Lynn; ja, moeder dacht dat dat wel kon... Arm kind! Hij kon zijn naam niet eens uitspreken! Moeder kwam trouwens ook niet eens bezorgd op mij over... 'daar ben je! je mag niet weglopen he!' zei ze tegen haar zoon. Sandraske: moeilijk... Als R het zo duidelijk aangeeft het niet leuk te vinden, dan zou ik ook verder kijken naar een GO. Alleen niet te snel, ik zou eerst met het kdv bespreken wat zij allemaal inzetten om het haar zo prettig mogelijk te laten voelen. Dat is namelijk óók hun taak, buiten de verzorging om. Deze leeftijd is niet makkelijk, zeker niet zoals bij R, waarin er emotioneel gezien veel is gebeurd. Succes met het gesprek!
Nee we bekijken het even rustig, morgen gesprek dus dan zullen we het wel horen. Ik weet het ook niet zo goed, in het zh kon ik haar zonder probleem in de speelkamer bij de pm-ers laten terwijl op kdv ze altijd huilt. Vind ik toch raar. Nouja goed je gaat nu aan alles twijfelen natuurlijk.. Maar de optie 1 dag GO en 2 keer PSZ zien we ook wel zitten, dan komt ze ook wat meer kindjes van haar toekomstige basisschool tegen. De kindjes op kdv gaan naar de school die in hetzelfde pand zit of naar de "eliteschool" van het dorp..
Ik heb een album aangemaakt voor kleding in de verkoop m.n maat 92-98! o.a jottum, vingino, mexx. ( neem gerust een kijkje) mijn mannetje ook foto's van zijn val :x in prive album.
jingles, ik geloof dat ze de code uitgeschakeld hebben sandraske, vervelend dat het niet lekker loopt. moeilijk ook omdat zij natuurlijk nog niet zo kan aangeven waarom ze het niet leuk vindt. miekje, het valt me nog mee op de foto's maar wat zul je geschrokken zijn! ik heb besteld (FOEI! ) laat morgen wel zien dan komt t als het goed is al binnen.
Ik heb ook besteld... Met een code...staat op de 1e blz. van de club Drie shirtjes en een rokje van TDDB voor 52 euries, allemaal voor volgend jaar.
Bedankt meiden voor al jullie lieve woorden!Hier de laatste tijd weinig geshopt mijn hoofd staat er niet naar, wel sint cadeautjes besteld bij bol.com..Ben al wel een verlanglijstje aan het maken voor Mim-pi zomer want ik zie daar echt geweldig dingen! @momo;Ach USA is USA ze hebben er iig heerlijke m&ms @madeliefke;Bedankt voor je lieve reactie, heerlijk lekker wandelen, Dyoni liep alleen maar te tetteren dat het koud was..(ingepakt in sjaal,muts en wantjes haha) @mariomama;Heerlijk weer van die opgeruimde kasten he, kan ik ook altijd blij van worden! @miekje;Heb even gemist wat er gebeurd is maar wat fijn dat jullie weer thuis zijn, sterkte!-àJeetje wat zal jij geschrokken zijn!Sterkte ermee, dikke knuf! @jasminum;Waar het verstand toch zit van sommige mensen!Je laat een kind van die leeftijd toch niet alleen buiten!Gelukkig zijn er mensen zoals jij..Leuk jurkje! @sandraske;Moeilijke beslissing, maar als je meisje het niet naar haar zin heeft zou ik ook voor gastouder gaan..Evt in combi met psz? @bibiche;Dat is altijd leuk zo;n rokje krijgen!
Jingles, thanx voor de tip mbt tot de code Hoe vallen de maillots van TDDB? Kan ik die indezelfde maat bestellen als de shirts of een maatje kleiner?
Shopsel, bij zeeman hingen glitterbolero's. Heb daar de lichtroze maar van meegenomen, voor 4,99! Leuk bij een donkergrijs shortje en longsleeve ofzo. Ze waren er ook in zilvergrijs (tot maat 86 en ook groter iets ander model) en grotere maten ook zwart geloof ik. Waren bijna allemaal weg! Verder ook 'latex' glitterleggings in blauwzwart en grijs enzo. En ook schattige babyjurkjes in lekker zacht stofje met tule, (OTM?).
mmm, door eten en badderen te lang gewacht met op de bestelknop drukken.... De helft weg... , zal het lot wel zijn. Komen nog wel meer acties denk ik...
