Owwww gelukkig, blij dat het gelukt is!! @mirell, als je wilt kan ik wel even zoeken voor een 110-116?? @miffy, sterkte volgende week...kan me voorstellen dat het nu al helemaal niet leuk is om weg te gaan
Ik zit te twijfelen of ik niet toch nog een set van Ninni Vi voor Z zal kopen. Zij is lang niet zo smal als T (bij wie het als gegoten zit), maar op de collectie foto's op de site van Ninni Vi ziet het blauw wit gestreepte shirt er veel minder smal uit dat de rest van de shirtjes. Zou dat echt zo zijn of zou het gezichtsbedrog zijn?? Twijfel twijfel!
Ik heb dat shirt voor Julie en het valt echt smal, misschien nog wel smaller als het jurkje! Blauw-witte is wel erg leuk, snap je twijfel! Julie heeft er maat 98-104 van (foto hoe t zit in album), maar zit helemaal aansluitend (en ze is een smallie)
@miffy, thanks, dan kan ik het echt maar beter niet doen denk ik. Ik heb dat groene setje wat jij voor Julie hebt ook besteld voor T. Als ik het zo zie zal het bij haar ook perfect zitten (heb ook 98-104 besteld). Toch raar dat het op de collectie foto's het blauw witte shirtje er veel minder strak uitziet dat het groen witte shirtje!
Ja da's wel gek... misschien hadden ze het modelletje een maatje groter aangedaan . Groene setje is leuk he, ben er nog steeds erg blij mee! Hget is maar goed dat het roze Ninni Vi jurkje overal al is uitverkocht in 98-104, dat is nog wel iets wat ik zou willen... Dus als iemand 'm nog spot ergens toevallig, dan ben ik graag bereid mijn shopstop te doorbreken
@miffy, ja misschien wel, al ziet het shirt er niet echt te groot uit op de foto. Pfff zo lastig in te schatten soms! Ik doe het voor de zekerheid toch niet, ik denk niet dat ze zich er heel lekker in zal voelen als het heel strak zit en met een maat groter zullen de mouwen weer veel te lang zijn. Helaas Roze jurkje wordt lastig, volgens mij is die echt overal weg. Maar als ik 'm spot, laat ik het weten!
Voor dames die nog iets van bengh zoeken maar wel iets van korting willen. bij amazingkids nu 20%. @madeliefke...mooi die ninni vi jurk. Staat je mesje vast geweldig. @Miffy...hopelijk is de week gauw voorbij voor jou.
Mooi jurkje madeliefke! Staat vast goed. Dames, ik hou het weer ff niet bij hoor verder.... Tis druk hier. Man is wat ziekig (en een man ) dus drukte Lynn, ik ben geneigd het met je eens te zijn wat betreft het cakewalk rokje. Als ie er vrijdag nog is koop ik een mimpi setje dat ik wil hebben en dan hou ik deze rok nog in de kast. Ik denk eigenlijk dat ie volgend jaar mooier staat. Heb ook nog de catimini jurk die vorig jaar veel te groot was. Binnenkort eens passen ook...
Mifffy: wel fijn dat jullie weer naar huis mochten en super schandalig dat kinderarts het niet serieus nam de pijn dan!! Sterkte met je cursus snap dat je daar nu geen zin in heb!! Wonderteam: lekker zeg dat je weer bijgeslapen ben!! Lynn: Oei te gekke set zeg van bomba, ga op mijn handen zitten. bloempje: Hoe is het met je?? mirell: Klinkt leuk de kleding voor het feest!! jingels; Balen dat Z8 al weg was!! mariomama; ben je er al uit wat je voor de kerst ga dragen. loesjuh: hier gewoon hemd met boxertje met longsleeve.Bij wat kouder weer een vest erover of colletje eronder. En soms een extra wit shirt eronder maar vaak pas als het echt maar een paar graden is. Madeliefke: Erg gaaf jurkje!! Geke: Succes met je man verzorgen, beteschap!!
hihi neu nog niet maar genoeg opties.... inmiddels had ik dus 2 van de 3 jottumjurkjes voor kerst afgeschreven omdat ze nog (iets) te groot zijn het wordt vast het kanten jurkje op 1 van de kerstdagen, en verder die zilveren bolero met bv jottumjurkje op andere dag, een petticoat op KDV etc. vind het wel fijn om diverse opties te hebben zodat ik niet tussen die dagen door nog snel moet wassen enzo. ik was er vooral zo vroeg bij omdat ik wist dat ik nog het een en ander had liggen wat leuk was zo voor de decembermaand (paarse tulen rokje vandaag al aangehad) en dat ik niet te veel bijkoop als ik wat leuks zie omdat ik dan vergeten ben wat ik had, snap je?
Loesjuh dan heb je het claesens jurkje net op tijd ik zat er ook over te denken, om hem een maatje groter nog te nemen. Is er iemand die maat 104 heeft het liefst al een paar x gewassen en die de lengte even voor me kan opmeten?
Hoi! Vandaag zijn we naar de Sintintocht in Haarlem geweest, en hebben daarna nog een tijd in een cafetje gezeten. Ga vanavond lekker vroeg naar bed, Ben moe! Miffy, heel veel succes komende week. Hoop dat de week snel voorbij is. Geke, beterschap voor je man, sterkte . Madeliefke, gave jurk!
miffy, fijn dat elin thuis is...z'huis verhaal klinkt wel frustrerend! heel veel suc6 komende week. madeliefke, hoe ist met de ziekenboeg. Hier alles rustig gelukkig, merk wel dat ik haast niks meer kan. Gister bij de sint intocht geweest, half uurtje duurde het denk en dan is het echt week de rest van het weekend bijkomen. o lynn, ook helemaal mijn smaak. Heel gaaf. geke, beterschap met je man. mariomama, ik zoek met je mee voor glittervestje. Geld is overgemaakt trouwens
Heb 'm hier in die maat. Hij is 2 keer gedragen (en gewassen dus) en is 53 cm lang. Ik heb trouwens niet het idee dat hij is gekrompen hoor, hij zit nog net zoals in het begin.