echt te erg... zit ik weer op m'n werk aan jurkjes te denken Ff snel tussendoor dus en dan gauw weer aan t werk: weet iemand van jullie nog het overslagjurkje van Beebielove te koop in maat 74-80? Met de roze legging in 74? kan het alleen nog in kleine maatjes vinden en nu heb ik m'n zinnen erop gezet
Hihi, een goudvis shoppen , da's weer eens wat anders. Ziorg je wel voor bijpassende kleur steentjes in z'n kom? mag je weer van de bank/ hoe is het met je??
Met Rienke gaat het weer prima, niks aan de hand vanmorgen Vannacht wel weer ff aan het spoken geweest, maar toen ik er langs ging liggen viel ze vrij snel weer in slaap.. Hard aan het werk dus geen tijd (en geld) om te shoppen
miffy, o wat een gaaf jurkje. Ik heb moppie naar school gebracht, verder nog niet veel. Tussen de middag even met de vk bellen voor overleg en kijken of er weer tussentijds controle nodig is.
Hey dames, kom even melden dat ik af en toe nog wel met jullie meelees, maar even wat minder schrijf. Ben de hele dag misselijk en veel overgeven (gelukkig van de dokter zetpillen gekregen die nu enigzins beginnen te werken) en kreeg vrijdag ineens ontzettend veel pijn in mijn rug, zwangerschapsisschias (heb ik tijdens mijn vorige zwangerschap ook gehad). Zodra ik me weer wat beter voel, kom ik weer gezellig met jullie meekletsen
@ babydream. Had jij niet problemen met dat verjaardagsjurkje van je dochter. Ik heb de site bekeken. ze had eerst een site dat heette juul en jonah en juffrouw juul. maar daar stond zelfs een vermelding bij radar over het niet leveren enz. Jou ervaring was ook slecht of niet?? twijfel of ik zal bestellen. Wat zeg jij ervan??
Een nieuw deel alweer! Ik zal vanaf dit punt weer proberen mee te kletsen, soms gaat het zo snel dat ik niet meer weet waar ik in kan vallen en vervolgens in de meeleesmodus zit.. @ Miffy, super leuk jurkje!
melis wat naar dat je je zo beroerd voelt... sterkte! tulip fijn dat je weer een beetje mag rondlopen. Hou jezelf nog maar wel rustig he! Jurkje Beebielove heb ik gevonden op (tatataa) de site van beebielove ! Hij is leuk he! Zit enorm te twijfelen over de maat. Elin is 73-74 cm, zal ik dan nu de 74 nemen (die zal nu wrs mooi passen), of toch maar voor een 80 gaan.... twijfeldetwijfel.... wat zouden jullie doen?
Miffy, ernstig leuk jurkje van BB<3. Als ik straks tijd heb zal ik eens met je meezoeken Tulip, zwemt de nieuwe vis al rond? Miekje, gave winterjas van Bengh, Durf bijna niet te vragen wat hij nu kost... die van BFC, moet ik even opzoeken. Melis, niks zo erg als die allesoverheersende misselijkheid . Sterkte... Jingles, lekker stoer vest!
Miffy, je hebt hem al!! Ik heb geen ervaring met de maatvoering van BB<3. Misschien weten de andere meiden of het groot of klein valt.
miffy, ik zou ook voor 80 gaan, het valt niet erg klein hoor, maar als ze al 73 cm is... Voor Ro was maat 86 wel aan de krappe kant toen ze 85 cm ofzo was. heel leuk jurkje! jingles, erg stoer vest en leuke broek! ik ga ook broeken shoppen voor jo zo, even bij de name it winkel kijken. en pyjama's voor beide! Miekje, jaa... had die bengh jas ook al gespot. 180,- ofzo he.... betere deal heb je nu!
suc6 melis madeliefke, nee zwemt nog niet rond haha. Maandagochtend natuurlijk alles dicht bedacht ik mij later. Misschien straks nog ff, maar wil eerst even rustig zitten. Is ff wennen dat naar school halen en brengen tussen de middag.
miffy;ooh wat een schattig jurkje! @sandraske;Gelukkig dat het weer goed gaat, ws dus toch het eten wat niet lekker viel!Balen hier vannacht ook gespook.. @melis;Rustig aan!Welke zetpillen heb je? @miekje;Ja klopt helemaal, ik heb 26 sept besteld levertijd stond op 1 week en heb het uiteindelijk 17 okt gekregen..Ze zei dat het kwijt was geraakt bij de post, maar de poststempel stond gewoon op 16 okt dus klopt niet..Ik heb verschillende mails gestuurd en heb ook haar privenummer gevonden via internet dus ik heb wel geluk gehad..Ik zelf zou de gok niet nog een keer wagen, helaas want het zijn fantastische jurkjes..Maar door dit wazige verhaal durf ik het niet meer aan.
Heerlijk vakantie hier vanochtend zwaar uitgeslapen ging er pas om 9 uur uit. sweetbel: lekker hoor uiteten geweest!! En is het hoesten vandaag al minder?? tukker : balen van de wasmachine zeg is hij al oud? zo79: Ik hoop dat het commentaar van het cb mee valt! sandraske: Nou werkse fijn dat ze niet echt ziek is geworden!! miekje: Roze jas lekker hip!! jingels: Super stoer vest zeg is helemaal mijn smaak voor grote jongens. xmelisx: Pfff zeg wat vervelend, hopelijk ga het gauw wat beter!! tullip: Nou maar hopen dat ze geen verschil ziet met de nieuwe goudvis haha. Babydream: Word jou dochter vaak ouder geschat?? Ik vind ze echt lang voor haar leeftijd! pff wel een gezeur zeg om dat jurkje binnen te krijgen!! Miffy: Super leuk jurkje hopelijk kan je hem nog ergens scoren