Shop-a-holic-topic deel 14

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Dj, ze hebben hier net lekker gegeten, had appeltaartje gemaakt, troostvoer :).
    Volgende keer spreek ik je zeker aan! Was vandaag nog werken, maar helaas niet wezen 'luchten'.

2. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    hier echt precies hetzelfde, mevrouw loopt thuis altijd in onderbroekje en hemd en het eerste wat ze doet als we ergens vandaan thuiskomen: alles uittrekken ;)
    terwijl ik idd een extra deken op mijn dekbed gooi en sokken aan in bed :p

3. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Haha herkenbaar... Julie liep vanochtend poedelnaakt rond boven, ze had alleen haar sinterklaascape omgedaan :D:D

4. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Zit nog erg te denken waarmee het oranke knofje te combineren.... Ben nu aan het twijfelen tussen groen en blauwpaars (van beide kleuren is er nog een strikshirt). Wat denken jullie?

5. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    heel veel verder kom je meestal niet hoor. ja, restjes maat 176 ofzo.

6. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij waren vandaag ook binnen geblven hoor. Je waaide haast uit je verpakking. Volgende week zijn we druk aan t Klazen :cool: Kinderboerderij (KB voor intimi) is voor ons echt een zondagmiddag uitje, vooral als Sjaak weigert te slapen. :) Overigens loopt daar een hond rond, die op exact dezelfde dag geboren is als Sjaak. Grappig he?

7. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    :D hoe verzinnen ze het he?
    Ik zou voor het groene shirt gaan, met Bomba maillot (oranje/geel/groen).

8. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @zo79: heb gekeken maar in de maat wat ik zoek alleen jeans...
    Dus helaas niet geslaagd, nu hopen dat deze week KKTK nog met wat extra korting komt, dan heb ik het nog voor 5-12 binnen, anders wordt het iets van AK.

9. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Het waaide inderdaad enorm DH Momo!
    Kb bij jullie is wel enorm leuk, gaan wij de volgende vrije zondag ook doen, ALS het weer een beetje meewerkt!

10. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

Het weekend is alweer om :( Het enige positieve daarvan is dat er hopelijk 3 pakketjes met kleding deze week komt :D

11. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahaha, mamavanmj. goed weekend gehad! nog 1 weekje doorbijten. zet m op weer.

sweetbel, stuk netter ook dan KB in andere H. Ben alleen nooit zo dol op de zandbak, vind dat toch een viezig idee, met die schijtende kippen erin enzo.. Maar ja, Sjaak duikt daar altijd direct in. Heb dus standaard een flesje ontsmetting mee.

12. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Zit op telefoon dus reageren gaat erg lastig! Zal morgen de schade inhalen ;)

Leuke dingen Sandraske! Erg gaaf!enne het is onderweg hoor!

Heeft er iemand ervaring met bestellen bij Buzzy-Bee en toevallig een kortingscode ??

13. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

@DJ Momo tnx! Ik ga mijn best doen. Nog shop plannen of een wishlist? Ben bang dat ik deze week weinig online ben. Zal wel proberem af en toe wat te lezen.

Slaap lekker allemaal

14. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dank!

Net zelf bij hap geweest, erg benauwd.. Nu ab kuurtje gehad voor infectie op de luchtwegen...

Kan niet meer slapen nu natuurlijk, slaapt rienke gewoon nog, lig ik zelf wakker!

15. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Sandraske beterschap!

Ik leef nog hoor, maar dit seizoen is dramatisch voor de longetjes van mijn kleine meid dus ben erg druk met haar.
    Als ik dan even niks heb ben ik te moe om uitgebreid te lezen en te reageren, sorry!!
    Hier ook totaal geen shoptijd/shopzin.

16. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@tesske, heel veel sterkte met jullie kleine meid!! Pittig!!!
    @sandraske, beterschap!!

*zo ik ga werken :)*

17. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

#4637 Glimlachje, 26 nov 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 nov 2012
    @sandraske...wedstrijd was om te janken..grrr!!
    @tesske beterschap met je meisje
    @djmomo en sweetbel welke kb gaan jullie in hoofddorp? die hier in t dorp is heel klein en daardoor te druk.
    @ben echt brak, dame besloot om 4 uur klaarwakker te zijn, bij me in bed genomen maar ze heeftniet meer geslapen en ik evenmin. pas toen mijn wekker ging viel ze bij papa in de armen in slaap.
    werk ze weer allemaal, hier wederom een drukke week

Ga straks nog even wat ophalen voor Zo, hoop niet dat ik in de verleiding kom om te shoppen :( ....

18. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @tesske sterkte met je meisje!

@glimlachje succes met je drukke week!

@wonderteam werkze

Ik ga ook werken, nog steeds beetje kortademig maar niet meer zo erg als vannacht, ik kwam maar niet op adem na een hoestbui..

19. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Sandraske beterschap

Tesske sterkte met je meisje

Glimlach en wt werkze
    Ik ga nu ook

20. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    ja, dat vond ik ook!! wij waren echt voor PSV, omdat we echt absoluut anti vitesse zijn ;):p

Deel Deze Pagina