Shop-a-holic-topic deel 14

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

En lege koffer mee!!!!!!

2. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

Ahhhh gossie. Ff die zwarte mannen maar weren uit je huisje.

3. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    over 10 jaar krijgt ze een ketting met hangslot eraan:)

4. mama32

mama32 Bekend lid

14 mrt 2010
    949
    0
    0
    Ik ben werkzaam als apothekersassistente!
    Zuid Limburg
    Hallo allemaal!
    Hier ben ik ook weer eens, na maanden tijd!!! Druk, druk hier! Inmiddels alweer 33 weken zwanger, met helaas wel wat klachten. Heb al sinds 18 weken last van m'n bekken. Het ene moment gaat t en t andere moment heb ik er veel last en pijn van. Gelukkig wel wat tips van de fysio!

Ons huis staat nog steeds te koop helaas! Zelf hebben we wel een ander huis gekocht, waar we helemaal gek van zijn! We hopen er met een beetje geluk nog voor de geboorte van de kleine erin te kunnen, maar mocht t niet lukken blijven we lekker nog ff zitten waar we zitten! Er hoeft gelukkig niet veel aan t huis te gebeuren en het is maar 2 straten verderop!

Met Mila gaat alles prima, is een echte meid aan t worden, sinds oktober is ze 2 jaar. Ze gaat nu ook 2 ochtenden naar de Psz. In het begin vond ze het maar niks, maar nu heeft ze het wel naar d'r zin!

Verder wel af en toe meegelezen, maar t shoppen stond op een laag pitje aangezien de dubbele lasten die we tijdelijk gaan krijgen! Nu de sale eraan komt, kan er weer wat gekocht worden! Voor de beeb hebben we in ieder geval genoeg! Mila komt ook niks tekort, je wordt creatief als je niet zo heel veel hebt! ;)

Deze rokjes gisteren nog gekocht bij de wieb, voor 5,99 per stuk! Vond ze wel leuk voor erbij!

5. mama32

mama32 Bekend lid

14 mrt 2010
    949
    0
    0
    Zuid Limburg
    En deze!

6. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @mama32: leuk! En zwangerschap is ook al ver he, nog een paar weken!Gaat het goed?

7. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @wie vroeg of ik een foto van paarse h&m rokje (4,95) wilde plaatsen? Foto in album.

8. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Hoi lieve meiden, bedankt voor jullie lieve woorden..Ik haak weer in vanaf vandaag, probeer het bij te houden..ivm meelezers wil ik hier niet al te veel kwijt, maar het is nog een heftige tijd , nog in therapie enzo..We weten zeker dat het goed gaat komen, ondanks alles wat er gebeurd is is onze liefde te sterk om uit elkaar te gaan..pbtjes wil ik wel beantwoorden hoor ;)

9. mama32

mama32 Bekend lid

14 mrt 2010
    949
    0
    0
    Zuid Limburg
    @lynn, met de beeb alles prima! Zoals ik al zei heb ik alleen bekkenklachten.. Erg vervelend met Mila die ook nog rondloopt! De beeb ligt alleen nog in een stuit dus hoop dat ie nog gaat draaien! Omdat mila's bevalling niet helemaal gelopen is zoals verwacht, ook bij de gyn op consult geweest en goede gesprekken met de vk gehad! Hoop dat de bevalling nu anders gaat en dat deze mup langer blijft zitten! Mila is met 35w5d geboren. Zie wel op tegen de bevalling en probeer er niet teveel mee bezig te zijn!

10. tulip

tulip Niet meer actief

mirell, jeetje wat een droom joh!! Haha zie amy lynn al gaan met dr kuisheids gordel:p

mama32, o bij jou schiet het ook al lekker op!!! Leuke rokjes.

babydream, het klinkt hoopvol iig. Ik hoop dat jullie samen de wijsheid hebben om hieruit te komen!

11. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Mijn zoon is erg klein, samen met een meisje kleinste van de klas!! Met 6 jaar droeg hij bovenkant 122/128 en broeken 116 ik denk dat jou zoon daar nu al voorbij is?? Want is las pas schoenen maat 34 en J is nu 10 jaar en heeft schoenen maat 35 en broeken 134 soms 140(andere zijn weer te lang) Bovenkant lastig soms nog 134/140 soms al 146/152 ligt net aan hoe het valt. Het probleem is hij is klein maar heeft lange armen heel handig maar niet heus.:D Mijn man is pas goed doorgeschoten op de hogere school en mijn schoonvader is pas een stuk gegroeid in militaire dienst dus er is nog hoop. Zie hem alleen straks met een klein fietsje naar de hogere school gaan.;) Maar echt groot zal hij niet worden denk rond de 1.75 ofzo ik hoop uiteraard langer voor een man!!:)

Mama32: Leuk geshopt zeg ze zijn gaaf!!

babydream: Fijn weer wat van je te horen en dat jullie er samen uit gaan komen. Ik heb aan je gedacht, knuf!!

Miekje: Hoe is de nacht gegaan??

Djmomo: Gaaf zeg een vliegticket!!

12. 0babydream0

Dankjewel lieve meiden!

13. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Mama32, jeetje, wat is dat hard gegaan! Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Gaaf joh! Leuke rokjes.

Babydream, goed om te horen dat jullie wel bij elkaar blijven. Sterkte de komende tijd. Gezellig dat je er weer bent!

Mirell, wat een enge droom! Mijn man zegt voor de grap wel eens, over 16 jaar graaf ik een gracht om het huis haha.

Zo op kraamvisite! Vanavond werken, minder zin in haha.

14. 0babydream0

@sweetbel;Leuk veel plezier op kraamvisite!

15. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @mama32: snap ik! Hopelijk gaat het deze keer beter! En als beeb in stuit blijft krijg je dan een ks? Ik had een ks door de stuitligging, vond het zelf een prima ervaring.

@babydream: goed dat jullie zo bezig zijn met elkaar, sterkte en hopelijk komt het goed! dikke knuf! Fijn dat je er weer bent!

16. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik denk een handbagage koffertje heen, en een weekendtas er in opgevouwen voor terug. Zal me ook tijd schelen bij de transfer in Chicago. Ik mag nu alleen ECHT NIETS meer shoppen van mezelf.. ;)

Miekje, hoest met je brokkenpiloot?

Sandraske, hoe is de ziekenboeg daar?

Mama32, lijkt me heel zwaar, sowieso al, zwanger zijn met een peuter in huis. En dan ook nog klachten. Maar het einde is in zicht! Weet je wat het wordt?

17. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    mamavanmj: werkze!

babydream: sterkte, je klinkt positief iig

18. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    babydream, fijn van je te horen dat het goed gaat komen. zal nog wel inzet vergen dan van beide maar het begin is er!

momo, leuk zeg die bruiloft! haha, afkicken! :O

sweetbel, leuk kraamvisite!

ik moet me ook inhouden om niet op de bestelknop te drukken... rokje en shirtje mimpi en leuke polo lange mouw voor Jo.... Eigenlijk moet ik tot vrijdag wachten want dan komt salaris... maar ik ben dan zo bang dat het al weg is.

19. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @babydream sterkte meid, hoop dat jullie eruit komen!

@momo ziekenboeg snottert nog ff door maar kleine snotneus is naar kdv en deze snotneus is ook gewoon aan het werk. Straks ff naar de dokter, heb behoorlijke last van mijn oren..

@sweetbel veel plezier op kraamvisite!

@geke ik zit ook te wachten op salaris haha

20. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    bibiche79, leuk zeg die huisjes! Denk dat ik zelf na twee huisjes al weer klaar zou zijn:D

glitter kleding, vind het al wel kunnen, mits subtiel

Glimlachje, erg leuk setje van jottum!!!!

Mamavanmj, wat een super schattig pietje:)
    Heel veel succes deze week met het missen van je kleine ventje en je nieuwe baan:(

Mirell, beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd meid!!!!

Zo79, leuk geshopt!

Lynn77, wat super knap van d!!!
    Wat een super zet zeg, met dat oranje vestje!

Miffy, wat fijn dat elin thuis is!!! En eindelijk worden jullie geloofd! Hopelijk nu snel meer duidelijkheid. Beterschap met de pokjes!

Maddeliefke, gaaf jurkje!

Mieke1979, schrikken zeg! Beterschap!

Djmomo, gaaf, Amerika!!!!!

0babydream0, fijn dat jullie zeker weten dat jullie er uit gaan komen:)
    Sterkte!!!!

Iedereen die ik vergeten ben, sorry:)

Zelf nog een spijkerbroek van de coolcat geshopt voor enzo

Deel Deze Pagina