Shop-a-holic-topic deel 14

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Zo, superleuk geshopt! Helemaal mijn smaak! Dankje voor de tip over korte/lange jassen. Heb sowieso besloten om nog even te wachten. Om nu in oktober al een winterjas voor volgend jaar te shoppen is ook wel een beetje overdreven... ;)

Sandraske, gets weer aan de ab. Snap dat het Rienke letterlijk en figuurlijk de neus uit komt... :(

pipxx, succes weer met het werken

Liftrasa, zag trouwens in onze club dat er wel 53 leden :$ zijn, volgens mij zijn er nooit zoveel actieve meeschrijvers (volgens mij een voorwaarde voor lidmaatschap ;)) misschien een keertje opschonen?

2. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Nog een leuke speelgoedshop tip: Op Toysxl.nl vandaag tot 24.00 3 halen, 2 betalen op al het speelgoed :D

3. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

thanx voor de tip!Ga meteen kijken:D

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik zie een hoop namen staan die me niet eens bekend voorkomen eigenlijk. Ik vond het al apart dat mensen die amper een paar weken meekletsen wel worden toegevoegd in de club en dan zie je ze niet meer :(

Ben ook al winterjassen aan het kijken voor volgend jaar, vind de roze mimpi jas wel leuk, die blauwe ook maar lange jassen lijkt me toch niet handig, zeker met die draak hier..

Die vrouw bij de apotheek weet gewoon Rienke's achternaam en geboortedatum, zegt genoeg denk ik :$:$:$

Maar tis wel een klein bikkeltje, heb echt alles (letterlijk) uit de kast gehaald om haar maar een beetje bezig te houden. Ze wilde buiten spelen maarja dat mag niet, eigenlijk bedrust maar dat ging echt niet lukken. :D

5. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ik ga niet kijken!

6. tulip

tulip Niet meer actief

zo79, ja helaas heb ik een man die politiek zoooo niet interessant vind..heel jammer. Maar gelukkig wel een moeder en zusje die net zo gek zijn als ik. Maar we zitten nogal op 1 lijn, dus ja dan ben je snel uit gediscussierd;)
    Leuke dingen van c&o, heeft ze nu de hele collectie hangen van deze winter:p
    Schooldagen zijn zeer vermoeiend, hier eentje waarhet lijfje vandaag even zei: nu niet meer verder. Ze heeft koorts en is zoooo moe. Ze moet van mij morgen thuisblijven, wil ze niet maar ff pech dan. Ik denk wel dat ze de vrijdagochtend op gaat eisen, dus als het even kan laat ik haar dan maar wel gaan.

7. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0

Weet je wat nou zo erg is? Door jou zit ik ook weer naar die jurkjes te kijken!

Iemand toevallig Ninni Vi, de kleinste maat, die wil kijken hoe Lang het is?

8. Jasminum

Jasminum Fanatiek lid

16 feb 2011
    1.088
    0
    0
    Oeh fijijnnn!!!

Edit: site ligt eruit....:(

9. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Denk dat je meisje net te klein is? Hoe groot is ze? Ik heb de 104 hier nog,dat past goed! Rokje en shirt zou misschien kunnen,omdat het zo smal valt. Ik zal wachten tot de zomer, korte mouwen zijn makkelijker.

10. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @madeliefke, ooo ja dat is nog vandaag bij Toys XL. Thanks for reminding me ;)

@tulip, haha ja dan ben je snel uitgekletst ;) Het C&O setje is trouwens voor Z, die had nog niks van C&O deze winter hihi. T heeft inderdaad uit iedere lijn wel iets, behalve die groen oranje lijn want die stond echt voor geen meter. En ja pfff school hakt er wel in. Ze vind het zooo leuk maar het is natuurlijk hartstikke spannend en intensief. En maar roepen dat ze echt niet moe is haha.

@sweetbel, de kleinste maat van Ninni Vi is toch 98-104? Ik kan het je hopelijk morgen vertellen, ik heb die maat namelijk ook besteld.

