Hier wasmachine kapot! Waarschijnlijk ergens een lekkage, donderdag komt monteur van miele. We hebben nog garantie dus hopelijk geen kosten... Nog een kadootje geshopt voor rienke bij kruidvat, luchtballon van my little pony, was nu afgeprijsd.. Woods bestelling binnen, morgen b&l setje nog en dan ist klaar.. Vanmorgen wel kledingmaat opgeruimd, weer een hoop te klein spul eruit..
Madeliefke leuke dingen shopt lekker he! ffjes los in shopland......moet af en toe ffjes Lynn enn>?>??? al iets wijzer meid?
Welke maat draagt Rienke nu? Balen van je wasmachine! Gastouder kan ook via een ander bureau. ik ben laatst overgestapt. Dus wel dezelfde GO, maar dan ook via een ander bureau.
ja besteld met code met dank aan Madeliefke 4funkyflavours rok Pink Flowers In Her Hair | Jijwel.nl kinderkleding Love Therapy shirt Happyness | Jijwel.nl kinderkleding Noppies vest Colbert Catrike | Jijwel.nl kinderkleding
Ja ik heb een oranje maillot hier met sterren maar weet niet of dat to much wordt..Even afwachten en dat blazertje kon ik voor die prijs niet laten liggen
Weet niet of er iemand een Big Bazar (rommelzaak ) in de buurt heeft maar daar hadden ze allemaal leuke maillots met sterren..Hier hebben we een oranje, roze en een grijs blauwe versie..Waren wel 2,50..
Mirell;die sterren blijven op zich wel netjes..Misschien ligt het aan de weving ofzo? Ik moet zo ook weer even foto;s maken voor mp...
Ik heb de maillots ook van big bazar en ik vind ze juist erg goed. Ik zag ze laatst bij piet kerkhof voor 8 euro per stuk.
Thanx meiden! @madeliefke;Ja die applicaties zijn geweldig he!Ik heb hem ook van de Sint op een rood shirtje(zie fb) en er zullen er ongetwijfeld nog meer komen..