Shop-a-holic-topic deel 14

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dat zei mijn vader ook al :D (en dat is een feijenoorder)

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mimpi jas toch binnen zaterdag :x, die postbode flikkert op het bedrijf al die pakketjes op een hoop en ja daar lag ie tussen dus..

Maargoed denk dat de jas wel gaat passen, zo heel groot ziet ie er niet uit..

Ik had ook nog een shirtje van love therapie besteld maar er zit een maat 10 in de doos en ik denk niet dat dat een 104 is..

3. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Sandraske, wat vervelend joh! Heb je al vaker last van je longen gehad? Vraag anders of je een puffer mag. Ik ben ook weleens benauwd en een puffer werkt dan perfect.

Tess, beterschap voor je meisje!

Auch Glimlachje... 4 uur dat is wel erg vroeg :$:cool:

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja weleens maar dat was al weer een jaar of tien geleden. Straks even naar mijn eigen huisarts want die arts op de hap was zo'n rare pipo. Hij zei ik hoor niets op de longen en 20 seconden later zegt ie je hebt veel slijm op de longen dus ik kon hem ff niet meer volgen.

5. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik? wishlist heeft weinig zin, denk dat het over 5 maanden wel al uitverkocht is :):p;)

nee, ik voel me heel rustig bij deze shopstop. heerlijk. Ben druk met foto's van sjaak. moet nog 1 jaar (sint 2011 - nu) aan foto's uitzoeken, bijbestellen, inplakken, verhaal bijschrijven etc.... leuk! om dat kleine sjaakje weer te zien!

Maak me verder weer beetje druk, zie tegenmorgen op.... :(

Sandraske, rustig aan vandaag!

glimlachje: kb, er is er maar 1. achter l'hirondelle. leuk, een kb/shopmeet! :D;)

6. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jingels had jij nou ook een petrol vest besteld? Welke?

7. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Sandraske, he bah, weer zo'n gebroken nacht. Veel beterschap, en ik hoop dat je niet al te vermoeid bent vandaag.

Glimlachje, Dj Momo, gezellig een kb date!

Shopstop, hier nu ook. Wil alleen nog een paar zilveren laarsjes, die ze nu heeft zijn te klein aan het worden, en het is wel lekker makkelijk te combineren.

8. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sandraske brrr wat een nacht!
    Glimlachje 4 uur!!! Dat is nog geen ochtend hoor! ;) Echt balen.

Swlc, schoolwaardigheid, op zich 'mag' K van mij bijna alles wel naar school aan maar bloesjes met knoopjes zijn gewoon niet handig omdat hij zichzelf moet omkleden met gym. Knoopjes kan hij nog niet en dat wil ik de juf niet aandoen, vandaar dat het vaak longsleeves of tshirt met trui is op die dagen.

Shopstop/MOMO, hier ook lekker rustig, ik doe in december altijd de fotoboeken dus ga er ook maar eens langzaam aan beginnen. Weet iemand nog kortingscodes voor zo'n boek? (a4 formaat liggend)

9. tulip

tulip Niet meer actief

Glimlachje, oei das vroeg

Sandraske, fijn dat je pakje terecht is. Beterschap!!

Miffy, haha das wel een heel sexy sinterklaas;)

Tesske, beterschap met je moppie

Hier nog een vestje voor de beeb geshopt van noppies.

10. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    mariomama, ik doe nog ouderwets, plakken. vinnikleuker :)

hm, geldt mijn shopstop ook op speelgoed (hahaha, belachelijk, sinterklaas moet nog komen, en ik zit naar nieuw speelgoed te kijken! maar ja, nu 3=2 bij toysxl)

11. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @diadeem de jas op de foto is kapot inderdaad :(

@shopstop hier ook. Alleen nog snowboots maar die krijgt ze van mijn ouders met kerst (of als het eerder sneeuwt). En mijn moeder is nog 3 rokjes aan het maken dus ik heb voorlopig meer dan genoeg.

