Shop-a-holic-topic deel 14

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Ik denk dat het iets te ambitieus is :D tot 1 feb vind ik ook wel een mooi streven

Sweetbel, irritant zeg!

@phone: IPhone!!

2. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@babydream, fijn om te horen!!!

@natja, ondanks dat ik apple fan ben :D Vind ik samsung toch ook heel prettig :) Ik heb ooit een iphone 3 gehad ,maar ik vind samsung prettiger.

3. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Nou Natja dat is toch iPhone hier..... Ik zelf ook fan hoor en die Samsung ziet er wel mooi uit maar iPhone is gebruiksvriendelijker ;)

4. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    iPhone!

5. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Babydream, Knap zeg van je meissie! Jeeeej! En wat goed van jullie zeg. Je klinkt positief..denk dat het wel goed komt! Heel veel succes met de therapie.

WT, beterschap.

Ik ben 0% android en iphone:):D.

sweetbel, bah domme lui van de gemeente.

djmomo, ik heb het gelezen dat je naar je vriendin in amerika gaat! Wat gaaf voor jou.

6 maanden shopstop gaat mij nog niet eens lukken..ondanks dat ik niet eens super veel shop. Mijn dame zal vast wel weer een x nieuwe schoenen moeten hebben of iets anders.

Mijn laaste shopsel een een shirtje van de hema..deze
    meisjes t-shirt - HEMA

Voor maar 2,50:D

6. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
  7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    in welk opzicht? heel veel apps zijn uitsluitend voor iphone of je moet er weer een alternatief voor zoeken...

8. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Net overgestapt op iPhone, werkt zo veel beter dan android!

9. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    dacht dat android meer apps had?
    en de apps van apple zijn toch nog niet allemaal aan het nieuwe scherm formaat aangepast toch of wel?

10. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    makkelijk iphone

11. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63

Ik vind het best een mooi rokje, als je hem combineert zoals Lynn dat doet (staat volgens mij in haar album).

Hier idd bijgekomen van de schrik. Heb al 16 jaar mijn rijbewijs en nog nooit gebotst... Wel jammer, hopelijk heeft de andere partij geen schade. Dat hoor ik vandaag of morgen.

Hier net weer heel mijn winkelmandje volgegooid bij KKTK en kan maar niet op de bestelknop drukken. Wil toch graag setjes kopen. Losse items blijven teveel in de kast hangen... Misschien nog wat op MP struinen, het blijft kriebelen... hier dus geen shopstop, moet het juist hebben van de SALE :)

Babydream, knap van je meissie!

Hier een Samsung S3 bevalt prima. Lekker snel. Geen ervaring met Iphone.

12. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    het goeie aan de apps van apple is dat ze allemaal grondig getest worden voor ze in de store mogen. er zijn van android erg veel slechte apps. ik heb jaartje geleden android gehad. goeie telefoon hoor maar niet zo fijn als iphone.

13. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
  14. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Madeliefke wat zal jij geschrokken zijn!! Dat je nog op tijd was vind ik best knap dat invullen kan echt lang duren. En dan gelijk weer aan de bak.....hopelijk valt de schade mee.

15. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een iphone en ben er erg blij mee!

16. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

Heb wel geprobeerd jullie bij te houden maar het gaat me niet lukken om op iedereen te reageren:

@miekje alweer thuis met de kleine, fijn! en wat kan je je idd. schuldig voelen als moeder. Maar weet in ieder geval dat je niet de enige bent.
    @madeliefke: He gatver meid,hopelijk heeft de tegenpartij geen schade. Wel fijn dat de gesprekken toch goed zijn gegaan.
    @sandraske, knuff voor jou, vervelend dat je je door de spuiten niet lekker voelt.
    @Debby...fijn te horen dat het gestaag beter gaat en leuk je hier weer te zien.
    @Mmv2m: Br@nd geshopt, wat leuk. Hier de sale wel gezien maar bij de kassa toch maar op het rode kruisje gedrukt, heb echt teveel kleding. Ze gaat eerst dit maar allemaal dragen en daarnaast kijk ik alweer uit naar de nieuwe collectie van de favo merken hier, daar geef ik het geld dan weer liever aan uit dan deze collectie waar ik al op uitgekeken ben.

@natja...hier een samsung en ben er blij mee, ben hier een van de weinige, maar iphone vond ik zelf niet zo heel erg interessant. Manlief en rest van familie loopt er mee weg.
    @Babydream..fijn te lezen dat het beter gaat, hoop dat jullie er samen uitkomen.
    @Diadeem..knuff voor jou en respect hoe jij omgaat met je thuissituatie.

Zwaait verder even naar de rest en gaat bijkomen van 2 zware werkdagen en een intensieve ochtend met madam hier.
    Kom gauw weer spieken.

17. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Haha, was idd flink haasten, stond nog te shaken in de klas...

Gave trui voor K!!

18. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Hier Samsung S2 en mijn man een oude Iphone maar we zijn er beide heel blij mee. Ik weet niet beter dan de Samsung.

Oh ja had nog gezegd dat ik een mim pi rok had gekregen van mijn vriendin. Deze dus heb eindelijk foto op internet gevonden: Marktplaats.nl - rok mim pi mt 116 - Kinderkleding | Maat 116

Was lui en had geen zin om zelf foto te maken :p

19. 0babydream0

Gave rok Bibiche!Kan je met veel combineren!

@mariomama ; Stoere trui helemaal geweldig!

@ise;Ik vind die rok echt helemaal geweldig!

20. 0babydream0

@glimlachje;Lekker rustig aan doen, ik moet morgen weer 2 dagen werken..

Deel Deze Pagina