Shop-a-holic-topic deel 14

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Sandraske, looking good die ontwerpen! Less is more :D.

Babydream, mooie winteracc. Vind dat toch altijd nog een duur geintje erbij. Ben dit weekend bij Ter Stal geslaagd, maar was ook nog genoeg kwijt. Heb rood gekozen zodat het bij 2 van haar jassen past.

2. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Klopt Madeliefke, ik heb nog een rode set van de hema van vorig jaar die past bij haar Cakewalk jas.En een witte voor bij de buitenspeeljas.Maar vind deze zo leuk kleuren aangezien er in die jas ook een blauwe bies zit ;)

3. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Ik heb er online 1 gevonden die meer korting geeft. Maar heel lief thanks!

4. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @sandraske, mooi huis!

@babydream, oooo wat een gave set zeg! *wil ik ook*

5. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Wonderteam: Fijn dat je goed herstelt ben van je operatie, zal wel weer wennen zijn om te gaan werken!!

Babydream: Oh super gaaf zeg die set ik zoek ook nog zoiets alleen dan in het knalroze!!

Miffy: Super gave keuken zeg!! ik vind die rode schoentjes wel erg schattig!!

Jo79: leuk zeg weet je al welk huis jullie gaan kopen??

Sandraske: Gaaf huis hoor vind alleen dat er een beetje weinig ramen aan de zijkant zitten, aan voorkant wel gaaf zoveel ramen!!

madeliefke: hier ongeveer 8 broeken, als ze ouder zijn heb je steeds minder nodig! Geen ongelukjes meer.:D

6. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@diadee;Ze hebben hem ook in het roze, zwart en groen bij kleertjes ;)

7. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    WT, fijn dat alles goed is en je weer mag gaan werken!

Babydream, gave set! Mooie kleur.

Wat een rotweer is het, wordt er zwaar depri van! Was net even snel boodschappen doen, en ben nu helemaal koud van de regen, bah!

8. Jasminum

Jasminum Fanatiek lid

16 feb 2011
    1.088
    0
    0
    Sandraske: super gaaf huis! Ik houd wel van modern/strak. Hopelijk kunnen jullie het eens worden met de bank ;)

Iemand enig idee wanneer Muck met een nieuwe collectie komt?

9. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Jasminum, geen idee, volgens mij gaat het niet goed met Muck. Ze hebben ook geen zomercollectie gehad. Alleen 2 jasjes... Ze hebben wel aangegeven dat ze met een nieuwe collectie zouden komen, maar die was er dan nu wel geweest lijkt me...

10. Jasminum

Jasminum Fanatiek lid

16 feb 2011
    1.088
    0
    0
    Oke, dat zou wel jammer zijn!! Had nu ook al lang een collectie verwacht idd;)

11. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Net door de regen hardgelopen, wat een bikkel zeg ;) (wel een beetje strompelend, volgens mij heb ik een beetje een hielblessure door m'n ineens opgeflakkerde hardloopenthousiasme)

12. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @babydream ja had ik al gesnapt inderdaad ;)

@muck volgens mij heeft toen op site gestaan dat ze pas in het voorjaar met een collectie komen.

@diadeem weinig ramen aan de zijkant klopt. voor en achterkant is bijna helemaal glas, natuurlijk. de zijkanten hebben we voor gekozen om 3 smalle lange ramen op de overloop(en lopen door naar zolder dus) te doen, op de slaapkamers is aan twee kanten ramen niet praktisch vonden wij..

Beneden had de architect niet eens ramen ingetekend aan de zijkanten, wij hebben zelf 6 smalle ramen (2 in gang, 4 in woonkamer) erin getekend..

13. Pipxx

Pipxx Lid

7 okt 2012
    62
    0
    0
    NULL
    @ jasminum, ik heb ooit een set bij de kruidvat gekocht 8 voor 3,00!

@ glimlachje, Vervelend! Je hebt zeker gelijk!!!

@ miffy, die schoenen zouden mijn keus niet zijn :) Maar wat een gave keuken:$

@ madeliefke, ik heb 12 jeans voor M.

@ sweetbel, balen! maar inderdaad wel goed voor je bankrekening;)
    Bah... regen!

@ Tukker, Wat vond je van de film? Wat zielig voor R ;)

@ sandraske, wow! in zo'n huis wil ik ook wel wonen!:$

14. tulip

tulip Niet meer actief

wt, goed nieuws zeg!!!

sandraske, ziet er mooi uit.

15. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @tulip: ik zit de hele dag al in spanning te wachten Tulip.... op je foto´s :D

16. tulip

tulip Niet meer actief

haha foto's waarvan??

17. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Zooo mooie keuken geshopt! Ik houd ook wel van strak maar deze is mij te strak maar heel mooi bij jullie!

18. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Heel gaaf zeg dat je zo'n huis kunt laten bouwen! Ik ga duimen draaien voor jullie dat de bank mee werkt. Dit huis is NMS..ik zou eerder dit laten bouwen.

Witte Woning Makelaars | Overzicht woningen - Woningaanbod - Overijssel - Rosmolen 21 7587RP De Lutte.

Pipxx, de film moet je melig voor zijn en met een knipoog naar kijken dan is ie heel erg leuk en om te lachen.

19. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Vind ik ook een mooi huis maar wij moesten zoiezo een moderne bouwstijl ivm straatbeeld..

20. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    mooi hoor!

wij wonen nu in een jaren 30 woning met als inrichting een mix van landelijk en modern
    mochten wij ooit gaan verhuizen dan word onze inrichting waarschijnlijk wel wat strakker:)

Deel Deze Pagina