Shop-a-holic-topic deel 14

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @zo79: zeg het is niet persoonlijk bedoeld hoor... Ik bedoel wij zijn zelf niet de armsten, mijn man werkt hier ook 80 uur per week. En daar verdiend hij ook naar.
    Maar ik vind wel, iemand die ook hard werkt,maar die misschien niet de intelligentie of mogelijkheid heeft gehad om hogerop te komen , en met dat harde werken modaal of lager verdiend...dan vind ik het wel eerlijker om diegene minder te laten betalen als iemand die 2x modaal verdiend.
    Ik vind hoog opgeleid gewoon geen argument, dat zegt niets over het harde werken van een persoon.
    Maar goed ik hou erover op, want ik merk al dat het een zinloze discussie is.

2. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Zou je denken? :D;)

3. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @jingels, ik bedoel het ook niet persoonlijk en vat het ook niet persoonlijk op hoor ;). Maar ik denk dat we misschien een beetje langs elkaar heen praten en een beetje een andere discussie voeren.

4. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Zo79, hahahah, geef haar eens ongelijk! Moeilijke keuze!

5. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Nou toch de knoop doorgehakt en het blauwe Ninni Vi jurkje besteld :D

En voor Z nog een C&O setje. Morgen wel linkjes en/of foto's, ga nu snel afsluiten. Morgen weer vroeg op!

6. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    @jingles: snap wat je bedoelt.
    Maar als ik lees dat ML in 2014 bijna 6000 euro per jaar aan zorgpremie moet betalen terwijl hij nooit naar de ha/ziekenhuis gaat dan snap ik dat echt niet.
    Het loont dan niet meer om een lange studie te volgen, hoogopgeleid te zijn en veel verantwoording te hebben als je netto straks evenveel houdt als iemand die gewoon op kantoor werkt van 9 tot 17 uur
    En niks mis mee met die banen hoor (heb dat zelf ook gedaan).

7. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Leuk Zo!

8. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Oh heb kortingscode van 50% op Mim pi winter in club gezet

En niemand die weet waar okergele maillot kan kopen?
    H&M/Shoeby heb ik al tig filialen gezocht. En Persival in de buurt heb ik niet.

9. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @zo goede keuze ninni vi jurkje, zou ik ook doen ;)

@jubel shortje, valt goed op maat! Mooie kwaliteit!

@discussie ik snap jingels ook wel een beetje.. Wij worden ook weer hard aangepakt, alsof we de laatste drie jaar nog niet genoeg zijn geraakt... Maarja je doet er niets aan helaas...

10. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    #970 Miekje1979, 30 okt 2012
    Laatst bewerkt: 30 okt 2012
    Ik vind het ook belachelijk. De hoge inkomens worden zwaar belast, maar hebben vaak ook een erg zware baan. Je krijgt het geld niet voor niks;)
    Dit is een kabinet dat de bijstand stimuleert.

11. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Dan moet ze gaan werken! Sorry ben ik heel hard in.

12. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zeker als je 2x bijna 500 euro weg kan brengen! Is 1000 euro in de maand en dan komt het kdv er nog bij. Want die bijstandsmoeder heeft ook het kdv goedkoop. Ik heb liever dat een minimumloon 20 euro aan zorg mag betalen. Die mensen werken tenminste voor hun geld. Die uitkering betalen we ook nog!

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    jullie zullen het vast al weten maar 2cousins heeft een leuke actie, ook op z8. als je 3 artikelen besteld 30% korting.
    Ik heb 3 shirts besteld voor 56 euro.
    En nog een mim jurkje voor emma voor 26 euro.
    Vind dat ik goed mijn best heb gedaan voor vandaag!

14. tulip

tulip Niet meer actief

Zo, vind het allebei leuk!!

Miffy, spannend die provocatie!

@discussie, grappig zo'n politieke discussie hier haha, pas maar op dat ze ons topicje niet dicht gooien;)
    Zal mij er verder niet echt in mengen...heel lastig voor mij, want ik vind het super interessant allemaal. Maar laat ik zeggen dat ondanks het feit dat wij zelf (of nou ja mijn man dan:p) ruim boven modaal zitten, ik vind dat de hogere inkomens er heeel goed vanaf komen juist met deze plannen. En dat dit kabinet een,duidelijke vvd stempel heeft. Maar goed wil verder geen ruzie met iemand haha.

Ontopic, ik moet zo een bikini zien te scoren. Degene die ik normaal draag is zo'n strikbikini, maar dat broekje valt een beetje weg met mn buik nu;) dus das niks. Heb,ik,nog 2 tanikini's die nog niet tot mn,navel komen nu...ook geen gezicht;) en de oude bikini die ik dus met zwangerschapszwemmen aan wilde blijkt helemaal dun te zijn aan de achterkant, zag mn vriendin gister toen ik het water uit,kwam, oepsie.
    Wordt goed zoeken,in dit seizoen denk;)

15. tulip

tulip Niet meer actief

Goes geshopt debby!! Die korting geldt zeker niet op new born??

16. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Ik ben nog steeds niet klaar met isabella dr babyalbum:)
    En nu is de laptop waar al die foto's opstaan ook nog eens stuk;) gelukkig bewaar ik altijd alle sd kaartjes, maar nu moet ik wel alles weer opnieuw uitzoeken

Als jullie gevoel zegt dat je naar een ander ziekenhuis wilt dan zou ik dat doen hoor

Heel veel succes bij de gynaecoloog!!!

17. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Die beslissing zul je echt zelf moeten nemen, maar ik zie drie voordelen en twee nadelen;)
    Succes met beslissen!

18. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Ik heb hem ook, hij valt redelijk smal en hij heeft elastiek in de taille
    Of hij mooi blijft na dragen en wassen kan ik je nog niet vertellen, want ze heeft hem nog niet aangehad

19. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Goede beslissing met hopelijk eindelijk eens duidelijkheid!

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wel...

Deel Deze Pagina