Haaallo dames! Elin is thuis ! Na een week opname zijn haar krijsaanvallen als "echte pijn" beoordeeld. Echt bizar... de MDL arts zei ons dat ze er feitelijk van uit gaan dat de ouders niet per definitiegelijk hebben als ze zeggen dat hun kind pijn heeft, 9 van de 10 keer geven zij het dan af als "geen pijn". Wij lopen dus al maanden een kant en klaar verhaal af te leveren dat Elin pijn heeft, en zij geloven het pas als ze het zelf gezien hebben. Laatste dagen ook nog in isolatie gelegen omdat Elin bedacht had dat ze best voor de tweede keer waterpokken kon krijgen Nu krijgt ze een ph-metrie en een scopie met biopt. Kon alleen nog niet komende week vanwege waterpokken, dus moet maandag bellen voor afspraak. Sondevoeding afbouwen helaas niet geslaagd, ze viel meteen weer af, dus we staan nu op 700 cc/24 uur en de rest mag ze proberen bij te eten. Zag dat er alweer lekker geshopt is.. de sale kriebels slaan echt toe! vandaag oranje knofje binnengekregen van zyzou, deed m aan en dacht al goh die valt best groot! Was het maat 110-116 ipv de bestelde 98-104. Meteen gebeld, zegt ze ja sorry die hadden we niet meer, ik dacht ik stuur de 110 op, jurkje valt toch klein. Grr :x, die gaat dus terug. Op een andere site wel de goede maat kunnen bestellen met 30% korting , nu maar hopen dat dat wel goedgaat. En het gele bengh strikshirt en een okergele maillot besteld... nu wil ik nog roze bengh glittervestje, maar ik las al dat ik eens even bij H&M moet gaan kijken
Jiffy, fijn dat Elin thuis is! En dat ze nu eens echt iets gaan doen! Glittervestje is leuk, ik heb m ook. Balen van het grotere knofje jurkje.
goedemorgen Oh gewoon te erg, ik lag gisteravond om 19.15 al in bed en ben net wakker geworden Ben nu niet meer moe hahaha. Fay heeft ook gewoon non-stop doorgeslapen. Nou hier gisteren een hele leuke intocht gehad. Fay heeft zelfs Piet een handje gegeven De pepernoten liggen in een bakje en de kids helemaal door het dolle. Gisteren hebben ze hun schoentje gezet en dat vondenze ook zo leuk Vanmorgen waren ze helemaal blij haha. @marktplaats, soms kan het idd mega-irritant zijn. @mirell, kijk dat is echte liefde Superlief van je man! @liftrasa, ohja dat zou wel leuk zijn als ze daar een mooie aanbieding van mim-pi. @mamavanmj, vest is erg leuk! @madeliefke *zwaai* @tukker, leukker gegourmet? @zo79, leuk geshopt!!!! Ik ben alleen niet zo weg van die halsjes van chaos&order. @lynn, superknap van D.!!! @miekje, haha geweldig die kids ook @slc, fijn dat je baan zo goed bevalt! @diadeem, och wat zwaar toch zo!! Heel knap hoe je het zo vol houd *knuffel* @miffy, fijn zeg dat ze thuis is !!!!!! Oh eindelijk nieuwe stappen. Pff is toch wat hé. Een deel van je vehaal herken ik wel. Fay had al vanaf 2 maand ook krijsaanvallen en overstuur etc etc. De artsen zeiden dat komt door de stress in het gezin ,omdat mijn moeder op sterven lag. Wat voelde ik mij rot, want Ik wist zeker dat dat niet zo was. Uiteindelijk zeiden ze nouja dan doen we wel een ph metrie meting. 2 dgn later belden ze met het schaamrood op de kaken op. Zwaar verborgen reflux. Sterkte met alles!
Diadeem , wat heftig allemaal. Gaat het een beetje met je... Vind het echt heel erg voor jullie.... Hier hebben de kids geen eczeem, maar mama wel. Was heel bang dat de kids het ook zouden krijgen, dus erg fanatiek met bv, maar gelukkig reageren die nergens op. Zelf gebruik ik Cetomacrogol creme. Kun je ook bij het KV krijgen Wt, lekker he, klokje rond slapen!! Tulip, hoe is het met je? Alles rustig met het buikje? Miffy, wat moeten jullie een zware week gehad hebben! . Wat fijn dat de artsen het nu serieus nemen. Hopelijk worden er goede stappen gezet nu. Lekker genieten nu thuis met zijn viertjes!! Balen van het Bengh jurkje, maar is al opgelost lees ik. Hier zijn de mannen aan het opknappen, maar tis geen weer om lekker erop uit te gaan... Hoop dat het vandaag nog wat opklaart!!
