Hoi meiden, Nou, hier ook een kippenvelmomentje vanochtend. M'n vader had me naar college gebracht omdat het zo regende vanochtend, en m'n moeder zou me halen. Mijn college liep een paar minuutjes uit, en ze belde al twee keer. Toen ik naar buiten liep belde ik haar, ze was totaal overstuur, ze had een ongeluk gehad, en mijn dochter zat bij haar in de auto. Ze was om de hoek van de universiteit, op de snelweg, dus ik ben gaan rennen voor m'n leven, en toen ik daar kwam, stond er al allemaal politie (kettingbotsing). Ik zag m'n moeder en dochter niet, maar wel haar auto, die helemaal in puin lag, klaar voor de sloop. Ik kon niet bij ze komen, want ik stond zeg maar onder ze, soort viaduct, en ben gaan schreeuwen. Politie hoorde me en haalde m'n moeder. Gelukkig was er niets!!!! Ze hebben haar naar me toe gebracht, en daar zijn alle formulieren etc ingevuld, en werd haar auto weggesleept. M'n vader was ondertussen ook al onderweg, dus die heeft ons weer mee naar huis genomen. Gelukkig is er niks met zowel mijn moeder als mijn dochter, dus het is met een sisser afgelopen, behalve de auto die dan naar de sloop kan. Politie zei nog tegen haar dat ze zo blij waren te zien dat onze dochter in een goed autostoeltje zat, en goed aangesnoerd was. Gelukkig zat ze ook in een goede auto, die geeft alles opgevangen. Nu maar even kijken wat voor auto ze nu wil hebben. Eenmaal thuis werd er gebeld dat iemand die was komen kijken voor de trailer hem graag wilde hebben, dus die werd ook opgehaald. Ook weer janken. Wat een rotdag, maar ben zoooooooo blij dat m'n moppie niks heeft!
oooo sweetbel ook al zo schrikken. pfff het is wel raak hier de laatste week. Gelukkig dat je moeder en je meisje niks hebben zeg!!
haha ja vergeten en heb hem laatst al een okergele en andere groene broek aan gesmeerd, dus een roze of oranje trui gaat echt niet lukken vrees ik
@sweetbel das schrikken!!! @tulip Al knap dat je hem een andere kleur broek aangesmeerd krijgt, mij nog niet gelukt hier
Sweetbel, dat is schrikken . Was je meissie ook erg verdrietig of viel het mee? Sandraske leuk!! Hier ook op de bestelknop geduwd. 2 setjes 4 Funky Flavours, moet nog een rokje bij
@tulip, hihi knap van je dat je okergeel erin hebt gekregen. Zou hier niet lukken haha. Zwart is denk ik ook wel leuk op olijfgroen, maar das misschien wel een beetje saai. @madeliefke, leuk geshopt! Vooral het bovenste setje vind ik helemaal leuk!
Meisje heeft even gehuild door de klap, ze lag te slapen. Daarna niks meer aan de hand, ik kreeg haar lachend en kletsend in mijn armen. Madeliefke, leuk geshopt!
hihihi ze heeft wel een bril gepast maar als ware het montuur maar daar zitten nog geen kantklare glazen in dat is pas over 1 week ze moeten eerst geslepen worden en speciaal gemaakt dus ze heeft nog niets goed gezien.....
@ Mirell, ahh ok tja geen verstand van brillen hier hoor @ Sweetbel, tjeee dat is schrikken geweest zeg. Gelukkig alles goed met je meisje en moeder. En je trailer weg, pfff moeilijk he. Ik heb afgelopen jaar pas al z'n spullen verkocht. Toen was hij al bijna 5 jaar dood... Trailer en alles heeft mn schoonmoeder nog, die heeft ook mijn pony... @ Madeliefke, heel gaaf!
@Sweetbel...heftig> maar gelukkig dat het allemaal goed is gegaan. @madeliefke...super gaaf, vooral die maillot zeg!
Mirell, bril staat leuk (jurk ook). Spannend hoe ze het gaat vinden. Diddl, ja was heel moeilijk, zoveel leuke dingen gedaan door de trailer... Maar goed, hij is verkocht aan een gezin waarvan de moeder zelf reed, en hun 10 jarige dochter ook, dus ik hoop dat ze er veel plezier van gaan hebben. Rest van de spullen, zadels etc, heb ik ook nog. Wat leuk dat je schoonmoeder je pony nog heeft! Ik zou m'n beestje ook nooit kunnen verkopen! Hij heeft het heerlijk daar, fijn om te zien.