Hema had ook tule rokjes met glinsters in zwart en antraciet. Ik heb helemaal niks gekocht! Best knap maar het was allemaal nms.
Hey ik zie dat co0lbertje nu online staan meisjes colbert - HEMA in het echt lijkt het niet zo streperig trouwens en was er ook in kleine maatjes. Die vestjes *bengh idee denk ik) die ik niet staan. Er waren ook effen sweatjurkjes bij
Lief dat je t vraagt. Met meisje gaat alles goed, vrolijk als altijd. Met Oma iets minder, veel huilen, schrik zit er nog goed in, ook heeft ze wat last van nek/schouder. Sneu. Leuke foto's had je op fb! Leuk gezin. Morgen namiddag weer reactie. Vanmiddag naar de Sintintocht in het dorp geweest, en we zijn net terug, waren eten bij mn nichtje en haar vriend. Morgen weer werken.
Gister voor mezelf geshopt, thanks to Sweetlake C&A blazer? Bestel nu bij wehkamp.nl C&A blazer? Bestel nu bij wehkamp.nl C&A vest? Bestel nu bij wehkamp.nl Ben benieuwd of het wat is... Voor het eerst iets van C&A!
Leuk geshopt! Hier al een hoop gedaan, bedden verschoond, vier manden was weggestreken en allemaal al lekker gebadderd. Man vanmiddag naar psv en rienke en ik naar mijn ouders en ff naar 2cousins.. Waait t bij jullie ook zo hard?
@sandraske...grappig...hier ook naar psv vandaag met kleine meid. waait hier in eindje ook heel hard.
Hey! Ik weet dat een aantal dames hier in de buurt van Tilburg wonen (net als ik, in Tilburg zelfs ). En ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met de Shoesme Store. Zojuist heb ik ook een topic geopend bij het baby en dreumes onderdeel omdat ik een beetje teleurgesteld ben over de winkel.. Hoe worden jullie er geholpen?
Hier vandaag een groen Oililly shirtje gekocht bij Jijwel en net bij Twish allemaal puzzels en houten speelgoed met 60% korting.
Ladies, Ik ben aan het Sintshoppen voor neefje mt 146-152. Schoonzus houdt erg van Vingino , ik zoek bovenkleding, ergens met veel korting, iemand nog een goede website? Ben zelf natuurlijk helemaal niet van Vingino,dus let erg eigenlijk nooit op. Heb al gekeken bij AK,maar vind de korting te laag... ik houd mij aanbevolen voor tips
Even de outlet. Of mss een site als calvino kinderkleding. (Google). Al geven die nog niet heel veel korting als je weet hoe oud die collecties zijn. Wumpertje tot slot.
@sweetbel, sterkte voor je moeder! @jasminum, leuk geshopt! @blondi, sorry, geen ervaring met de Shoesme winkel. Vervelend dat je niet goed geholpen bent. @loesjuh, leuk shoppen met veel korting is altijd goed @jingels, Vingino doet vaak niet mee in uitverkoop acties die webwinkels hebben. Dit mag dan niet van Vingino. Er zijn enkele sites die 30% korting hebben maar meer dan dat zal lastig worden denk ik. Kktk heeft nog maar 20%.
Tnx ladies, daar was ik inmiddels achter, kktk vond ik weinig tussen zitten...dus zoek even verder. @loesjuh: itt mijzelf is schoonzus niet van Retour jeans dus ja....als neefje het niet aangetrokken krijgt vind ik dat zo zonde, dan moet ik maar even over mijn eigen schaduw heen stappen en Vingino kopen
Ben er 1 keer geweest, gebeld of ze een paar achter wilde houden dat was goed. Ik zeg ik stap nu in de auto ben er over drie kwartier, kom ik daar hebben ze ze verkocht! Plus ik vind ze erg onvriendelijk en ongeduldig voor mensen met een kinderschoenenwinkel Dus mijn ervaring is niet zo goed