wij hebben de roze barbapapa. die kun je echt in bed zetten en laad je overdag op. werkt hier heel goed.
Fijn dat er iig geen nare dingen gevonden zijn! Ik heb wel eens gehoord dat mensen met een flink vitamine d tekort een hoge dosering d krijgen via de dokter?
Glimlachje, hier een tijdje geleden ook zon fase en een nachtlampje heeft wonderen gedaan. Sterkte ermee, is niet leuk zo Thnx iedereen nog voor de reacties op het setje. Ik heb volgens mij een leuke combi gevonden, met rood. Zal zo een foto plaatsen.
Ik zou er een roze legging en shirt op doen. evt met leuk gekleurd geel of groen of d blauw vestje!! breekt het wat meer. zie iets, maar weet niet wat. vind rood wel leuker als dat groen
@loesjuh rood is leuker dan groen! @nachtlampje ik dacht wij hebben er nog eentje, dus ff naar de oplsag en tussen de spullen gekeken en ja hoor nog eentje nieuw in doos Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.babypander.nl/images/products/large/5600458-2.jpg
Barbapapa hebben wij in het blauw en is echt een fijn lampje. Loesjuh, ik vind rood en groen allebei leuk!
grrrr uiteraard deel vd bestelling bij toys xl niet leverbaar. krijg je een of andere laffe couponcode voor het bedrag. bah.
@momo das balen!! Even langs kinderschoenen winkel geweest die stopt, voor 57 euro drie paar Roze bergsteintes laarsjes, snowboots en develab maatje groter alvast http://csimg.koopkeus.nl/srv/NL/290351732075/T/340x340/C/FFFFFF/url/develab-laarzen-2448-grijs.jpg
Lekker schoenen geshopt sandraske! Glimlachje, ik zou sowieso eerst alle medische oorzaken uitsluiten. Ik persoonlijk blijf dan even,tot ze weer rustig slaapt. Ik ben van mening dat kindjes dat met een reden doen en niet om papa en mama te pesten. Madeliefke, o ja zal vanavond eens wat foto's plaatsen van het,kamertje. Verder alles zn gangetje Het is al echt aftellen nu.
@Natja: ik hoorde dat vandaag ook van een collega. De internist vind ik (nu achteraf) niet echt advies hebben gegeven dus vandaar dat ik ook al een afspraak bij mijn eigen huisarts heb om het er nog even over te hebben. Ik heb nu zelf vit D druppels en neem 4000IU per dag. Die 'shots' die je bij de HA krijgt schijn je 1 x per 3 maanden te moeten krijgen. Maar voorlopig doe ik het tot aan mijn afspraak even met de druppels. @sandraske: lekker geshopt voor 57 euro! @hier niks geshopt vandaag alleen Sabon bestelling binnen gekregen. Maar wacht op mijn Bomba shirtjes, die zijn er nog steeds niet! Grrr
Zo vrijdag weer terug naar gyn, was wel iets doorgegroeid maar nog niet voldoende dus nog ff doorgaan met spuiten. Duurt lang deze ronde..
Bergstein laarsjes vallen niet heel groot of ligt dat aan mij? Heb 26 genomen en die zijn niet eens veel te groot terwijl ze net in 25 zit