Thnx voor alle reacties op het ondergoed! Met de kou doen jullie dus meestal een laagje erover ipv eronder. Mariomama, ja ik kon hem nergens meer vinden dus heb het er niet op gegokt! Miffy, sterkte met je kleine meisje. En balen dat je deze week ook nog cursus hebt. Hopelijk gaat de week snel voorbij.
mmm heb het oranje vestje met bloemenrok (zelfde set Lynn) in mijn winkelmandje wel allebei 110/116....... zal ik het doen.....oranje maillot eronder blauwe sterrenlaarsjes....... twijfel nog even verder..............
Mmmh dat is dan min of meer wat ik moet hebben, als iemand hem toevallig nog tegenkomt in de sale in maat 104? (Weet niet zeker of hij hier gekrompen was of dat mijn meisje weer een groeispurt heeft, zal haar weer eens meten. K gaat ook weer hard broeken gaan nog nét! En ik geef ze echt geen pokon!)
Er wordt weer lekker sale geshopt meiden! Heerlijk he! Madeliefje echt een leuk jurkje van ninni vi Ik probeer me echt in te houden. ik kijk wel of er in de 50-70% nog wat is heb behalve het claesens jurkje een maat groter niet echt wensen. Heb nog wel wat V&D shirtjes in mijn mandje voor bij het navy tule rokje, wat erbij op de foto staat is wsl te klein. Ereader niet bij de hand dus weet nog niet of ik het doe *lui*
ik twijfel ook nog even verder....... eigenlijk heeft ze gewoon genoeg en is weer bijna 80,00 1 setje vind ik nog niet supergoedkoop ofzo
Ik heb alles wel gelezen en zie dat er lekker wordt geshopt. Ik ga niet overal op reageren, want ik voel me ontzettend rot. Max is net opgehaald door de oppas en hij blijft logeren tm vrijdag. Ik ga morgen beginnen met werken waar ik heel erg veel zin in heb, maar wat is het moeilijk om je kereltje je alles mee te geven aan de oppas (schoonmoeder). Ik mis hem nu al zo erg. Heb gewoon buikpijn ervan. Heb het gevoel dat ik elk moment heel hard ga huilen en probeer het tegen te houden. Ben bang dat ik dan niet meer stop. Gelukkig heeft mijn schoonmoeder aangeboden om heen en weer te rijden op woensdag. Ze woont op een uur rijden, maar dan kan ik hem even een uurtje zien voordat hij weer richting schoonmoeder gaat en naar bed moet. Lang verhaal geworden, moest het even kwijt! Iedereen veel plezier met winkelen. Door mijn werk ben ik denk ik wat minder/niet online. Ik wens jullie heel erg veel shop plezier. Als ik online ben zal ik kijken wat voor moois jullie hebben gekocht!
Waar o waar hebben jullie die gave oranje maillot geshopt? Was toch van Bonnie Doon? Mirell, ik vind het oranje setje wel echt een toppertje Tulip, lief dat je het vraagt! Het gaat hier weer redelijk met de mannen... Wat vervelend dat je zo snel moe bent/klachten hebt... Je hebt nog even voor de boeg. Krijg je ook iets van fysio of caesar therapie?
miffy dat is zeker erg vervelend maar bedenk altijd dat je terug naar huis kan als de nood hoog is je zit in nederland en pech dan voor je baas je kindje gaat voor
besteld: Frendz T-shirt V&D (blauw met sterren) Frendz T-shirt V&D (navy met hart) en nog een donkerblauwe stippen.
Ik reageer ff zo van telefoon! Zit in ziekenhuis met kleine man. Pf, wat een dag. Kleine man gevallen en direct erna braken. Hij was zo suf, maar gelukkig geen scan nodig, maar wordt nu vaak gewekt. Dus ik ook
Heel veel sterkte. Hopelijk reageert je kleine man goed op het wakker worden en kunnen morgen weer naar huis.
Mamavanmj, jij ook sterkte komende week. Hoop dat het een beetje met je gaat! Heel veel succes en plezier op je werk!