Shop-a-holic-topic deel 14

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Heel leuk babydream!

2. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Wat vinden jullie, leuk zo? Of anders combineren. Misschien een geel shirt, maar staat dat bij witblond?

3. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Ik zou ook iets fellers doen erop..Geel is indd heel leuk!Oranje?

4. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Wat leuk meid!!!!

5. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @babydream, leuk setje! Als je via google afbeeldingen zoekt op kniekousen kobalt dan kom je er wel een paar tegen, misschien zit daar wat tussen?

@loesjuh, leuk rokje! Ik vind alleen het shirtje er niet zo super op staan ('t is wel een leuk shirt!). Ik zou met zo'n print rokje kiezen voor dezelfde kleur legging als het shirtje is denk ik. Maar misschien is dat weer te veilig haha ;)

6. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    #4526 jingels, 24 nov 2012
    Laatst bewerkt: 24 nov 2012
    babydream: Jaaaaaaaaaaaaaaaa, leuk leuk!

@loesje: shirtje is meer haar kleur ,rokje niet, daardoor vind ik de combi ook minder geslaagd.

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @futuremama leuk nog een meisje!!!!

@babydream setje niet mijn smaak, balen dat jurkje weg was

@loesjuh ik vind het wel leuk zo, misschien oranje shirtje?

8. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Babydream, mooi hoor! Vooral het shirt!

Loesjuh, wat een ontzettend leuk rokje! Combi vind ik wat minder. Misschien een lekker felle kleur rood erop.

9. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @future: gaaf zeg nog een meisje, leuk leuk!!!!!

@loesjuh: ik zou het ook anders combineren, wel heel leuk rokje!

@babydream: leuk!

10. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Het is echt zo stom, dat rokje kun je eindeloos combineren maar ik weet niks leuks. Ik heb nog een rood shirt dus zou dat nog kunnen proberen. De legging is van Beebielove dus zou nog kunnen voor een shirt daarvan.

11. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    #4531 jingels, 24 nov 2012
  12. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@Loesjuh..rokje gaaf. Combi nms. Zou persoonlijk voor een fellere kleur shirt gaan en dan dezelfde kleur legging.
    @Babydream: heel mooi setje.
    Balen van het Bengh jurkje

Hier vandaag naar de sinterklaas show in ahoy geweest, kleine meid heeft heel de nacht niet geslapen omdat ze het zo pannend (spannend) vond...ze is helemaal uit dr dak gegaan, dansen, springen. Geweldig om te zien.

Hier zo aan eht balen...ik heb het oranje knofje besteld bij zyzou...word al ander halve week aan het lijntje gehouden dat de 110 niet op voorraad is (ben er zelf achteraan moeten gaan waar mijn pakketje bleef) en dat ze die elk moment terug verwachten...nu uit principe maar de bestelling geannuleerd en ga m wel ergens anders bestellen.

Dankzij Zo79 de blauwe skinny dress van bengh nog weten te bemachtigen...
    Baal zo erg van mijn bestellingen de afgelopen weken! grrrr

@Lynn...ooh wel heavy om te lezen, snap dat het voor jou geen goed nieuws is. Het fijne is dat je wel weet dat er "iets" is en dat je in behandeling bent en onder toezicht van een arts.

13. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    #4533 Diadeem, 24 nov 2012
    Future: Wat gaaf zeg weer een meid, super leuk dat wij het ook mogen weten.:D:D

Babydream: Super gave set zeg van mimpi!!:D

Loesjuh: Het shirtje, rokje en maillot is alledrie super gaaf alleen zo bij elkaar is het net niet!! Misschien otzm een pbtje sturen die had super gave foto's met combi's bij dit rokje!!

Jingels: Mooie kleur blauw en ik maar wachten op een plaatje van C&O dom.:):):cool: Ik had later pas door het geen kleding was maar alleen de kleur.:D

Glimlachje: Gaaf zeg naar Sinterklaas geweest!! Balen zeg van je bestellingen!!

14. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @glimlachje leuk Sint show! Ik wil volgend jaar naar studio 100 festival met rienke, lijkt me zo leuk!

Hoezo baal je van je bestellingen?

15. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @glimlachje, leuk dat je kleine meisje zo enthousiast was bij de Sinterklaas show :) Vervelend dat Zyzou zo vaag doet over die bestelling :cool: Volgens mij is het oranje knofje nog wel bij meer winkels te krijgen.

@hier, met dank aan glimlachje de maillot van Mim Pi nog kunnen vinden, jippie! En bij haar nog het roze knofje jurkje geshopt :)
    Het Flo setje voor Z is ook binnen, echt te leuk! Zal het vanavond passen en een foto maken als ze er zin in heeft ;)

16. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nou geen pakjesbus vandaag dus komt maandag denk ik. *baal*

Zo ff naar verjaardag, rienke gaat mee dus we hebben excuus om op tijd weer te gaan.. Beetje saai altijd dAar...

17. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@Sandraske..., veel voldeed niet aan verwachting dus weer retour enz., een kapot jurkje van Bengh geleverd gekregen, nu iets wat niet geleverd wordt.

@zo.. :) ik ben ff aan het kijken voor het knofje in oranje. heb m al bij meerdere shops gezien.

18. Jasminum

Jasminum Fanatiek lid

16 feb 2011
    1.088
    0
    0
    Futuremama: wat gaaaaaf!!! 3 meiden! Gefeliciteerd!!

19. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

@futuremama Gefeliciteerd! Wat leuk! Weten de andere 2 ook dat ze een zusje krijgen nu?

@iedereen allemaal een leuke zaterdag gehad? lekker geshopt? Ik ben naar Duinrel geweest met de kleine naar het huis van Sinterklaas en het Sisa sinterklaas concert. Was erg leuk. Ben nu echt helemaal kapot dus lig vroeg in mijn bedje.

20. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Thnx voor alle tips! Zit nu te denken aan een groen shirt en roze (lief roze) legging. Zou dat leuk zijn?

Deel Deze Pagina