Weer thuis uit het werk, madame spuugde vanmorgen de boel onder, gelukkig was oma zo lief om hier thuis op te komen passen! @mirell;Dat is sschrikken zeg zon flinke sterkte..Bij +sterkte is het toch zo dat de oogjes kunnen verbeteren?Ik zelf heb 8 Ooh wat een gaaf brilletje!Staat je meisje geweldig! @sweetbel;Leuk een dekbed van Lief! @wonderteam;Jemig wat een verhaal!Wat zullen jullie geschrokken zijn!Gelukkig is het goed afgelopen!Wat geweldig dat Mason heeft gespeeld!Wat zal hij zich stoer hebben gevoeld! @zo;Leuk!Br@nd!!Rood kan je met heeel veel combineren, dus leef je lekker uit!Wat heb je weer heerlijk geshopt!Die set van Flo is ook echt super! @mamavanmj;Heerlijk toch zo lekker shoppen! @jingles;Wat een leuk shirt die van oililly!Oooh die van tddb ook geweldig! @pipx;sorry shirtje nms, keukentje wel helemaal leuk! @sandraske;Gave jas van mimpi!Balen dat lange wachten bij de gyn, hopelijk goed nieuws! @gele jas;ooh die is echt geweldig!!! @swl;hihi ach af en toe mag je je lekker uitleven toch! @kerst;Geen idee nog wat we aangaan doen, wel iets feestelijks maar niet zo sjiekdefriemel hoor.. @loesjuh;Jij bent ook lekker aan de shop zeg!Leuke dingen! @momo;Gave broek! @madeliefke;Balen zeg van dat jurkje!
slc, zo lekker geshopt!! mirell, wauw...alsof dat brilletje voor haar gemaakt is... zo79, leuk setje van flo zeg!! Hier zou die kleur ook erg in de smaak vallen bij m. denk ik. Enne...ik vergeet ook wel eens te reageren hoor haha. De vk zei letterlijk idd: dit kind vreet je op. futuremama, groeien in de zin van gewicht aankomen he Mn buik is groot genoeg Maar als je te weinig aankomt dan heb je een grotere kans op vroeggeboorte omdat je lichaam het zwanger worden gewoon niet meer aankan. Kon ook de eerdere lichte weeen verklaren. Iedereen moet een ander gewicht aankomen, ligt aan of je met een onder, normaal, of overgewicht begint. Met mijn gewicht zou ik tussen de 11 en 16 kilo moeten aankomen eigenlijk. Maar goed dat redden we sowieso niet meer. Geke, ben nu net geen 5 kilo aangekomen, wel iets dus, maar te weinig. sandraske, o altijd fijn dat wachten...
O neee! Maar misschien is de post erg langzaam. Hoop dat het nog komt!! @babydream, beterschap voor je meisje! @tulip, setje was nu maar 37 euro incl verzenden..ze hebben nog een 104 dus als je wilt bestellen voor M laat het maar weten dan PB ik je de site Edit oo oeps, te hard geroepen, ze hebben geen 104 meer!
madeliefke o dat echt mooi ..., hopelijk is de tnt vertraagd en komt het nog zo79, o dan wil ik de site wel hebben
@tulip, sorry, was iets te voorbarig...ze hebben wel nog hele leuke andere setjes. Ik PB je sowieso de site wel, kun je kijken of er nog iets is!
Thanx meiden, gaat nu op zich wel aardig is alleen nog wat hangerig en wat warm..gelukkig niet meer gespuugd..Ik nog wel bij een winkeltje waar ik in de buurt werkte een jurkje van Bomba gescored voor maar 15 euro zal even een foto zoeken
Hippe grijze jurk van Bomba for girls | Kixx Online kinderkleding & babykleding Deze nu dus voor maar 15 euro..Helemaal nieuw met kaartjes eraan
Over koopjes gesproken, ik heb nog een setje van de Wibra gekocht. Had er eigenlijk al spijt van toen ik de winkel uitliep want eigenlijk heeft ze het helemaal niet nodig. Wilde het dus eigenlijk gaan terugbrengen....totdat T het setje zag. Ze is er helemaal verliefd op dus het mag écht niet terug. Nou ja, voor 10 euro is zij ook weer gelukkig En nog een fotootje van de Br@nd spulletjes Bekijk bijlage 288322 Bekijk bijlage 288321
tulip, ja dat onderste is van de Wibra. Haha geen geld he? Rokje 6 euro en bolero (is dezelfde kleur blauw als in het rokje) 4 euro babydream, nee 90 euro is wel een tikkie veel. 15 euro is een stuk beter!
Nog niets te zien op de echo, nog ff doorspuiten dus... Woensdag weer terug... Lees straks bij, sta bij de apotheek weer enzo rienke ophalen bij schoonzus
ja maar ook bij Eye wish krijg je korting maar bij +8 en+7.5 val je buiten al die mooie kortingen helaas en een cylinder afwijking korting is 1 keer in de 2 jaar(maar die betaal je uiteindelijk ook zelf) van de zorgverzekeraar en het vermoeden is dat ze al binnen 4 maanden een andere bril moet dussss nieuwe hobby hier