Ze wil trouwens geen spijkerbroeken meer aan, te stug denk ik.. Wel de skinny's van hema en name-it maar daar zit superveel stretch in, Tutje ging echt heel demonstratief op de grond zitten vanmorgen met armen over elkaar toen ik broek aan wilde doen en HEEL boos kijken.:D

Dus ik zeg kies zelf maar een broek, pakte ze de roze broek ;)

12. tulip

tulip Niet meer actief

Djmomo, hier ook ouderwets plakken;) heb die van m. net bijgewerkt, vanaf jan natuurlijk 2 boeken bijhouden;)

13. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geldt stopshop ook op kleding voor mezelf en manlief?

Man is de hele week weg op cursus en vrijdagavond/zaterdagochtend hebben we even tijd samen, kids gaan logeren dan. Dus ik wil zaterdag wel even de stad in ik denk dat ik iets voor manlief ga laten shoppen en/of voor mezelf. En even lekker lunchen ofzo. (Vrijdagavond naar de bios denk ik en uit eten). Heb er nu al zin in!!!!!

14. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ik heb vorige maand bij albelli besteld met 15 euro korting en geen verzendkosten.. Ik doe de boeken van verjaardag tot verjaardag..

15. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha mega grappig!!! En herkenbaar! (hier heeft E dat met speldjes, ze MOET haar glitterspeldje in en anders niks!

16. tulip

tulip Niet meer actief

Ik merk dat ik zelf ook favoriete setjes heb, dus,zal voor onze kindjes ook,wel gelden;)

17. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Futuremama, gefeliciteerd! 3 meiden straks..hihi een gezellig kippenhok. Ga je nog showen wat je hebt geshopt voor de mini in je buik? Of heb ik er overheen gekeken?

mamavanmj, echt gave dingen geshopt zeg, lekker stoer.

Mariomama, wat jammer van het mooie petrol vest van k. Hopelijk kan je mams de haal wegwerken. Veel plezier met de fotoboeken maken, leuk! Ff googelen naar een code aanbieding?

Glimlachje, Leuk het oranje knofje jurkje. En gaaf hoor naar de sint show in ahoy geweest! Genieten he als ze zo uit hun dak gaan!

Sweetbel, Ik las je verhaal. Jeeeej meid heftig zeg. Wat fijn dat er niets met je meisje en moeder is dankzij goede stoel en auto!

Sandraske, pffff wat een nacht weer. Ben je al bij je eigen ha geweest? succes en beterschap. Ben benieuwd hoe de jas R zal staan. Gaaf wat je hebt geshopt! Echt jullie stijltje vind ik.

Tesske, beterschap met je meissie.

Djmomo, ook al druk bezig met de foto's van sjaak. Erg leuk die herinneringen en toen ze kleiner waren.

@ voetbal, de club hier uit enschede doet het ook niet zo best..zwolle..altijd lastig;).

Hier Een TOP wkend gehad! De voorstelling van Wicked was echt heel gaaf! Lekker gestruind in scheveningen lekker gegeten.. En daar was een shop van sabon, lekker badproducten geshopt van Sabon. En een okergele kol sjaal..voor in de zak;).

Verder niet echt meer veel shopgeld..deze week nog cadeaus shoppen voor de mama's en kids die geen geld hebben van de ouderkind ochtend. Mijn man wil nog een cd in de zak. 15 dec ga ik uit met een groep naar dj paul elstak:D. En as zaterdag nog eten verzorgen sint word hier gevierd. En kerst kost ook nog wat. Eten cadeautje etc.

18. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij mij niet. maar zie/koop toch nooit wat voor mezelf.

19. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @mariomama dat valt niet onder shopstop ;)

@tulip ik vind een spijkerbroek inderdaad ook niet altijd lekker zitten

@tukker heb om elf uur afspraak..

Ik wil nog een nachtje weg met manlief in januari, zijn 5 jaar getrouwd en 10 jaar samen, moet nog wel ff regelen dat ie zaterdag dan vrij is.. En nog bedenken waar we heen gaan haha

20. tulip

tulip Niet meer actief

Leuk idee sandraske!!

Deel Deze Pagina