@madeliefke dat rokje van br@nd wat jij wil, kwam ik tegen op marktplaats @mariomama leuk vest @glimlachje dank! Lekker rustig aan doen! @sweetbel tss die had ik een schop onder zijn hol gegeven denk ik!
Hoi meiden! Allemaal druk aan de shop zie ik Hier even erg druk met van alles en wel shopzin maar kan niets leuks vinden. Vanmorgen weer voor controle geweest bij de kinderlongarts en dat hakt er vaak wel even in. Met afvallen gaat het wel lekker, in 2 weken tijd al 4.8 kg kwijt! Heb voor mezelf wel erg leuke kerst jurkjes gezien maar daar wacht ik mee tot een week voor kerst i.v.m. het afvallen.
gut 1 nadeel vandaag.... kan geen tancodes ontvangen tot vrijdag... vrijdag middag krijg ik mijn nieuwe mobile(die ik gisteren dus al had moeten krijgen grrrr) en vandaag is mijn nummer overgegaan dusssssssss kijken kijken niet kopen
Ow das lastig! Hier vandaag 160 euro geïncasseerd van de zorgverzekering, word ik ook niet echt vrolijk van. (maar eigen risico is wel op nu)
nou ik krijg het gelukkig eruit met mijn sunlight zeep! maar ik hoorde vanmorgen op school meerdere die er last van ondervinden ik begon er even over maar meiden met suede laarsjes hebben allemaal zwarte vlekken doordat ze op duikelrek zitten en met hun schoenen over tegels heenschrapen Amy-lynn haar koel4kids laarsjes heb ik schoon gelukkig gewoon met een doekje
Tesske; viel het tegen bij de arts? Wat goed dat afvallen! Mirell; een verplichte shopstop! Ook niet fijn! Gelukkig de kleertjes weer schoon! Sandraske; fijn he hier nog deze week 35 de rest dit jaar al opgebruikt ... Ga m'n herhaalrecepten maar ophalen voor januari...
tesske, goed bezig met afvallen mariomama, stoer vest! natja, absoluut samsung, vind alles van apple echt drama. mirell, o geluk dat je het er nog uitkreeg.
Bengh kanten jurk in album. Iemand combi tips? Vrij dramatisch om er wat van te maken.. strikshirt eronder is niet leuk.. vest of bolero nog proberen
@mirell ja inderdaad nog meer.. Manlief moet deze ronde maar raak schieten anders beginnen we maar vast met sparen want dan hebben we 350 euro extra kosten in januari/februari
ik denk als je alleen wast dan blijft het erin maar ik behandel het eerst voor met sunlight zeep (zal ff inslaan bij de supermarkt) vandeweek weer gratis wasmiddel bij de kruidvat bij aankoop van 2 artikelen fles wasmiddel gratis
zou er alleen een maillot onderaantrekken maar geen vest over of iets eronder maar wel moeilijk jurkje denk ik hij staat haar wel geweldig hoor!
tja en schandalig sommige medicijnen komen nog met extra eigen bijdrage ook mijn vriendin heeft vaak last van een schimmelinfectie en dan betaal je buiten de bijdrage die al op is na 2 maanden bij haar ook nog extra voor