Shop-a-holic-topic deel 14

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Oei oei oei oei, wat een leuke jurkjes bij Birdy Blue's.... Jurkje Lola!!!! Zooo leuk! Wat jammer dat de verzendervaring wat minder is... :(

2. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    ze heeft de naam veranderd. want ik kende de site al wel. eerst was het juul en jonah, later juffrouw juul en deze naam. zag ook al vermeldingen bij tros radar. Dus laat het maar aan me voorbij gaan. Heb ook zoiets soorts gelijk toevallig in belgie gezien. even kijken of het met de bank dan wel lukt??

3. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Ja echt balen van die verzending ze is echt niet betrouwbaar...het is hier uiteindelijk goed gekomen maar ik neem de gok niet meer!

Diadeem; ja Dyoni word al vanaf haar geboorte ouder geschat dan ze is door haar lengte .. Niet altijd even leuk want mensen verwachten vaak zoveel van haar wat ze nog niet kan...word me als ik ergens met haar ben ook regelmatig gevraagd of ze niet naar school toe moet die dag... Ach ja ze lijkt op papa zeggen we dan ;)

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    heel herkenbaar, krijg ook regelmatig de opmerkingen..

5. Pipxx

Pipxx Lid

7 okt 2012
    62
    0
    0
    NULL
    He dames.
    Ik heb me een tijdje gelden aangemeld, en kwam net dit topic tegen. En als je het over mij dan heb je het over een hele grote shop-a-holic en zou dus graag mee gaan schrijven! Ik heb een dochtertje van 2 en een zoontje van 10 maanden.

Vanmiddag wezen winkelen voor een kado en kon het toch weer niet laten:
    Deze gekocht bij een tweedehandswinkeltje voor mijn dochter gekocht.

6. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nice jurkje! En welkom ;)

Hier zoals gezegd een hele berg bij abercrombie besteld :)

Verder de schoolfoto binnen, zijn hoofd staat op fb

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    welkom en leuk jurkje!

Mijn dochter is ook net 2 en er zijn er nog meer in dit topic van dezelfde leeftijd :D

8. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    knap hoofd hoor! :p

9. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    Even Abbo

Weinig tijd om te reageren of mee te lezen ;)
    Vakantietijd hier dus lekker aan het genieten van het prachtige weer !

10. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel gaaf jurkje!!

11. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Welkom pip, lief jurkje. Volgens mij had Elin die vorig jaar, van de Hema?

Thanx voor het meezoeken naar het jurkje, heb 'm net besteld op de site van BBL :). Toch maar een maat 80 genomen. Zal nu nog wel ietsje ruim zitten, maar dat komt wel goed. Anders gooi ik er gewoon nog wat extra sondevoeding in :D. Mt 74 zou ze snel uitgegroeid zijn denk ik, is ook jammer.

sandraske fijn dat het weer wat beter gaat met je meisje...arm ding.

Elin ligt nog te krijsen in bed :(. Sinds de zh opname hebben we haar "verwend" door steeds bij haar te blijven als ze in slaap moest vallen, bang dat anders de sonde weer zou sneuvelen. Nu is ze van een goede slaper in een moeilijke slaper veranderd... Toch maar weer even doorzetten nu en haar gedoseerd laten huilen. Helaas huilt ze dan heel de pleisters nat, duimen dat sonde blijft zitten dan. Het kan even niet anders, we waren er iedere avond uren mee bezig, sliep steeds moeilijker.

12. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Balen meid! Dat lijkt me zo rot :(... Hoop dat ze snel slaapt en weer in haar ritme komt ...

13. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik duim met je mee!

Zo herkenbaar overigens, Rienke wil ook niet alleen in slaap vallen sinds zh opname , zaterdag toch geprobeerd en het ging eigenlijk meteen goed. Nu 's nachts nog dat probleem maarja kan niet alles in één keer natuurlijk ;)

Na de keelamandelen gaan we dat maar weer aanpakken!

14. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Thanx dames! Het is stil nu... afkloppen :p

Toch heftig voor die kleintjes, zo'n opname. En voor papa's en mama's ook, je wil gewoon niet dat je moppie ligt te gillen omdat ze bang is of pijn heeft. Maar bij Elin werd het gegil ook een beetje een gewoonte zeg maar, vandaar dat we nu even doorbijten. Moeilijk hoor :(. Sandrasje, wanneer stond de operatie van Rienke nu gepland? Eind deze maand toch? Moet ze daar lang voor blijven?

15. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @jingels, leuk geshopt!

@wonderteam, leuk dat opa er was en dat de kinderen het leuk vonden :) Wat heeft Mason uiteindelijk uitgezocht in de speelgoedwinkel?

@sweetbel, he getsie arme moppie heel de nacht aan het hoesten geweest. gaat het al ietsje beter?

@tulip, hihi een goudvis shoppen. Met kortingscode :p? Moest je nog naar de VK?

@tukker, balen dat shoppen er even niet in zit :( Maar je hebt er wel een mooie kamer voor R voor toch :)

@babydream, hoe ga jij het Noppies rokje combineren?

@miffy, superleuk dat jurkje van Beebielove! Sterkte met Elin, ze moet even door dat huilen heen maar het gaat goed komen. Hoop dat ze snel weer uit zichzelf gaat slapen. Veel succes!

