Shop-a-holic-topic deel 14

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @futuremama veel plezier/succes met de echo!

2. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Mirell, wat een gave bril!! Staat haar mooi! Ik hoop dat je al wat bekomen bent, snap dat je je verdrietig voelde..

Sweetbel, jeetje wat heftig zeg! Gelukkig zijn ze beiden ongedeerd..

Future, hele veel plezier straks en shopze natuurlijk!:D

Verder is er weer leuk geshopt!!

3. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @future: spannnend!! veel plezier bij de echo! Misschien toch weer een meisje heb je zelf een voorgevoel of niet?

4. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Future, wat leuk!! Vond de geslachtsecho altijd het leukst. Echt een pretecho. Ben superbenieuwd! Shopze meid!!

Lynn, heftig allemaal hoor... Komen de vermoeidheisklachten ook door het aneurysma? Welke maat shop jij de Bomba spulletjes? Hoorde nl dat het klein valt.

Hier vanmiddag afgesproken met de meneer die ik aangereden heb om de papierwinkel verder af te handelen.. En verder nog 3 feestjes dit weekend :$:cool:

5. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @tnx allemaal voor jullie lieve woorden!!!!

6. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @madeliefke: nee vermoeidheid komt niet door aneurysma, ik krijg volgende daar de uitslag van bij internist.

Ik heb de Bomba dingen allemaal 98/104 geshopt, rokjes zijn nog wat ruim maar vestjes zijn prima.Vandaag oranje set aan!

7. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    @ madeliefke ik vinde rokjes groot vallen en de shirtjes klein! Had het bomba setje voor Eef gekocht maar dat rokje zakt zo van haar gatje!

@ heb wel een voorgevoel! Ben heel erg benieuwd en vind het best spannend!

8. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    madelief, succes met de papierwinkel.. en de feestjes natuurlijk ;)

9. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    future ik gok een jongen

10. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @lynn, leuke shirtjes van Bomba!

@diadeem, thanks voor je PB'tje

@mamavan mj, hihi goed aan de shop :D leuk hoor!

@futuremama, veel plezier met de echo én natuurlijk met een pakje shoppen :)

@madeliefke, druk weekend voor de boeg zo te lezen! Veel plezier en succes met de meneer van de aanrijding.

11. tulip

tulip Niet meer actief

Lynn, leuke shirts van bomba.

Future, ha leuk veel plezier!! Ben heel benieuwd wat jullie krijgen. Je ging het bekend maken toch??

12. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @mariomama, ik heb nog even gezocht, maar ik kan niet meer vinden waar ik dat Claesen's jurkje nou had gezien, sorry!

13. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Future, heel veel plezier! :D

14. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Bedankt voor al jullie lieve beterschapswensen, vanmorgen lijkt ze iets beter, iig al een beschuitje op en die zit er nog in!Gister vanaf 18;15 tot vanmorgen 7;45 geslapen dus ze voelt zich nog niet helemaal lekker ;)..Ondanks de forlax al 4 dagen niet gepoept(lang leve zindelijk worden) dus de dosis maar weer even omhoog..

Het jurkje komt van een winkeltje wat volgende week gaat sluiten dus er hing bijna niks meer vandaar mijn geluk!(lees bijna lege winkel..)Helaas!

Ik ben nog steeds op zoek naar okergele en oranje longsleeve, waarom is dat nou zo moeilijk te vinden!

@mirell;Slim idee van je dat potje maken voor die brillen!Het is indd duur, weet wel dat toen ik klein was ook vaak nieuwe brillen kreeg..Gaat vast goed komen bij jullie met die hippe modellen!

@zo;Wil je mij ook die site ook pben van Flo?

@madeliefke;Jij ook lekker aan de shop dus!Oh wat een gave setjes van 4ff!

@sandraske;Gaaf dat chaos and order!

@sweetbel;jemig dat is schrikken!Gelukkig is alles meegevallen en alleen blikschade!Pfff wat zal jij hebben staan bibberen, sterkte!

