Shop-a-holic-topic deel 14

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    sandraske het gaat ok hoor. Begin te wennen aan het nieuwe ritme, huis wat eigelijk van mijn ouders is, maar wel een heel fijn huis en nu even heel lekker. Tijd met en zonder de kids. Zie het zonnetje weer een beetje schijnen.

madeliefke ik vind de jas wel echt wat voor jou!

ik heb nog 5 shirtjes besteld bij v&d. Baal steeds van die lege kast.
    En hier hadden ze eindelijk de goede kleurtjes en niet duur.

2. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hier toch maar een jurkje besteld! denk dat ik hem wegleg voor de kerst. Doe er een zilverstrikshirt onder en dan een cobalt legging, met de groene laarzen. Dus ben klaar voor de kerst.

3. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Sterkte!:(

4. tulip

tulip Niet meer actief

Miekje, o die is leuk zeg!!

5. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    fijn dat het beter met je gaat! Gaan jullie nu definitief uitelkaar? Ben jij alweer aan het werk?

6. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Stoer!!!

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    nee nog geen werk maar rustig aan...

ja we gaan definitief uit elkaar.

8. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @debby fijn dat het wat beter gaat

@miekje nms ;)

Nou kno arts geweest, alles zag er goed uit maar iom kinderarts toch besloten om een ab-kuur te geven... Ze heeft de ab die ze normaal krijgt voor de blaas al 2 keer uitgespuugd afgelopen week..

Nouja better safe then sorry!

9. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @tulip, fijn dat je een nieuwe bikini hebt kunnen vinden :) Ik vind discussieren over de politiek ook altijd heel erg leuk hihi, maar goed, uit mijn werk volgt ook wel dat ik discussieren waarover dan ook erg leuk vind :p Voelt M zich al een beetje beter?

@futuremama, thanks voor je felicitatie nog :) hoe is het verder?

@diadeem, thanks. Goed dat je het zegt, ik ga morgen meteen even inslaan met die kortingsbonnen. Vorig jaar ook al gehad dat er bepaalde Pinypon dingen niet meer leverbaar waren, niet handig! Lekker inkopen gedaan zo te lezen ;)

@tesske, lekker geshopt voor Sinterklaas! Ook al een 4 jarige fan van lego friends zo te lezen ;)

@sandraske, fijn dat het redelijk goed gaat. Balen van de koorts maar gelukkig hoefde ze niet te blijven!

@wonderteam, had ik al gereageerd op wel of niet 20 uur werken? Volgens mij niet, sorry :) Ik zou ook gaan voor 20 uur. Bevalt het niet, dan is het ook zo geregeld dat je terug gaat naar 16 uur toch? Maar waarom kun je niet nu 16 uur gaan werken en over 2 jaar 20 uur eigenlijk? Je hebt een wettelijk recht om om aanpassing van je arbeidsduur te vragen, en alleen als de werkgever een heel goed argument heeft kan hij je verzoek afwijzen. Of is er bij jullie in de CAO iets anders bepaald?

@madeliefke, ik vind de jas erg leuk en zeker wat voor Puck. Maar houdt er wel rekening mee dat hij lang is, dus misschien niet heel handig als ze volgend jaar op school zit? Tenminste, dat zou hier niet handig zijn met klimrek, fietsen en andere buitenspeelspelletjes.

@pipxx, sterkte met je drukke week

@debby, fijn dat je langzaam weer in je ritme komt. Lekker geshopt!

@miekje, echt een jurkje voor S, leuk!

10. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @hier, hard gewerkt vandaag, maar wel nog even kans gezien snel naar de stad te gaan in mijn pauze. En jaaaaaaa in heb dan toch nog het rode blazertje van de Hema gevonden voor T *blij*. Verder nog een maillot gekocht waarvan ik hoop dat hij past bij het blauwe jurkje van Ninni Vi

Bekijk bijlage 283742

11. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    En had nog een setje voor Z gekocht van Chaos and Order. Kan ze weer matchen als T het jurkje uit die lijn aanheeft. Ik heb er nog een legging en shirt in eenzelfde kleur rood als in het rokje en vestje bij Zeeman (of all places) bijgevonden :)

Bekijk bijlage 283744 Bekijk bijlage 283745

12. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Zo en nu ga ik snel een heeeeeeel moe meisje in bed leggen. Schooldagen hakken er wel in ;)

13. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    @zo: leuk zeg vooral eerste jurk
    En hier alleen maar lange jassen in de winter hebben ze tenminste geen koude onderrug/billen. En ik heb hier 3 mim pi jassen en ze hebben nergens moeite om op te klimmen/fietsen of wat dan ook ahha
    Ik koop juist geen korte jassen in de winter.
    @debby: fijn dat het al weer iets beter gaat
    @sandraske: nou iig fijn dat ze gewoon naar huis kan he.

14. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@miekje;Wat een super jurkje!!!

@zo;Leuke dingen heb je weer gekocht!

@debby;Fijn dat et weer wat beter gaat, hopelijk vind je snel alle rust die je nodig hebt..

@sandraske;Balen van de koorts, gelukkig mocht ze wel weer mee naar huis

15. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @zo leuk hoor! Welke kleur maillot heb je gekocht?

16. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @bibiche, er is een verschil tussen een lange jas en een lange jas. Hier ook een jas die onder de billen valt (dus ook geen koude billen en rug), maar wel ruim boven de knie. De Mim Pi jas lijkt me op de knie te vallen en ik gaf alleen aan dat dat hier niet handig bleek. Dat kan natuurlijk voor iedereen anders zijn ;).

17. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @sandraske, ik heb een grijze met kobaltblauwe stipjes. Geen idee of hij er bij past hoor, kan ik pas zien als het jurkje binnen is!

18. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Madeliefke, Sep kan weer eventjes vooruit! Jas is wel echt Puck, zou het gewoon doen!

Miekje, leuk jurkje! Ben benieuwd naar het totaalplaatje, vast heel gaaf.

Debby, toch spijtig dat jullie huwelijk voorbij is. Ik had juist altijd de indruk dat jullie zo goed gingen! Van wat je vertelde over Reno zijn verassingen etc. Gelukkig heb je nu weer een soort ritme. Zitten jullie tijdelijk bij je ouders?

Sandraske, gelukkig mocht ze gewoon naar huis. Hoop da het kuurtje werkt.

Zo, ze zijn weer leuk!! Fijn toch, combineren met Zeeman. Kan je dat Benghjurkje ook nog wel nemen ;).

19. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Ooooo sweetbel, breng me nou niet in de verleiding :p

20. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Die mim pi jassen die ik heb zijn tot de knie maar hier dus no problems met spelen. Ze zitten niet strak onderin dus dat scheelt.

Deel Deze Pagina