Heel erg moe van een dagje werken, maar wil jullie even laten weten dat het erg leuk was. Heb mijn kleine man wel heel erg gemist, maar we hebben een leuke groep en het bedrijf klinkt en ziet er heel goed uit. (en ze hebben een heerlijke luxe kantine haha) Nog even een kort vraagje: Ik heb 6 shirts en 2 blouses voor Max in het winkelmandje zitten bij hummbee. Ik wil het graag afrekening, maar nu is het nog Totaal incl. BTW 77,71 Heeft er iemand een kortingscode? Bovenop de korting die ik al heb Alle kortingscodes zijn welkom! mag ook per pb!
Ik heb voor de kleine man ook geshopt. Wat makkelijke broekjes. Vind jeans altijd ook niet wat. Aangezien hij het meest nodig heeft en hij een beetje zielig is. Ben ik nu 100 euro armer. Borz shirt en joggingbroek. Z8 joggingbroek (80 wordt kort). Vingino jeans.
Nee, wil toch wel echt de 98/104 , maar is niet te krijgen. Ben bang dat het gele rokje van Flo (andere optie) te lichtgeel is...
Heb ik in het echt gezien,die van flo vond ik niet zo mooi. Id de kleur was erg licht. De gele Billy en Lilly is net zo groot als br@nd rokje. Zou de gok nemen. Je kan hem altijd retour doen
klein! Ik heb ze inmiddels allebei weggedaan, vond ze te kort bij RIenke (maar die heeft wel lang bovenlijf)
ja miekje, ik ben ook benieuwd! zie weer allemaal leuke meiden shopsels voorbij stromen, maar de jochies blijven weer achter! mamavanmj, nu bekaf? sorry, ik heb de komende 6mdn een shopverbod, dus kan je niet helpen zo79: oh, er zitten 2 fijne outlets daar hoor! Maar goed, ik ben eigenlijk met een Ralph Lauren en een Tommy Hilfiger al tevreden. Mss nog een Guess voor mezelf. En dan een gewone mall voor een Macy's, waar ik zwaar Clinique in wil slaan, en Abercrombie & Fitch.
@mariomama: klein! Ik heb maat 98/104 maar vind hem nu al krapjes aan...denk dat ie volgende zomer niet meer zo mooi zal zitten...