Shop-a-holic-topic deel 14

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    ohja, ik ga trouwens niet echt naar een heel hip stuk amerika hoor. Ze woont in Pennsylvania, net even ten westen van Lancaster aka Amish county (ze is geen Amish hoor hahahaha).

2. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Momo, toch heerlijk even 5 dagen weg en naar Amerika!!!!
    Tuurlijk zal je Sjaak missen maar goed ook een keer aan jezelf denken hoor.

Heb jij soms nog interesse in een Cars jeans maat 98/104?
    K heeft hem nog maar heel weinig aangehad, hij is echt als nieuw, maar alweer tekort.
    Kan nu even geen foto maken maar staat in album met rode ruitbloes erbij en gisteren met paarse vingino trui.

3. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, die maat heb ik nu echt genoeg jeans, mariomama!

4. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    :) prima
    jammer he dat het soms zo snel gaat...

5. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moet zeggen, het valt me alles mee :) Langzaamaan gaan hier de Vinginootjes over naar een maat groter, ben er wel weer aan toe, op de een of andere manier. Weer eens iets anders aan ;)

6. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Mamavan MJ, succes vandaag op je eerste cursusdag!!

Miekje, hoe is het met de kleine man? Zijn jullie weer thuis?

Lynn, leuk rokje hoor!

Djmomo, wow Amerika, heb ik echt nog op mijn wensenlijstje staan! Snap wel dat het niet leuk is om je mannetje thuis te laten. Is je man dan thuis die week? Of gaat Sjaak naar opa/oma?

Sweetbel, have fun! Wat heb je geshopt voor de kleine?

Babydream, wat fijn om je hier even te zien! Wat ben je toch een bikkel! Zet m op de komende tijd. Wens je alle goeds!!

Geke en Sandraske, ik wil ook shoppen... Ben echt aan het wachten op nog meer SALE haha. Heb nog een jurkje van Design Heroes op het oog.

Mama32, leuk dat je er weer even bent! Succes met de laatste loodjes!

Hier net 1,5 uur gewandeld. Het is heerlijk weer om er met de kids op uit te gaan! Nu toch weer shopzin, die krijg je er dus zomaar niet uitgewandeld ;)

7. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier net weer even van alles uit de kasten gevist. Ik vond opeens weer een hele berg dingen te klein vanwege de groeispurtjes die hier rondwaren :) K had nog wat truien maat 98 of 104 terwijl hij al 110 cm is dus wel logisch dat dat niet meer gaat. En een paar broeken eruit. Bij E gaan de jurkjes hard zo.
    Soms jammer omdat sommige kledingstukken nog maar een paar keer gedragen zijn.
    Maar ik vind het ook wel weer lekker inderdaad, weer ruimte voor wat nieuws en dat komt goed uit zo in de sale. Heb een leuk vest voor K gezien van petrol.

8. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Madeliefke, vent blijft gewoon thuis met Sjaak. Of althans, gewone ritme van werk / sjaak op kdv enzo.

9. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @madeliefke: héél herkenbaar. Gisteren met M. ook een uur wezen fietsen, om de zinnen te verzetten.
    @geke: herkenbaar, ik moet mijzelf ook echt inhouden...
    @babydream: fijn dat er een oplossing lijkt te zijn, en jullie samen verder kunnen.
    @miekje: hoe is het nu?
    @diadeem: bedankt voor je antwoord, zo te horen gaat dat helemaal goed komen als hij 18 is ;)
    J. is nu 1.29 ( hij is erg lang voor zijn leeftijd, ook niet altijd even leuk, wordt altijd ouder geschat). Wij zijn beiden lang, dus hij heeft het niet van een vreemde. HIj heeft broeken 122-128, dus ik verwacht volgend jaar 128-134, en bovenkleding 128 volgend jaar 128-134 vermoedelijk.
    Maar nu heb zo´n mooie Petrol trui voor hem gezien, maar die maten schieten door van 128 naar 140... ben bang dat 128 te kort zou zijn voor volgend jaar, en dat vind ik geen pan.
    Maar 140 is wellicht weer te groot.... Zo lastig.

10. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    @ all, wij zijn thuis:) kleine man heeft weer praatjes. Mag deze week niet Naar Kdv, maar heeft flinke smak gemaakt. Dus eervol ontslag uit zh

11. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    miekje fijn dat jullie thuis zijn!

jingles, jouw J en de mijne schelen niet veel qua leeftijd maar mijn J is 1.17m.. en hij is de langste van zijn klas! hij is zo smal dat ie vaak 110/116 prima past en broeken ook 116, hij heeft een hekel aan te lange broeken, gaat ie de pijpen omslaan :D

12. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63

Fijn dat jullie weer thuis zijn! Wat was er precies gebeurd?

13. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    pfew miekje, gelukkig! nacht een beetje aardig doorgekomen ook?

14. tulip

tulip Niet meer actief

miekje, fijn dat jullie thuis zijn.

15. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Ik ga hem ook eens meten kiken of hij vanmiddag zin heeft word wel nieuwsgierig nou!! Ik denk dat 140 wel kan hoor volgend jaar als hij al zo groot is!! Maar blijft moeilijk altijd elk merk valt anders. Ik heb geen petrol voor hem alleen voor mijn man.:p

Miekje:Fijn dat je naar huis mag.

16. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Fijn dat jullie thuis zijn!

17. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @diadeem: en die man van jou kan ook nog wel wat peper gebruiken ;)

@geke: volgens mij is rond de 1.20 gemiddeld bij een 5-jarige, dus 1.17 is heel keurig hoor.
    Maar goed ik ben zelf ook 1.85 dus ja.... zou gek zijn als ik kleine kindjes zou hebben.
    M. is ook lang voor haar leeftijd, maar niet zo extreem als J.
    Ik hou het wel goed in de gaten, ik wil over een paar jaar wel een botmeeting laten doen, om te kijken waar het schip ongeveer strandt.

18. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Jah daar heb je het al ik ben maar 1.63, was 1.65 maar 2 cm gekrompen i v m operaties heupen.:D

19. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Haha, mijn moeder was ook altijd 1.63, maar dat haalt ze nu ook niet meer... maar goed die is ondertussen 65...dan krimp je sowieso he ;)

20. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Lekker vooruitzicht word ik nog kleiner!;):$:D

wie shopt mij effe moet nodig nog aan de slag hier!!:)

Deel Deze Pagina