\ Had vandaag nog een staigaire ook bijstandsmoeder en die had 1800,00 euro in de maand nou dat vind ik best veel hoor!!
Gister bedoelde ik beetje vergeetachtig ben ik! @ Miffy jeetje meid wat heftig allemaal zeg! Wij hebben ook een koemelk provocatie test gehad bij eef nou na het 1e spuitje wat ze kreeg was het al zo klaar als een klontje en heel duidelijk! @ Debby doe je goed! @ Zo en Tulip hen jullie nog niet gefeliciteerd met jullie dametjes! Beetje laat sorry!! @ Wt altijd moeilijk zo`n beslissing maar ook ik zie 2 nadelen en 3 voordelen maar lijkt me idd erg moeilijk succes!! @ Sandraske fijn dat Rienke weer thuis is zeg! Wel pittig he voor zo`n kleintje! @ Tulip oeh een bikini scoren moeilijk in deze tijd misschien bij de wehkamp!!
Bibiche; lekker irritant zo'n zoektocht naar een gele maillot als ik er ergens 1 zie dan zeg ik het maar hier bij persival hingen ze ook niet meer!! Friends lego:Ik was net bij Bart Smit maar de voorraad word niet meer echt aangevuld voor Sinterklaas!! Online kan je nog meer bestellen dus niet te lang wachten als je daar nog wat van wil. Is nu actie 2 artikelen 15%korting en gratis verzenden. Het konijnenhok kon ik niet meer aankomen dus nu maar wat anders gekozen. tullip: Is dit was misschien?? Uw zoekresultaat - bonprix.nl Debby: Lekker geshopt zeg leuk die kortingscode!! Nou hier alles geshopt voor 5 dec voor drie kinderen en voor verjaardag zoon 28 dec dus nu voorlopig hand op de knip.
Debby, thanks!! Ga,ik ff kijken. Diadeem en futuremama, heb er 1 bij v&d: zwart met witte stippeltjes, maar bedankt voor het meedenken.
Ik spring hier weer in na een heerlijke vakantie Zag wat geklets over politiek, daar ga ik me niet in mengen Heb op vakantie nog wel leuk voor Tess geshopt. Een roze longsleeve van Esprit, spijkerrokje van mc gregor, polo van another world, gebreid jurkje name-it en nieuwe laarsjes. O en nog wat kleuren maillots en kniekousen. Gisteravond zijn we wezen sint shoppen, was bij Toysxl een actie avond van 3 halen = 2 betalen dus scheelde toch wel mooi meer dan 100 euro.. Heb me alleen wel een beetje teveel laten gaan Gelukkig vieren we het 2 keer.
Ja leuk laat maar zien wat je hebt gekocht. Ik koop niks meer. Ik ging net kijken en ineens kwamen allemaal dingen naar boven. Van oh ja die heb ik al 2 maanden terug gekocht enz haha Alleen een stapelbedje voor een pop en dan is het klaar.
Haha nou ik heb gekocht : - Lego Friends 'olivia's huis' - Lego Friends 'Paardenkamp' - Lego Friends 'Emma's paardentrailer'. - Barbie Camper. - Spel Bunny Hop. - Bratz glammed up kaphoofd. - Chuggington treintje Koko. - Chugginton treintje brewster (?) - Lego politie bureau (klein) Nog wat kleine schoencadeautjes en voor mijn neefje nog het spel dokter Bibber maar dan de Spiderman versie. Denk dat ik 1 grote doos Lego Friends met kerst geef i.p.v met Sinterklaas.
@tesske welkom terug en lekker geshopt! @debby had de actie al gezien van 2cousins, lekker geshopt! Hoe gaat het voor de rest? @future 1800 euro in de bijstand?!?! Hier gaat alles redelijk goed, ze heeft weer brood (zonder korst) gegeten vanmorgen en is verder gewoon vrolijk. Wel heel erg moe nog maarja dat is niet zo raar natuurlijk. Vandaag nog vol de pijnmedicatie en dan morgen afbouwen. Die twee dagen bedrust gaan hem niet worden, moet echt moeite doen om haar rustig te houden als ze wakker is.
Futuremama, jeetje, 1800 euro in de bijstand?? Dat lijkt me wel heel veel! Ik heb HBO afgestudeerde vriendinnen die dat niet verdienen met 32 uur in de week werken. Sandraske, sterkte met die kleine meid rustig houden! Tesske, flink uitgepakt, leuk. Debby, zijn jullie er al uit wat jullie gaan doen? Hoe is het met je? En met Emma en Sam?
@discussie, ik ga er mij er hier maar niet in mengen Heb net van de week al een pittige discussie erover gevoerd haha. @ mijn werk ,fijn voor jullie meedenken. Ik denk eigenlijk dat ik het maar gewoon moet doen Ik kan idd altijd nog weer terug. Misschien weerhoud het mij ook een beetje ,omdat ik nu elke dinsdag kan zeggen. WEEKEND en dan niet meer. Mara goed daar wen je ook zo weer aan. @bijstand, hier een buurvrouw die 1600 netto in de bijstand heeft. Ze vind het wel prima en heeft ook geen zin om te gaan werken. Daar zakt mij de broek wel erg vanaf pffffffffffffffffff @tesske, leuke dingen geshopt. Bij jullie dus ook een chuggington fan @miffy, goed dat je de test gaat doen. @sandraske, fijn dat het redelijk goed gaat zeg!!
Tesske: Wauw wat een kadoos zeg gaaf!! Hier krijg mijn oudste dochter ook Emma's paardentrailer! Sandraske: Fijn dat het goed ga, succes met rustig houden dan maar. Wonderteam: Ik zou je broek aanhouden hoor.
Sandraske, goed dat Rienke weer langzaam opknapt! Wt, ik zou denk ik in jouw situatie ook voor 20 uur gaan. Zeker als je nog terug kan, mocht het niet bevallen. In deze tijd is een beetje financiele zekerheid niet verkeerd Teskke, goed bezig, lekker verwennen die kleine meid!! Hier nog aan het dubben of ik de Mim pi winterjas ga kopen voor volgend jaar, de blauwe Heb iig bij Hummbee al wel 5 broeken van Name It geshopt voor de kleine man! Dat hij ze maar fijn kapot kan gaan kruipen
Zometeen toch terug naar zh, ze heeft koorts helaas.. Hoop niet dat we hoeven te blijven maarja als het moet, is het niet anders natuurlijk...
Leuke dingen tesske!! Sandraske, och sneu...hoop dat jullie niet hoeven te blijven. Madeliefke, ben benieuwd naar sepp in zn,nieuwe broeken Wt, ik vind het moeilijk je te adviseren..zou denk met hetzelfde dilemma zitten. Hier een ziekig meisje opgehaald tussen de middag. Had nog studio 100 zomerfestival op de recorder staan dus ja
Tja waarom zou je werken als je zoveel krijgt! En nog klagen ook nog he (dit helaas dicht bij het vuur ivm werk en mijn mening is de laatste tijd flink bijgesteld over bijstand) Sandraske, sterkte met je meisje! Tesske, lekker geshopt! Hier ook Chuggington fan! (krijgt ze ook van de sint) Madeliefke, gave jas! Zo, de blauwe jurk heb ik hier ook! Is ook erg leuk! Wonderteam, ik zou het ook doen!