@loesjuh, heb jij ook 98-104 van het Ninni Vi jurkje besteld? Of toch 110-116?

11. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@sandraske;pfff dat klinkt niet goed indd dat ze dat weet bij de apotheek..Wel fijn dat je dametje zo levendig is ;)

@toysxl;Ik kan geen keuze maken, help zucht..

12. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Miekje en Zo79, bedankt. Ik denk ook dat ze net te klein is. Ze is nu ongeveer 85 cm. Benghjurkjes vind ik 86/92 eigenlijk wat kort worden, 98/104 zit weer n tikkie te lang, maar kan net.

13. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    das vervelend, waar moet je tussen kiezen?

Rienke is helemaal in to de paarden/my little pony op dit moment. Ze heeft er gisteren eentje gekregen, ze sleept hem overal mee naar toe..

14. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    Ik lees zojuist de laatste paar pagina's terug en overal waar ik op wou reageren is al niet meer nodig haha.

Zo79, ik zou het rode jurkje gedaan hebben maar zie dat je de blauwe (welke overigens ook erg gaaf is) geshopt hebt en nog veel meer leuke dingen.
    @Wonderteam, ik zou ook voor 20 uur gaan.. vind de nadelen eigen helemaal geen nadelen als ik ze zo lees.. maar je hebt al besloten zie ik.
    @Politieke discussie, ik ken niet alle exacte cijfers maar volgens mij zou werken moeten lonen en als ik alle extra kosten optel dan zou mijn werken in onze situatie niet meer lonen. Erg krom..

Ik heb hier al weken niet meer geshopt maar gelukkig groeit mijn zoontje hard op het moment dus ik ga binnenkort lekker los voor hem.

15. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    tullip: Fijn dat je al geslaagd ben voor badkleding!! Beterschap met je dochter, lekker toch flimpje kijken!!

sandraske: vervelend zeg koorts nou hopen met een ab kuurtje dat ze nou helemaal de oude word. En daar hoef je inderdaad niet blij te zijn dat ze je bij de apotheek kennen.:$;)

wonderteam: Nou ben benieuwd of het ga bevallen, 20 uur werken!!

madeliefke: Ik vind die jas van mimpi wel erg leuk maar misschien word hij straks nog voordeliger als het toch voor volgend jaar is!!:) En ik ben erg tevreden over name it broeken!!;)

pipxx: werkse!!:p

debby: Super jammer dat je huwelijk voorbij is, wel fijn dat je je weer beter voel. En dat je weer zin heb om te shoppen.;)

zo79: Super gave dingen geshopt zeg!! Chaos and order ook super, valt dat rokje wijd??

Bibiche: Drie verschillende mimpi jassen? Welke dan word wel nieuwsgierig!!

Sweetbel: Jah we gaan Zo79 verbannen, ik zit ook alweer te lonken naar dat chaos rokje maar wacht wel echt op de sale:D:D:D:D Grappie!!

jasminum: Hoe gaat het bij jullie??

babydream: Waat zit je tussen te twijfelen.
    Hier wisten de oudste 2 precies wat ze wilde en dat was al uitverkocht van ToysXL vandaar bij Bart Smit besteld!!;)

lob: Nou dat word weer broeken shoppen.:D

16. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Diadem, goed plan ;)

17. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Hier toch ook aan het neuzen op Toys Xl

Voor Puck een storio, een trampoline en nu nog iets voor Sep, maar wat :D????

18. tulip

tulip Niet meer actief

garage???

19. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Toet garage staat al te wachten op de zolder...

Lastig hoor voor zo'n hummel, zeker als hij de tweede is... hebben al zoveel :cool:

20. Jasminum

Jasminum Fanatiek lid

16 feb 2011
    1.088
    0
    0
    Zucht.. kan ook niets vinden. Ik wou graag Bambino Loco, maar is al niet meer leverbaar :(.

Iemand nog leuke tips voor een meisje van 2 a 3 jaar?

Deel Deze Pagina