Hoi meiden! Debby, echte Emmajurk, leuk hoor. Br@nd shoppers, altijd fijn, 50%! Dan is het helemaal super! Lob, gaaf!! Ben heel benieuwd hoe dat staat! Benghjurkje is binnen, staat heel leuk! Ben blij dat ik de 86/92 heb genomen, die zit prima! Ik vind de skinnyjurkjes zo klein vallen, dus ik gokte maar wat. Maar ben er blij mee!
@lob, leuk! Zal je dochter vast erg mooi staan. Voor je zoon ook erg gaaf! @sweetbel, fijn dat het Bengh jurkje goed is. Welke had je ook alweer besteld?
@Sweetbel, haha ja ik zou ook graag eens in de jouwe neuzen. Als je ooit in Brabant bent, dan wel je welkom hoor. Jij het de blauw/grijze toch? Zou hem ook nog graag willen.. ben heel benieuwd hoe hij staat. Ik vind de knofjes van Bengh ook klein vallen, die past Fiene in 98/104 al goed. De skinny's heb ik nu 2 in 86/92 en 2 in 98/104. De grootste maat past kwa lengte goed.. maar ik vind ze in de nek zo wijd. De kleintste maat past hier nu perfect maar zal niet heel lang meegaan.
Zo79, ik heb die met die gehaakte bloemetjes besteld, in grijs/blauwig. Lob, hier hetzelfde! Zou graag de lengte van 98/104 willen, met de strakte van de kleinere maat. Maar dit merk past gewoon het mooist! Ik had bij de H&M een broekje meegenomen, maat 92, en daar kom ze drie keer in, terwijl de lengte goed was!
@sweetbel, o ja ik weet het weer Ben benieuwd naar de foto met je meisje er in. Die zien we vast een dezer dagen voorbij komen, of bewaar je 'm voor een speciale gelegenheid?
Leuke leuke kleding!!! Rokje is mooi en shirt @lob Vraagje dames: ik heb geld ontvangen (jeeh) ik wil graag shoppen voor Max. Waar kan ik leuke merkkleding kopen met veel korting!! Iemand kortingscodes??? Niet al te duur en veeel korting. Mijn dank zal heel groot zijn. Heb shop behoefte! Ik wil vooral shirts en blouses (1 stoere broek) in maat 80/86. Ik zal jullie morgen laten zien wat ik heb geshopt. Ga nu lekker naar de bios. Mis mijn ventje zo. Morgen zie ik hem weer dus nu even gedachten verzetten bij een horror film haha
Zo79, hij is eigenlijk voor de kerst, maar ik wil hem haar ook aantrekken met een fotoshoot die we hebben over twee weken! Dan show ik m wel!
Bibiche: Wees blij dat jij de goeie tegels heb, hier op school geven ze ook af. Sandraske: No succes met je visite!! Lob: wat een gave dingen geshopt zeg!! mama van mj: een horror film, ik ben echt een mietje droom 3 dagen dan. Gewoon even kinderkleding google dan kom je alle kinderkledingsite's tegen zo doe ik het ook altijd!
@lob: leukkkkkkkkk @mamavanmj: veel plezier samen daar love horror. Sinister? Of PA 4? Oh heb de mim pi sterrenjas voor mijn oudste ook gescoord via MP Krijg alleen maar complimenten bij mijn jongste over die jas. Wordt serieus op straat aangehouden waar ik die jas vandaan hebt En jas is ZGAN omdat kind geen lange jas aan wilde nou prima ik koop hem wel (heb net 3 traphekjes VERkocht dus dat is mooi haha) Maar nu kap ik met winterjassen heb er 3 per kind.
Ik zag leuke shopsels voorbij komen. Ik plaats zo een winterjurkje in mijn album (met rokjes). Ik heb die jurk winter zelf gemaakt (met bloed, zweet en tranen). Helaas past hij mijn dochter niet meer, dus ik wil hem verkopen.
@Bibische79 We zijn bij Sinister. Omg het is zooo eng nu is er pauze, maar brr ik hoop dat mijn arm hartje het aan kan! Wens me geluk
@bibiche: hier ook geen br@nd -fan hoor, ik vind het mooi bij een ander . @lob: I love de Theepot , ben zo benieuwd wanneer hij hier binnen komt.