Haha ja het staat heel leuk, ik moest het ook ff aanzien. Durfde het niet zo online te bestellen dus in de winkel gekocht
Ze was tijdens het passen niet echt in een goede stemming haha dus fotos volgen nog met kleertjes aan
Hier een heel druk weekend gehad. Ben gesloopt haha diddl 'en @babydream, leuk setje!! @glimlachje, oh leuk zeg de sinterklaasshow!! @lob, ik doe bij fay onder een longsleeve een korte mouwen romper. Verder vind ik dat eigenlijk wel warm zat. Binnen heb ik toch de kachel aan. Bij echte kou buiten doe ik even een extra vestje onder de jas. @shannen, beterschap daar!! @diddl, ja kids blijven ballorig leuk vinden hé. Hier vrijdag er ook even met Fay geweest ,maar bah wat haat ik ballorig toch. @mariomama, klinkt als een gezellig feestje Ah balen zeg van het vest Oh en je bestelling. bah @sweetbel, ah arme oma Fijn dat het goed gaat met je kleine meid! @jasminum, leuk geshopt! @sandraske, shirts van moodstreet moet ik even aanzien @bibiche, beiden nms. @lynn, hoe is het nu met je?
@wonderteam: lief dat je het vraagt. Het gaat wel hoor. Ik heb er dit weekend niet echt veel over gedacht gelukkig...
@lynn, gelukkig maar. Fijn dat je een beetje je gedachten hebt kunnen verzetten. Is ook niet niks allemaal!
Zo ik ben weer helemaal gepoedeld maskertje scrub haarmasker nageltjes gelakt..... Heerlijk! Nu ff bankhangen. Ondergoed, hier draagt e nog de spagettirompers door onder longsleeves dat vind ik minder propperig. Lange mouw rompers onder sommige jurkjes. Niks eronder vind ik te kaal. Ook k draagt altijd een hemd. Voor nu vind ik enkele longsleeve ook fris worden.
Prive verkoopdagen van DEPT en JC Rags dames! Op 30 november en 1 december. Stuur me even een PB-tje met je mailadres als je interesse hebt (is in Den Bosch)
@jingels, ik kwam een site tegen waar ze wat Vingino hebben met 30% korting. Begint dat er al op te lijken of wil je meer korting?
Nou helaas ook niet echt dinsdag krijg ik uitslagen bij internist...dus voel me op zich ook wel redelijk onrustig wat daar uit komt...
Ow ondergoedvraag vergeten.. Rienke heeft een hempje aan nu met spaggetibandjes.. Straks als het kouder wordt extra vestje aan denk ik.. Nou heeft ze het vlug warm dus dat scheelt. Vanmiddag bij mijn ouders had Ze had het bloedheet, wilde steeds kleren uitdoen, uiteindelijk liep ze dus in shirtje rond met rokje, hemd en legging uit (schoenen waren al uit) Ze slaapt ook zonder hemd, alleen pyamatruitje, en dan nog ligt ze boven op de dekens.. En mama ligt met sokken en dikke pyama aan in bed haha
gelukkig maar! kan me wel voorstellen, oma is zich natuurlijk kapot geschrokken. Geef haar maar een dikke knuf extra! Enne, als we elkaar nu tegenkomen bij de kinderboerderij, dan niet meer voorbij lopen he? Dank voor je complimentje.