Sjongejonge zorg in nederland, echt belachelijk zeg dat er zo gedacht wordt door artsen!!! Heb het zelf met de kinderarts ook gehad hoor, die zei tegen mij kind kan geen blaasontsteking hebben daar krijgt ze preventieve AB voor en hij weigerde de test uit te voeren, uiteindelijk via de huisarts de urine laten testen en tadaa blaasontsteking en een bacterie die niet gevoelig is voor de preventieve AB die ze krijgt. De huisarts heeft toen even de kinderarts opgebeld en een flinke uitbrander gegeven, sindsdien nemen ze ons toch wat serieuzer..
@wonderteam das lekker!! @madeliefke gelukkig dat ze wat opknappen! Ik lag er ook op tijd in en manlief pas om 2 uur, die is rond 5 uur bij rienke gaan liggen en om 7 uur eruit met rienke, half uurtje later ben ik er maar uit gegaan en hij weer terug.. Hier ook weer wat opgeknapt, nogwel veel snot maargoed hoofdpijn etc is stukken minder.. Hoop inderdaad dat het weer wat beter wordt!
@Miffy: nou ja zeg, ik vind dit wel erg hoor! Ik heb hier in het zkh waar ik ben met D. en voor mezelf gelukkig niet zulke dingen meegemaakt, ze nemen je/ons wel serieus... Maar goed ' fijn' dat ze nu toch verder gaan onderzoeken en niet zo handig nee nog een keer de waterpokken @Foto Bomba set in album dames, ik ben zelf helemaal in LOVE ermee en D. ook! Ze stond vanochtend vroeg om half 6 al te springen dat ze het rokje aan wilde! En vestje laat ze gelukkig ook eens aan, normaal wil ze vestjes nooit lang aan, die moeten altijd uit....
@mamavanjm: dankjewel! @lipikar baume AP kan je trouwens ook online gewoon bestellen hoor! Of kijken waar in de buurt te koop: Lipikar Baume AP, Lipikar van La Roche-Posay La Roche Posay Lipikar Balsem AP (400 ml) | Skinpharma | Vichy, La Roche Posay, Inneov, Eucerin, Pupa, Somatoline, Beauté Pacifique, Babé hier kost ie zelfs maar 19,95
@Miffy: Wat fijn dat Elin thuis is. Bizar dat de artsen ouders qua pijnbeleving niet serieus nemen. Mijn dochter heeft net na haar geboorte in het ziekenhuis gelegen; hier geen slechte ervaring met de kinderarts gelukkig.
Heb deze set ook bijgekocht...dit waren de enige twee setjes die ik wilde hebben van de sale dus nou ja heb het maar gedaan
Supermooi, ben helemaal fan van het vestje! Rokje vind ik iets minder, maar in de combi dan wel weer heel mooi!! Hier druk aan het marktplaatsen. Alle kleertjes van Sep erop, nou ja bijna alles, wat hij past natuurlijk nog niet...
Tnx meiden! J rokje is wel iets wat je mooi moet vinden maar ik vind het juist heel mooi in combi met vestje. Vestje valt ook echt super mooi, veel mooier dan de h&m vestjes die ik gekocht had van de week. Denk dat ik de oranje terug breng nu ik deze heb gekocht... @madeliefke: oh lekker dingen verkopen op mp, altijd leuk!
Mooie set, Lynn. Ik vraag me af op welke site jullie allemaal kijken voor die hoge kortingen. Ik ben gisteren naar de stad geweest, maar totaal niet geslaagd.
@miss T ik heb bij alle sites die ik ken me aangemeld voor nieuwsbrief en zo krijg je altijd te horen wanneer de kortingen komen. Merkkleding koop ik alleen maar online, daar beginnen ze veel sneller met sale! Als je een merk intikt op google kom je vanzelf bij webshops terecht en zo alle sites afstruinen wie de hoogste korting heeft en of dan de maat er nog op voorraad is...