@tukker das niet leuk inderdaad! @Marita Puk en muk levert vrij snel is mijn ervaring Zo eerste spuit zit er al weer in, deze keer maar begonnen met de minimale dosering. Volgende week weer terug! Nog ff regelen dat oma op kan passen..
Sandraske, spannend weer! Hoop dat het deze maand wel goedgaat! Tukker, jammer meis... Lekker naar de diertjes met de kleine? Of eendjes brood geven? ben je er toch even lekker uit! Zo, spaghettisaus is klaar, en ook weer een voorraad eten voor de kleine meid in de vriezer. ALtijd handig!
Miffy, ach jeej..succes en sterkte met dit nieuws en het afstoten. Sweetbel, Ik vind het stoeltje van leen bakker het leukst! Zo, Lekker ingeslagen met maiilots en kniekousen, leuk! Sandraske, Leuk lekker sint shoppen gedaan! Moet hier ook nog. En stoere loopfiets! Pipxx, beterschap daar met je kids en de waterpokken. Jo, leuke rokjes gegrabbeld bij de hema! Diadeem, Hoe komt je man erbij dat die jas van de jola een jongens jas is . Hij is super en echt een meiden jas hoor!
@ Tukker, kleine M. loopt ze allemaal open te krabben dus dat zullen wel littekens worden Verder een paar items die ik van mijn schoonzus heb gekregen. Kleine M. grote M. ttp://i47.tinypic.com/euhqfs.jpg[/IMG] Ik ben erg blij met zo'n schoonzus!
Hier ben ik ook weer een keer. Nog steeds razend druk met van alles en nog wat, dus vooral in de meeleesmodus, maar vandaag probeer ik verspreid over de dag even wat te reageren. Sommige dingen zijn dan misschien achterhaald, maar jullie doen het er maar mee @Tulip: Nog van harte gefeliciteerd met je meisje! Leuke dag gehad? Fijn dat je weer van de bank af mag! @Ukkie2009: Jullie ook verhuisplannen lees ik! Wij ook! En ook zeker eerst verkopen en dan op zoek naar iets anders. Durf het echt niet aan om met twee huizen te gaan zitten in deze tijd. Hier gaat het in elk geval niet meer lukken voor J. naar de basisschool gaat, maar volgens mij hebben die kleintjes zo weer nieuwe vriendjes gemaakt. @Kinderopvang: Wat een bedragen zeg! Hier gelukkig niet mee te maken, doordat ik fulltime thuis ben voor de kinderen. @Lynn: Ik heb de afgelopen dagen ook gelezen over de uitslag die je hebt gekregen. Wat een bericht zeg! Ik vind het heel knap dat je er op deze manier mee om gaat. Ik hoop voor je dat het met je vermoeidheid ook snel beter zal gaan. Knuf! Nog even volhouden met niet shoppen en sparen. Je kunt het geld nu beter in je zak houden en straks in de sale wat kopen. Over een paar weken kun je hetzelfde kopen voor minder geld! @Sandraske: Wat een getob met dat slapen zeg! Heerlijk als je dan overdag nog een paar uurtjes mee kunt pikken, maar ideaal is het niet. Nog een paar daagjes tot de operatie en hopen dat het daarna echt beter gaat worden! Balen dat jullie verhuisplannen op losse schroeven staan. Ik merk bij onszelf dat het gewoon leuk is om vooruit te kijken en alvast plannen te gaan maken, hoewel wij helemaal nog niet weten waar we naartoe willen / gaan. Lees nu dat je zelf ook nog ziek bent geweest. Jullie treffen het wel zeg... Stoere loopfiets is het geworden! En je hebt groot gelijk dat je er niet zoveel geld aan uitgeeft. Wij hebben Y. voor haar 2e verjaardag ook een loopfiets gegeven, maar daar kijkt ze niet naar om. Een tijdje terug stapte ze zo op de 12 inch met zijwieltjes van J. en fietste ermee weg Een kadootjesbudget per jaar is trouwens wel een goed idee. Wij houden tot nog toe niet vast aan een budget en daardoor valt het uiteindelijke bedrag meestal flink hoger uit dan gepland... @Pipxx: Welkom! (al is het een beetje mosterd na de maaltijd) Leuke dingen gekregen van je schoonzus! Lijkt me handig om zo'n schoonzus te hebben (maar hier helaas niet). @Mariomama: Leuke rode laarsjes! Van welk merk zijn die? Y. heeft de rode Koel-laarsjes en die staan ook zo super! @Loesjuh: Leuke laarzen geshopt! Straks ook maar eens even kijken of ik iets kan vinden in een maatje groter. Y. gaat het in elk geval niet de hele winter redden in maat 24. @DJMomo: Oeh, drukkertje in de mond? Dat lijkt me echt schrikken. Zou toch niet moeten kunnen! @Mirell: Balen van de scheurtjes in de jas? Heb je 'm al gewassen? Anders zou ik er toch zeker nog een mail aan wagen. Oh, lees dat je al gemaild hebt. Op de foto's zie je het inderdaad niet zo duidelijk. @Sweetbel: Leuk, die roze laarsjes! Zie dat ze er ook nog in maat 28 zijn. Zal ik Stoeltjes zijn leuk! De tweede vind ik chiquer, maar moet maar net bij je interieur passen! Stoere scooter! @Geke: Stoere winterjas! @Jingels: Lekker alle haren weer geknipt! Was het zo erg dat je niet meer naar buiten mocht @Diadeem: Jammer dat het weer uit de hand gelopen is, maar ik denk dat het onderhand beter is dat je voor jezelf