schattig zeg! en dat is een geprinte icing plaat? zit nog in twijfel of ik die ook wil bestellen van mini mouse
Yep! Ze hebben ook van die toppers, misschien dat ze daar Minnie Mouse poppetjes van hebben. Of vind je dat niet leuk?
zo79> waar bestelde je die? Ik had eerst ergens eetpapier gebruikt. Glimlachje> Knuf en je hebt zooo gelijk!
langemouwenrompers van Petit Bateau en de Hema (die van naturally serie). Dan maar iets duurder, maar ik baal van ellendige kwaliteit... Spijkerbroekjes koop ik vaak van de merken die goed zitten (hier Retour en Blue System) een maat vooruit in de uitverkoop Dan heb je ze voor een meer dan prima prijsje. Bv: Blue System heeft stoere kinderkleding vanaf maat 92 t/m 176
Rompers, inderdaad van hema of H&M (met code of 3=2) Jeans, heeft mijn meisje bijna niet, ik heb wel eens een jegging ofzo (nonmerk, wibra laatste keer) maar echte 5 pocket niet gehad. Wel capri's van vingino en name it. Ik vind broekjes gewoon niet zo staan. Mijn zoontje draagt slimfit jeans van oa we, shoeby en eager beaver. Aan een jegging ofzo geef ik meestal 10-15 euro uit, voor mijn zoontje betaal ik meer voor echte jeans ca 25-30 euro
Nieuw jacht-item... coole kleine halfhoge laarsjes voor Elin! Ze heeft een piepklein maatje nog (maat 18, bijna 19 denk ik) en loopt al vanaf 13 maanden. In die maat nog veel babyschoentjes te koop met zachte zooltjes maar geen stoere laarsjes
En nu lekker even op de bank met bak chips en dvd-tje. Gisteren al de helft gezien (The Changeling), begon een beetje zoetig (speelt in jaren 20), maar nu begint het betere moordwerk * huuh bij nader inzien beetje eng wel...*
house of shoes had nog veel bergsteintjes in maat 19 voor -50%..... je zoekt denk ik nu wat anders maar deze zijn ook heel stoer!
Oei, dat gaat inderdaad lastig worden vrees ik. Bardossa heeft vaak laarsjes, maar dat zijn wel eerst loopschoentjes. Ook heeft Coccinelle vaak kleine maten laarsjes, maar heb geen idee of er deze winter wat tussen zit
kwam ik tegen in mijn laarsjes-maat 19 zoektocht. Ik zou me echt suf lachen als ik zo'n ontplofte roze poedel aan een klein meisje d'r voetjes voorbij zag komen mariomama, bergsteintjes zijn erg cool maar ik zoek andere laarsjes idd. van Bardossa en Don't Disturb wel aardige rode schoentjes gezien
Heeft er iemand toevallig nog een code van Zalando over??? Zo ja, je zou me er ergggg blij mee maken.
@miffy: die roze, beetje hoog poedel-gehalte, komt er hier niet in. Vind de rode schoentjes beiden leuk.