@tulip;Leuk je man andere broeken aansmeren!Hier was hij laatst een rode broek aan het passen maar Dyoni bleef maar gillen, neeee papa dat is niet voor jongens dat is voor meisjes!!!! (gelukkig paste hij ook niet hahaha)

@miffy;Dat klinkt als een drukke week!Wel fijn dat de papa’s dan altijd meer door hebben wat wij allemaal doen ;)Wat een heftige tijd maak je toch mee met de kleine meid!Wel erg fijn dat overleg, sterkte..

@lynn;Heftig zeg je hartafwijking, eng idee lijkt me..Heel veel sterkte ermee!Hoe gaat het trouwens met je meisje nu en dr stoelgang?Oh wat een leuke shirts heb je gekocht!Erg leuk dat je nu zo aan de kleurtjes bent!

@mamavanmj;Ze was gister echt ziek, ik denk ook dat ze last heeft van dr obstipatie..Oh wat heb je leuke dingen geshopt voor je ventje!!

@diadeem;Bedankt voor de tip van het kantje, zal het zeker in de gaten houden!

@future;ooooooooooooh spannend!!!!!!!!!!!Ben benieuwd wat je gaat krijgen!Ga je het vertellen aan ons ;)

15. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @babydream: dankje!
    Jammer dat het nu weer wat minder gaat bij jullie en de ontlasting, hier gaat het eigenlijk hartstikke goed ze is zindelijk, poept (elke dag) en plast op de wc. Alleen snachts nog een luier. We hebben 4 weken lang 3 zakjes p.d. gehad en nu zit ze op 2 zakjes p.d. en ik wil over een maandje over gaan naar 1 zakje p.d.
    Ze heeft namelijk wel soms last van dat ze dus een veegje ontlasting in d'r onderbroekje heeft, dat komt volgens mij van de zakjes, omdat de ontlasting toch wat dun is he...

16. 0babydream0

Wat fijn Lynn!Hier plast ze ook op de wc, poepen voor het laatst dus 5 dagen geleden..Wij zaten ook op de 2 zakjes p.d. nu weer op de 4 maar lijkt ook niet te werken..Ik word er een beetje moe van dat buikje staat weer helemaal strak en bol..

17. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @babydream: jee, echt rot weer voor je meisje zeg...als je vandaag weer met 4 zakjes begonnen bent komt het heus wel!

18. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Madeliefke: Nou succes met je drukke weekend. Ben je trouwens de schrik van de aanrijding te boven, kan de beste overkomen hoor!!

Babydream: vervelend zeg dat poepen zo moelijk gaat!!

Future: Spannend!!! Ga je het zeggen wat het word?? IK BEN NIEUWSGIERIG!!!:D:D:D

mama van MJ: Ik vind deze blouse niet zo mooi, maar smaken verschillen!!

Vraagje:

Jongens shirt van CHAOS AND ORDER. Hier problemen met wassen, ik was altijd alles binnenste buiten, de eerste keer zat heel de print aan elkaar geplakt. Ik heb hem aardig uit elkaar gekregen maar was me naar geschrokken. De 2e keer gewoon gewassen maar toen zat hij nog een beetje geplakt, nu moet ik hem weer wassen maar vroeg me af of jullie dat probleem niet hebben??;)

19. 0babydream0

@lynn;Die 4 zakjes heeft ze alweer een week en t helpt niet..

@diadeem;Dat heb ik ook met de shirts van mijn man van c&o...Maar prints beschadigen niet, zal er wel bij horen..

20. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @babydream, je hebt PB ;) Z heeft vroeger ook heel veel last gehad van obstipatie. Als zij op een gegeven moment een aantal dagen niet gepoept had en er duidelijk last van had, gaven we haar soms een klysma. Leuk is anders, maar soms kon het echt niet anders. Sterkt, ik weet hoe vervelend het is!

@diadeem, vervelend dat die print heel de tijd aan elkaar blijft plakken. Op welke temperatuur was je het? Het mag maximaal op 30 graden.

Deel Deze Pagina