Shop-a-holic-topic deel 14

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Diddl, Ach ook al problemen met de was machine. Morgen avond kijken mijn man en ik hem ff na..we moeten samen eerst de droger eraf tillen. Duim voor jullie dat ie niet meer lekt. Hoe oud is die van jullie?

Die van ons is nu 4,5 jaar oud. Was geen dure maar toch. We hebben een samsung.

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @tukker gaaf vloerkleed! Die wil ik ook wel haha

3. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    O thanks, goed dat je het zegt! Had de legging in eerste instantie in maat 98 in mijn mandje zitten maar toch eruit gegooid. Ga het onthouden dat ik dus een maat kleiner moet hebben. Typisch trouwens, meestal vallen de leggings van Noppies juist klein en smal :(

Ik zit in Maaswijk met het CB en meestal zijn ze daar ook wel relaxed. Maar het feit dat ze in een jaar tijd niet is aangekomen (hangt erom of ze nog hetzelfde weegt of er iets onder duikt) is natuurlijk wel enigzins vreemd. Heb haar lengte + gewicht ingevuld op haar eigen groeilijn en dan duikelt die gewichtlijn wel echt naar beneden. Lengte volgt ze prima haar lijntje trouwens. En ze is praktisch nooit ziek en heel actief...dus sja?

4. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Nou, jouw reactie is zelfs nog langer dan de mijne haha ;), maar thanks :)

Ja balen he dat je geld maar 1 keer uit kunt geven. Maar de positieve kant: je hebt er leuke dingen voor terug gekregen. Het is niet zo dat je het geld kwijt was aan de zoveelste nutteloze rekening ofzo ;)

Geinig dat vloerkleed hihi. En wat leuk dat je dametje zo van auto's houdt! Ze zal wel erg blij zijn met haar garage voor de Sint dan :)

5. SDonya

SDonya Niet meer actief

@Pipxx, welkom!

@ Liftrasa, geniet lekker van de vakantie ;)

6. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    grr heel mijn reactie nog maar een keer!!;) ohh kwam mijn reactie bij wat draagt mijn kind tegen maar even verwijderd.:)

Madeliefke: Erg leuk jurkje maar ik zou het niet aan durven bij haar jij wel??;)

Pipxx: Welkom, hoe kom je bij zo'n nickname??:D

Miffy: Erg sneu zeg maar soms kan je niet anders, fijn dat ze toch is gaan slapen.

Sandraske: Goed idee zeg om het nijntje boekje voor te lezen.

Babydream: Dat is wel balen dat ze meer van haar verwachten omdat ze lang is voor haar leeftijd, later zal ze vast blij zijn met die mooie lange benen.:D

Mariomama: Echt geweldige foto's zeg, ik vind de setjes die ze dragen super leuk hoor je ben te kritisch.;)

Diddlmouses: Balen zeg een lekker wasmachine

Tukker: Ik vind 4,5 jaar niet lang voor een wasmachine, gaaf kleed zeg!!

zo79: is je laatste keer op het cb he!!:D

7. SDonya

SDonya Niet meer actief

Hier vandaag al de hele dag een pyamadagje.. Heb nergens zin in en ben moe van alle gebroken nachten de laatste paar weken (Samiya heeft besloten dat ze niet meer in haar eigen bed wilt slapen en kan er totaal niet tegen dat ze haar zin niet krijgt..) Heb net alleen een voetenzak besteld voor op haar felroze quinny, hopelijk matcht het roze koord en letters van de voetenzak met haar wagen. Wil nog steeds de kiezeltje winterjas kopen maar helaas te lang gewacht en die is nu uitverkocht in haar maat bij Olliewood. Ik wilde in de eerste instantie wachten tot de sale maar zit nu toch te twijfelen of ik hem niet beter meteen kan kopen. Heb hem nog maar op 1 andere site gezien en ben niet bekend met de site.

8. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant

Welke maat zoek je en welke jas? De donkerblauwe? Die weet kk nog wel eentje in maat 80

9. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Minaa; Erg mooie voetenzak zeg!!

10. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee

hoelang is ze nu met 3 jaar?

11. SDonya

SDonya Niet meer actief

Deze jas, maar wil hem in maatje 86. Ze heeft nu haar z8 jas die nog perfect zit maar ik verwacht dat ze in december een maat groter nodig heeft. Ze hebben deze jas trouwens nog wel bij een webshop heb daar nog nooit eerder besteld en weet niet of hij daar misschien nog in de sale komt.. Anders bestel ik hem namelijk liever van te voren...

Nu online Kiezeltje winter 2013 natuurlijk bij www.olliewood.nl

12. SDonya

SDonya Niet meer actief

Dankjewel! Was afgeprijst naar 30 euro!! Kon hem niet laten liggen:D

13. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ook nog even een deel van me aankopen uit Amerika.. Niet erg interessant want vond amper iets leuks helaas.. Links shirtje van baby gap, ga ik combineren met een witte wollen rok denk ik en rechts een makkelijk setje voor als oma oppast van Carters. Had ook nog een jurkje van Tommy gekocht maar achteraf toch niet mijn smaak dus die gaat de verkoop denk ik weer in.

14. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    ff abbo
    druk druk druk op het moment

15. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@xmelisx, heel veel sterkte met je misselijkheid!
    @diadeem, ohhhh heerlijk zo uitslapen!
    @madeliefke, oh die jurkjes zijn idd erg leuk!
    @pipx, welkom :)
    @miffy, oeh pittig hopelijk snel weer in haar gewon ritme!
    @zo79, hij heeft een mooie carsprojector uitgezocht waarmee hij makkelijker de cars auto's kan na tekenen. Verder nog cars lego en alleleri auto's :D Is je oudste dochter niet aangekomen? Ik merk nu dat Mason ook al een jaar lang hetzelfde weegt. Er komt echt niks bij.
    @tukker, dat is een origineel vloerkleed!
    @babydream, oeh ja dat is idd niet fijn hé, als mensen dat steeds denken.
    @minaa, shirtjes heel erg leuk. Broekje nms

16. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Zo hier gaat Fay zometeen naar het kdv en gaan Mason en ik even lekker zwemmen. Kan ik even lekker een keer QT alleen met Mason hebben.

Oh en weten jullie nog dat eind juli de intelligentietest is afgenomen ivm Mason zijn "problematiek" Vanavond krijgen we eindelijk de uitslag.

17. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant

Veel plezier! En succes vanavond met de uitslag!

18. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Shirtje gap nms, setje wel leuk maar erg donker

19. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij hebben weer een spooknacht gehad, ben vanaf half drie wakker. Rienke ook dus, ligt nu weer terug in bed. Helaas temp 37.9 alweer dus niet naar kdv, hoop dat het van de vermoeidheid is en dat ie straks gezakt is na het slapen...

20. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    WT, spannend! Succes vanavond!

Sandraske, hè wat vervelend! Probeer ook wat te rusten anders nog even!

Deel Deze Pagina