@miekje, ik had je een PB gestuurd over waar je de Bomba jas met veeeeeel korting kon kopen, heb je die gekregen? PB's deden gister een beetje raar, vandaar!

@minaa, we hebben nog geen vakantieverhalen gehoord toch? Hoe was het, leuke dingen gedaan?

@melis, veel sterkte met je misselijkheid!

@diadeem, heeeeerlijk lekker uitgeslapen, bofkont :)

@pipxx, welkom, leuk jurkje

@liftrasa, geniet ze van de vakantie :)

16. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    volgende week dinsdag, 30 oktober.. In principe is het een dagopname maar kno-arts zei al dat er wel een kans is dat ze een nachtje moet blijven. Nouja we zien wel, liever een nachtje daar dan dat ze ons naar huis sturen en we moeten dan 's avonds weer terug.

Morgen even bij de boekwinkel kijken voor boekje nijntje in ziekenhuis, was bij de bibliotheek al uitgeleend..

17. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sandraske en miffy sterkte met jullie meisjes!
    Sandraske nog een weekje, inderdaad is zo'n boekje een goed idee.

Miffy, zwaar om Elin te laten huilen miffy! Maar ik herken het probleem, hier zeer goede slapers maar als ik ze maar even 'verwen' dan worden ze meteen lastiger.

Miffy leuk jurkje ook!

WT wat gaaf dat opa kwam, dat lijkt me wel bijzonder om mee te maken. En lekker verwend, wat leuk!

Pipxx welkom, hier ook een meisje van 2 en 1 maand :)

Tukker heb je al ideetjes voor de kamer van je meisje?

18. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Zo79, bekend setje idd, leuk!
    Rokje valt idd errug groot! De legging ook overigens als je die toch nog gaat bestellen (ik heb de 92 voor Lisa!)
    Succes op het CB, ik zat altijd bij de akkers en daar zijn ze echt heel relaxed. Hopelijk hier in hellevoetsluis ook ;)

@ Tukker, hier gister ook een lekkende wasmachine :x Vriendlief alles even goed schoongemaakt en hopelijk blijft het nu goed.

@ Lynn, goed bezig zeg!
    Al een leuk cadeautje voor D. op het oog?

@ Miekje, die Bengh jas is mooi!

@ Wonderteam, ik zag de fotos al op FB, leuk hoor!

@ Miffy, erg leuk jurkje, 80 lijkt me idd beter dan ook zonde als ze er zo weer uit is.
    En sterkte, is zo moeilijk en zeker voor jullie met die sonde erin.

@ Tulip, ga zo even in het andere topic terug zoeken wat er met je aan de hand is. (Als er geen klein meisje wakker wordt.)

@ Sandraske, arm meisje!

@ madeliefke, ohhh dat zou Lisa ook een geweldig jurkje vinden!

@ babydream, lijkt me idd lastig als ze altijd ouder geschat worrdt, ze verwachten dan al zoveel van dr he.
    Hier wordt ze natuurlijk juist altijd jonger geschat, ze wordt ook al 3 over 1,5 week.

19. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Pipx, welkom en leuk jurkje geshopt!

tullip, en geslaagd voor een goud vis? En merkte ze er wat van dat er een andere was? Of heb je het gewoon verteld? En ben je al bij een vk geweest?

Miffy, Ach *niet leuk* dat ze zo ligt te gillen..Dingen zijn helaas snel aangewend bij de kleintjes. Heel veel succes ermee.
    En heel leuk jurkje van BBl!

Sandraske, Jij ook veel succes met R. Alles op zijn tijd laten we maar zeggen. Lekker stap voor stap. Boekje is een leuk idee!

Zo79, respeckt voor je reactie, je geeft altijd leuke reacties zeg!
    Heb al geld uitgegeven aan musical en wil idd R der kamertje leuk in orde hebben..helaas kun je geld maar 1 x uitgeven:(.

Liftrasa, lekker weertje is het he? Lekker genieten van je kids..

Mariomama, Ik heb toch een gaaf kleed gezien past echt bij onze dame..en dan verder in die stijl.
    Dit kleed dus. Vloerkleed «Elke» gekleurd - Voor kinderen - bpc living - bonprix.nl.

Ik vind het moeilijk..vind bloemetjes en vlinders ook wel weer erg leuk en dan met fuchsia roze. En wil wel dat alles een beetje matcht. En alles in echt pip of lief is boven mijn petje.

Dus ben er nog steeds niet over uit;).

Babydream, jij hebt geluk gehad dat je toch nog het jurkje hebt gekregen..zoals ik het lees komen ze niet echt betrouwbaar over..Jammer want wel heel gaaf spul zeg!

Madeliefke, Die jurk met dat linkje waat babydream gelukkig wat van heeft. Is een echt puck jurk vind ik! Alleen jammer..zie bovenste reactie.

Sweetbel, Ach meisje zo aan het hoesten..beterschap!

Hier is nu herfst vakantie. Ik heb ook vakantie haal mijn nichtje elke di en do tussen de middag van school zodat ze hiet kan overblijven.
    Deze week ff niet..morgen ff hier de stad in luiers en doekjes inslaan..en ff bij xenos kijken naar letters voor R haar naam op der kamertje. En kijke naar Garage bij blokker die ze voor sint van ons krijgt..Onze dame love's auto's tracktors en alles wat rijd is ze helemaal door gebiologeerd:)

Deel Deze Pagina