nette service van gap! Zag een leuk setje van noppies, hebben wij hier ook. Rokje zelfs in 86 en dan is ie nog ruim. rest wel gelezen maar niet onthouden sorry! Boswandeling was lekker, rienke ook goed volgehouden. Nog even gegeten bij schoonouders, helaas rienke verschrikkelijk diarree dus naar huis en in bad. Zitten we daarna even op de bank, spuugt ze alles onder... Dus lekker naar bed, ze was ook echt gesloopt..
Ik heb dit jasje nu gekocht! Niet heel super bijzonder maar wel helemaal S denk ik. deze jas vind ik erg leuk! maar wil ik in de sale hebben
Was ook lekker weer om te wandelen vandaag. Ach kleine meid ziekjes? diaree en spugen. Beterschap en succes. @zo79, Wat leuk een pakketje maken van oud speelgoed voor het leger des heils. Ik heb nog slaapzakken,rompers en matras hoezen klaar staan. Dit ga ik niet verkopen op mp. Maar is zeker nog goed voor minder bedeelden. @MAriomama, Lekker nog ff in vakantie modus blijven. Veel plezier nog! @lynn, Zo lekker aan de poets geweest! En leuke dingen gedaan met D. Lekker is dat he?! Hier ook soms gekke poets buien..vandaag alle putjes en gootstenen gedaan. lekker flinke lading bleek erin.
Nouja echt ziek weet ik niet, na t spugen was ze gewoon weer super vrolijk.. Diarree heeft ze eigenlijk af en aan deze week, de k nawerkingen van de ab kuur.. Misschien eten niet goed gevallen..
Jammer, kan het jasje niet zien, linkje werkt niet goed. Ik heb je trouwens PB gestuurd over de Bomba jas
Even zoeken bij kleertjes jas Bfc glim roze, dubbele knoop! Heb hem al gezien en nu voor 40 euro. Bij prenatal al x in de hand gehad!
@miekje: maak je ff foto, als ie binnen is? @Noppies-set: leuke match ben benieuwd hoe het staat. Ik ben voor de bijl gegaan betreffende Name-it jeans en Petrol-vest , toch wel 2 weken niks geshopt PETROL cardigan dark nights BOY - Kinderkleding Name it KIDS slim pants Leopol denim BOY - Kinderkleding
Ik weet al precies hoe ik het ga combineren, gaat een Mcgregor rood/wit vichy-ruit blousje onder. Ik vind Petrol voor grote kleuters leuk worden, net als NZA voor jongens. Ik vind ze trouwens allebei van goede kwaliteit.
Nou hier gisteren een leuke dag gehad. Opa was natuurlijk over vanuit Italie Kids vonden het erg leuk. Fay heeft kleertjes gekregen( kan ze alleen nog lang niet aan) Verder ook nog een echte prinsessenjurk en voor Mason wisten ze het echt niet. Hij heeft geld gekregen ,dus wij gaan straks lekker naar de speelgoedwinkel. @miffy, oh dat vind ik wel erg schofterig van de postbezorger! oeh ik snap wel dat je het spannend vind met dat bloedverlies. Misschien een cyste op de eierstokken ofzo? @momo, netjes van Gap! @jasminum, veel beterschap voor daar! Wauw die jas is heel leuk zeg!!! short is ook erg stoer. Shirt nms @zo79, leuk setje van noppies!! @diadeem, hahahah ja ik dacht laat ik het plaatje ook maar eens veranderen @sweetbel, oh jammer als het zo druk is. Lekker uiteten geweest? @tukker, ieeeeehh muis Hopelijk vandaag een betere dag @sandraske, beterschap met rienke! @miekje, ik kan de jas zo snel niet vinden. Bengh jas is idd ook erg mooi. @jingels, stoer vest en mooie broek!
WT, hoe vonden je kinderen hun opa? Lief dat hij ze zo verwend heeft. Blijft hij nog een tijdje? Jingels, toch voor de bijl gegaan? Haha, toch lang volgehouden hoor, twee weken niet shoppen. Uit eten was gezellig, half 12 terug, dus we hebben het netjes gehouden. M'n dochtertje heeft heel erg gehoest vannacht, zo zielig... Even in de gaten houden!
Lekker geshopt jingles. Ik ga zo een goudvis shoppen, die heeft gister het,loodje gelegd. M. heeft nog niks gezien
Jingels, Ik vind het Gaaf wat je hebt geshopt! Miekje, heb jas opgezocht! Leuk. Bengh jas ook mooi! mooie kleur! Tullip, Veel plezier met goudvis shoppen. Wt, fijn daj je kids zo leuk reageren op opa! En lekker verwend. Gezellie naar de speelgoed winkel..ik vind speelgoed winkels leuk. Ach prinssessen jurk voor fay leuk! @ hier gelukkig is R vandaag een heel stuk vrolijker tot nu toe. Shoppen zit er ff niet in.
@sweetbel, hij vliegt zaterdag terug. Ohhhh die rothoest ook altijd leuk dat het eten geslaagd was! @tullip, ahhhhh gauw een nieuwe halen Gelukkig lijken alle goudvissen toch op elkaar
Weer een nieuw deel, leuk! @zo;Rokje hangt hier ook in de kast, zal hem vd week eens gaan dragen @tukker;Knap hoor afscheid nemen van al dat kleine spul, wat worden ze groot he?! @momo;Wow super service van GAP, mag ook wel jij als grootinkoper @opruimen;Hier ook net voor de verjaardag de speelgoedkisten leeggeruimd kon weer een hoop weg, is nu ook weer veel bij, en dan komen Sint en Kerst er nog aan! @sandraske;Ach nee he gaat je meisje toch niet weer ziek worden!Sterkte! @miekje;Leuk, die Bengh jas is helemaal gaaf zeg! @jingles;Stoer vest, erg gaaf! @wonderteam;Hoe bijzonder eindelijk opa ontmoet!Zag de foto;s heel mooi! @tulip;ooooh jullie hebben gewoon zon goudvis die het eeuwig doet dus