@djmomo, cooool toch gedaan dat vliegticket. Leuk hoor!! Juist is die gaten heb je ergens in de buurt wel een outlet shopping mall waar je je slag kunt slaan voor Sjaak toch? @sandraske, oke, met gemiddeld gewicht is Ninni Vi dan dus geen goed idee. Denk dat het voor T wel goed is dan, die weegt hetzelfde als jouw meisje maar dan 7 cm langer Kreeg net een mailtje dat het verzonden is dus ben zo benieuwd! Moeilijk je dillemma's over het kdv. Hier trouwens rond 2 jaar ook een periode gehad dat ze het niet zo naar haar zin had. En er heeft natuurlijk heel wat gespeeld in het leventje van R de laatste tijd. Succes met jullie beslissing! @lob, hihi dat is het voordeel van een groeispurt, lekker nieuwe kleding kopen Hier jammer genoeg nooit echte groeispurten, ze groeien meer geleidelijk. Niet dat dat me ervan weerhoud om nieuwe setjes te kopen Jouw zoon gaat toch ook bijna naar school? Zie je er nog erg tegen op of ben je al een beetje aan het idee gewend? @mama32, fijn dat alles goed gaat met de zwangerschap en met Mila. Sterkte met je bekkenklachten. Leuke rokjes! @babydream, nogmaals sterkte! Leuk dat je weer mee komt schrijven. @diadeem, hier ook twee kleintjes T is wel wat groter dan haar oudere zus op dezelfde leeftijd, Z was met 4 jaar 97 cm hihi. Ze is ook standaard (een van) de kleinste van de klas. @sweetbel, hoe was de kraamvisite? @geke, hihi, ik zou vast een voorschotje nemen op het salaris Hier komt het salaris donderdag of vrijdag. Met de dertiende maand, jeeeh. En dan in december nóg een dertiende maand, woehoe O hihi, lees net dat je toch besteld hebt @madeliefke, o lekker even wandelen zeg. Was het bij jullie wel lekker weer dan? Hier (of tenminste, met hier bedoel ik vandaag mijn werkplek) was het maar een triestige bedoening. Mistig, nattig en heel koud! @jingels, ik denk dat je 140 wel kunt nemen hoor. Meestel is 128 dan 122/128 en 140 is dan 134/140. @miekje, gelukkig dat jullie weer thuis zijn. En pff wat een smakkerd heeft jullie mannetje gemaakt! Niet schuldig voelen hoor, kan de best gebeuren! @jasminum, pfff met 3 1/2 alleen buiten spelen Ik ben dan misschien soms wel een beetje te beschermend, maar daar snap ik echt niks van. Leuk jurkje van prenatal! @mariomama, leuk bolerootje voor dat geld!
Zo79, mijn kindjes tot nu toe ook nog nooit een groeispurt. Maar bovenkleding in maat 98 is in een paar weken tijd ineens te klein geworden. Heb net bij Kixx ook weer voor 300,00 besteld maar moet nog betalen want mijn IPad was ineens leeg. Ik zie zoveel leuke dingen voor hem! Ben al wel meer aan het idee gewend, komt doordat hij het de laatste tijd wel leuk heeft op het KDV en dat stelt me gerust. @Bengh, zag dat er op die ene site die vanaf 20.00 uur 40% korting heeft nog best veel leuks in verschillende maten was. Jullie weten vast welke site ik bedoel, en anders pb me even. Ik twijfel of ik nog iets ga kopen..
@ Miffy, fijn dat je meisje weer thuis is maar wat ontzettend moeilijk om nu weg te moeten. Heel veel sterkte. @ MamavanMJ, jij ook veel sterkte deze week. @ Miekje, jeetje wat schrikken zeg! Brrr! Gelukkig nu weer thuis. Dikke knuf voor je mannetje en voor jou! @ Mirell, wow bizar die droom, wel heel opvallend zo met het loslaten.. Zat vanmiddag nog te denken om aan jou en zo79 te vragen hoe het nu is jullie meisjes op school. @ Loesjuh, hier een koukleun (heeft ze van dr mama ) vorige week gewoon een hemd en shirtje aan maar ze had het zo koud gehad op school dat de juf dacht dat ze ziek was. Thuis lekker dr ochtendjasje erover gedaan en er was niks meer aan de hand. Nu dus maar een hemd,shirtje en vestje aan. @ DJmomo, gaaf zeg!! Wel moeilijk zonder Sjaak maar jij moet voor je werk toch ook al regelmatig even naar het buitenland? @ Babydream, gezellig dat je er weer bent. Fijn dat jullie er ondanks alles toch uitkomen. @ Mariomama, jeetje wat groeien jou kindjes hard! Ik vind juist bij Lisa dat het helemaal niet meer hard gaat nu. @ Sandraske, balen zeg dat je meisje het niet naar dr zin heeft op het KDV, lijkt me heel lastig. Maar idd heeft ze we heel wat meegemaakt de laatste tijd, is allemaal niet niks voor zo'n kleintje.
@lob, hihi, lekker geshopt dus. Wel showen he als het binnen is! Fijn dat je al weer wat geruster bent over school! Ik heb net besteld bij die ene site die jij bedoelt Zal zo even showen @diddl, lief dat je er aan dacht! Het gaat echt super op school! Ze heeft het echt ontzettend naar haar zin. Ze is ineens ook zoveel wijzer geworden, je ziet haar gewoon "groeien", echt leuk Ik las eerder dat Lisa het nu wel erg leuk vindt op haar nieuwe school, hoop dat dat nog steeds zo is! Heb je het 10 minuten gesprek al gehad?
Zo hehe ben er door gekomen. Site is vier keer vastgelopen ofzo, maar uiteindelijk toch gelukt: besteld en betaald! Jippie! Bengh rood jurkje voor Z Bekijk bijlage 287642 En Bengh aqua jurkje voor T! Bekijk bijlage 287643 Nu voor T nog even een leuke maillot erbij zoeken