@ sweetbel, stoer! @ diadeem, ze groeit wel maar het blijft minimaal. Binnenkort weer een afspraak staan.
@ sweetbel, oehh.. Leuke scooter! Heb net kleding van mijn schoonzusje gekregen voor M&M. Zal ze vandaag of morgen plaatsen. Na ja niet ales dan!
@miffy sterkte is niet niks! Succes met de pillen, ik heb twee kerr curretage gehad, durfde de pillen niet aan.. @sweetbel gave scooter! Zo eentje heeft mijn zus te koop haha @madeliefke hij valt klein, volgens mij heb ik een 104, moet ik morgen ff kijken.. @rest vergeten sorry Avondje met vriendinnen gehad, ff doorspreken wie wat meeneemt weekendje weg... nu lekker mijn bed in, morgen vroeg de deur uit naar gyn!
Sandraske, fijn als je even wilt kijken en veel succes bij Geertgen zmtn. Miffy, , dat is schrikken. verdrietig nieuws, ook al verwacht je het niet. Snap heel goed dat het moet landen. Succes en sterkte met het hele proces. Hoop dat je niet gecurreteerd hoeft te worden en de cytotec volstaat. Sweetbel, coole scooter. Hippe jij! Zo79, wat een licht poppetje heb je. Maar fijn dat het cb er niet neurotisch over doet. Jij als mama houdt het prima in de gaten! Mm2vm, hoe is het met jou? Kom je nog een keer kletsen? Mis de outfits van je meiden! Knuffel voor alle meiden die wat minder in hun velletje zitten....
@mariomama, nee geen excuses, maar diegenen die dat destijds hebben gezegd (integrale vroeghulp) zie ik momenteel ook niet. @sweetbel, ik vind beide stoeltjes leuk. Mooie scooter! @lob, pfff al 4 jaar niet doorslapen . Vind het weinig hoopgevend haha. @minaa, ik had gisteren je foto gezien. Superschattig! Oh leuk een nieuwe auto. @lynn, oeh balen dan hè die shopdrang. @momo, goede post! @zo79, heel leuk geshopt. @miffy, oh jemig...... *knuffel* @mmv2m, ik sluit me helemaal bij madeliefke aan @pcootje, ben jij er nog??
Wat een schrik joh ik hoop dat je het ondanks alles een plekje kunt geven.........en dat het goed gaat nu met het afstoten. Sterkte !
Ik denk dat jij als moeder toch het beste aanvoelt of je meisje het kan hebben of niet......als ze verder gewoon goed in haar vel zit natuurlijk .
ohhhhhhh ik ben net serieus 10 jaar ouder in 1 minuut geworden De kinderen komen uit bed. Mason loopt natuurlijk als altijd zelf naar beneden. Ik heb Fay vast. Ik sta nog bovenaan de trap en ik kijk en Mason heeft de leuning niet goed vast. Hij valt echt met een achterwaartse salto van boven naar beneden Hij is recht op zijn hoofd gevallen. Hij zegt ook dat zijn nek pijn doet. Pff ben zo geschrokken............
WT, wat eng! Inderdaad goed in de gaten houden, maar dat doe je vast. Arme Mason . Sandraske, succes bij de gyn! Bedankt voor de leuke reactie op de scooter!
Ja ik houd hem idd goed in de gaten. Heb ook gezegd als hij misselijk wordt ,dat hij dat moet zeggen. Hij zit nu lekker op de bank met zijn broodje.
Hallo dames, Ik heb een vraag Heeft iemand ervaring met webwinkel Puk en Muk? Hoe zit het met de leveringstermijn? Heb gisteren ('s ochtends) twee jurkjes van Bengh besteld met 25% korting en wil graag ze voor het weekend thuis hebben Alvast bedankt
Madeliefke: idd Mv2M was ik vergeten zit ook nog aan de medicijnen toch misschien voel ze zich niet goed?? Pcootje: lees jij nog steeds mee?? xMelisx: Is het nog te harden met de misselijkheid?? Sandraske: Succes bij de gyn. Wonderteam: Bah dat is echt schokkend om zo naar beneden te vallen, hou het maar goed in de gaten en dikke knuf voor de schrik.
Miffy, heftig zeg, veel sterkte! Hopelijk doen de pillen hun werk. Wonderteam, dat is schrikken! Sandraske, succes vandaag!
Wt, Jeeeej zeg wat schrikken! FF goed in de gaten houden. Sandraske, succes bij de gynaecoloog. Sweetbel, vette scooter zeg! Leuke kleur ook! Lynn, Dat gevoel wat jij gister neer hebt gezet ken ik rond deze tijd ook al te goed. @ hier..nationale ik verveel mij hang dag..En niemand uit mijn omgeving die gezellig een bakkie wil komen doen. En Renske dacht dat 6 uur wel een mooie tijd was om wakker te worden..hoe houd ze het steeds vol zonder middag slaap. *baal dat ik altijd of mij zelf moet uitnodigen of anderen moet uitnodigen*