en de kinderen gaat kiezen, hoe moeilijk dat misschien ook is. Sterkte meid! Gelukkig geen medicijnen meer hier hoor! Heb een paar weken terug alles wat over wat van de chemokuren bij de huisarts afgegeven voor in de container. Hoop die troep nooit meer nodig te hebben! Voorlopig helemaal geen ziekenhuisafspraken o.i.d. meer. Alleen maar lekker genieten en weer plannen maken! @Wonderteam: Fijn dat jullie zo'n duidelijke uitslag over Mason hebben gekregen! Een IQ van 106 is hartstikke mooi en het is altijd maar een momentopname, dus verder niet iets om star aan vast te kunnen houden. Lees net dat Mason van de trap is gevallen! Schrikken! Hoop dat het allemaal goed afloopt! Ik vind het altijd zo raar dat je zoiets eigenlijk ziet gebeuren, maar er niets meer aan kunt doen... @Tukker: Hier ook een kasboek in Excel; werkt super! Afgelopen week zelf een calculatieprogramma gemaakt in Excel, wel even uitvogelen hoe alles werkt, maar met de helpfunctie en internet is het me wel gelukt en daar ben ik best trots op @Sinterklaas: Hier staan alle kadootjes klaar, op een paar voor onszelf na. @Zo79: Fijn dat je het gewicht nu zelf in de gaten mag houden! J. was een paar weken geleden op het CB 101 cm en 15 kg, dus dat scheelt inderdaad wel wat. En dan vind ik J. al een smal dametje! Stoer dat ze geen kik heeft gegeven! Hier ook niet, maar ze kreeg wel een kadootje toen we thuiskwamen. Leuke maillots en kniekousen! Ter Stal toch? @Jo79: Leuk koopje, die rokjes! Shirtje erop en klaar! @Miffy77: Heftig nieuws heb je bij de gyn gekregen! Sterkte ermee en hopen dat je lichaam het verder zelf op kan lossen. @Madeliefke: Hier ben ik! Ben al vanaf vanmorgen half 8 met een reactie bezig (het is nu 11 uur, dus ik kom er wel ). Maar druk hier dus en daarom weinig tijd om mee te kletsen. Foto's maken schiet er al helemaal bij in, maar ga het proberen de komende weken echt weer te doen. Vind het trouwens wel lief dat je nog een keer aan me denkt @MaRita: Puk en Muk heeft goede service, dus ik denk dat je het wel voor het weekend binnen hebt. Anders even een mailtje sturen, Henny reageert meestal vrij snel.
@ MMv2M, Handig is het zeker! zij heeft een dochtertje van 3,5 en i van 2. Zij heeft een zoontje van 1,5 ik van 10 maanden. Altijd handig! Wat heb jij een lang verhaal geschreven...
@Miffy, heftig, veel sterkte hoor! @Sweetbel, die scooter is echt leuk! @wonderteam, dat is schrikken, hier 2 weken geleden ook meegemaakt, echt van boven naar beneden, tanden door de lip, geschaafde kin en twee builen op zijn hoofd. Heb hem 's nachts ook nog maar voor de zekerheid 2 keer wakker gemaakt, want het was nogal een klap. Arme Mason, goed in de gaten houden! @MMv2, zooo, dat is een lijst geworden, petje af hoor! @Rest, ik ben even kwijt wie wat had, ga zo nog een poging wagen met doorlezen. @Tukker, aan je nickname te horen, maak ik op dat je niet bij me in de buurt woont voor een bakkie, helaas, anders kon je langskomen hoor . @Pipxx, leuke kleertjes hoor! Vanmorgen ook nog wat sokken, leggings en maillots bij Ter Stal gehaald. Van de week bij de Dolcis eindelijk geslaagd voor nieuwe schoentjes voor Luc. Zijn ene voet is langer dan de andere en zijn voeten zijn de afgelopen twee maanden enorm gegroeid, 26 was al iets te krap, hij moest al 27 , zijn gelijk van die schuiten, geen lieve kleine stampertjes meer.
Hey meiden, Even snel voel me zo belabberd vandaar dat ik er weinig ben!! Mijn meisjes zijn al even teveel voor me kan je nagaan! @ Wt Jeetje meid wat schrikken! Wel even in de gaten houden sterkte met Mason! @ Miffy jeetje wat erg hopen dat je lichaam het zelf kan!! Sterkte!! @ Sandraske hopen dat er iets moois uit voorkomt!! @ Tukker ik zou zeggen kom hier effe langs maar dat effe is heel lnag niet echt in de richting!
@Miffy, jeetje heftig zeg! Sterkte met de verwerking @WT, schikken!!! Hoe gaat het nu met hem? Is ie wel naar school? @Mmv2m, respect! Ik ben heel slecht in reageren dus vind het erg knap van je! @Futuremama, ben je misselijk? Sterkte! Hopelijk voel je je snel beter. Thanks voor de lieve reacties!
iemand bij happy bee wat op het oog? 10 euro korting op de nieuwe collectie. Tm 28 okt. HBKL1-2C7B2-2310A Ik koop even niets.
Balen zeg! Mijn zoon kreeg de waterpokken toen hij een jaar of 12 was Hij had er heel veel in zijn gezicht en heeft daar ontzettend gekrabt en nu heel veel littekens Leuke kleertjes heb je gekregen!
miffy> krijg er kippenvel van zeg. Jeeetje. Misschien beter dat je van niets weet maar dit is ook erg vreemd en niet bevattend. Wonderteam> jeetje! Hersenschudding ofzo? Ze zullen wel een wekadvies geven maar mag ik zeggen dat hij wel een engeltje op zijn schouder heeft zitten?