Mijn Ninni Vi jurkje is ws zoek geraakt met de post :x Mevrouw van Puk en Muk vertelde dat ze het maandag met de brievenbuspost mee heeft gegeven... Nog steeds geen spoor....
Kijk ik zomaar bij de post en vind ik een leuk setje...noooit besteld ofzo. Nee geintje. Das kut he. En nu. Pech geld terug?
Geld terug kan, maar wil eigenlijk gewoon het jurkje... Misschien heeft ze nog een retour ofzo in een andere kleur. Daar heb ik nu om gevraagd...
nog 1 foto van haar moet er steeds naar kijken arm schaap weet niet wat haar gaat overkomen straks ziet een wereld voor haar opengaan
ah zou nog niet echt druk maken hoor! ook al is het wel lang kan nog steeds gewoon komen zijn wel vaker heel laks daar bij de post wel balen....
Mirell dan zegt ze mama draag jij dat setje bij elkaar je denkt toch niet dat ik naast je ga lopen(er gaat een wereld voor dr open)
ik ga dit jaar ook geen kerstkleding kopen ik doe haar bomba oranje set aan ze is trouwens verliefd op haar bomba dierenjurk hoor! hij is ook zooooo lekker zacht
whahahha ja zoiets ja hahahhahha maar nogmaals sta ik verbaast wat ze allemaal kan zien zonder bril maar die man vanmorgen zei ze focussen tot +15 kinderen dus alles wazig eromheen kan me er niets bij voorstellen
Ik hou eigenlijk ook niet zo van metalen montuurtjes, maar ik heb helaas geen passende kunststof montuurtjes kunnen vinden
Dat meen je Ik heb de brillen voor onze kids van de eye wish en samen met onze verzekeraar krijgen we dan altijd een aardige korting op kinderbrillen
Zit weer in de wachtkamer bij de gyn, loopt een uur uit... Gelukkig hebben we smartphone met internet haha
Pfff, das balen sandraske! Ik had de laatste keer amper de tijd om tussen de echo afspraak en gyn naar de toilet te gaan! Zat de gyn al op ons te wachten.. Gelukkig heb je inderdaad een smart phone, krijg je tenminste de tijd om!
Ja, ik heb 'm ergens gezien maar weet echt niet meer waar. Ga effe zoeken! @sandraske, sterkte met wachten, pfff uitloop is nooit leuk. Succes straks! @mirell, ik vind hem super. Ze is helemaal hip zo, bij Z op school lopen al die meiden met een bril met zo'n montuur (maar dan zonder glazen ). Is helemaal de accessoire van nu