Die is leuk zeg!! Idd meer geschikt voor de kids van net 2! Hihi, hier is het beperkt. Ze krijgt Duplo dieren verzorger duplo bouwplaten, Woezel en pip puzzel. Woezel en pip kijk achter de flap voorlees boek. Iets van een auto/tracktor/garage. En van mijn schoonouders nog een snijplankje met groenten om te snijden voor haar keukentje. En duplo treintje met girafje erin.
Weer even een teken van leven van mij J. heeft waterpokken, dus het is hier echt feest Vandaag even naar de huisarts geweest en verdovingszalf gekregen, dat lijkt te helpen, dus ik hoop dat we vannacht weer een beetje kunnen slapen (en zij ook natuurlijk). Vandaag bij ToysXL mini Lalaloopsy geshopt (alvast voor de verjaardag van Y. in juli, ze worden allebei helemaal razend als ze er iets van zien, dus ik neem de gok dat dat in juli ook nog is). Voor Sinterklaas ben ik helemaal voorzien en met kerst doen we geen kadootjes. Komende week eerst maar eens speelgoed uit gaan zoeken, want als de lading verjaardags- en Sinterklaaskadootjes er nog bij moet, kunnen we wel gaan aanbouwen Play Doh klei vinden ze hier ook allebei super, dus kan ook goed voor kinderen van 2 / 3 jaar (weet niet meer wie het vroeg). @Sandraske: Ik hoop voor jullie dat de koorts afneemt door de antibiotica. 't Is echt wel een bikkeltje, maar lijkt me inderdaad lastig om zo'n kindje bedrust te laten houden. Moet er niet aan denken dat dat bij Y. zou moeten; kun je er de hele dag naast gaan zitten om boekjes voor te lezen... @Miffy: Fijn dat alles goed was bij de gyn. Lekker geshopt zo te lezen! Voor jezelf of mannetje moet af en toe ook! @Sweetbel: Ik denk ook dat Ninni Vi nog wat aan de grote kant is voor je meisje. Ik verbaas me er ook over dat ze Bengh 98/104 aan heeft. Y. is 87 cm en die kan echt 86/92 nog prima aan van Bengh. J. heeft wel 98/104 maar is ook 101 cm. @Madeliefke: Storio zal Puck wel leuk vinden! Doe je er nog een spelletje bij ook? Sam in de stad (wat er standaard bij zit) is niet zo bijster interessant. Sorry, de rest wel bijgelezen, maar even niet de energie om overal op te reageren. Duik zo m'n bedje in...
Toys xl is trouwens niet goedkoop... op bol.com is duplo veel goedkoper! Of hebben ze de prijzen omhoog gegooid voor de actie?
Mmv2m, sterkte en beterschap voor J. In mn album heeft ze 98/104 aan, 86/92 zie je al heel snel haar luier, vind ik geen pan!
Wat fijn dat je niet gecurreteerd hoeft te worden. En gezellig quality time geshopt met je man, wat leuk ! En klinkt leuk wat jullie hebben geshopt! Je moet je zelf ook af en toe verwennen.
Ninni Vi vind ik lang vallen, langer als de C&O maat 98-104. Vind hem ook niet zo heel mooi zitten, hals is wat wijd (had jij ook he Sandraske?) Sweetbel, denk dat ie voor je meisje te lang is. Komt bij mijn oudste net iets over de knieen. Maar kruipt wel wat op. Zo, ik heb idd de 98-104 en die is ook lang zat voor je meisje hoor! Toysxl, had vanochtend al besteld! 3 Chuggington treintjes haha, niet zo heel veel. Miffy, fijn hoor! En lekker geshopt!
@miffy: bedankt voor de tip. En gezellig zo'n dagje samen met je man @diadeem: van de oudere collecties via MP hoor. Ik hou van vintage haha Ik heb de zwarte met witte bollen, de blauw/roze en de sterrenjas. @toysxl: niet gekeken bewust want heb echt genoeg Hier is het mega mindy pakken voor beide K3 jurk klei (pizza maken) poppen eetstoel magnetron poppenwagen discobol (ze dansen graag ieder avond na het eten dacht wel leuk) stapelbedje voor pop En nog een paar dingen voor in de schoen mega mindy barbiekleren Ice Age eekhoorn knuffel enz Met Kerst geen kado's hier.
Dan zit-ie bij jouw meisje echt beter dan bij Y. Als ik die een 98/104 aantrek is het net een pyjama! Volgens mij had jij trouwens nog gevraagd of ik die roze Clic-laarsjes nog besteld had bij House of Shoes... ja Ik ging van de week Y. op de peuterspeelzaal brengen en toen werd er aan mij gevraagd hoeveel paar laarzen de meiden nu eigenlijk hebben... Uhm, weet ik eigenlijk niet precies
Raar Dan he? Terwijl mijn dochter geen dikkerdje is. Leuk dat je de laarsjes ook genomen hebt. Ik en er echt blij mee, en ze waren ook echt niet duur!
Kan je nagaan voor zo'n 3e hummel Maar wat een rot-site, hartstikke traag en alles wat ze willen is al uitverkocht.
@babydream, lastig he keuzes maken. Ben je er ondertussen al uit of heb je nog hulp nodig? @lob, ik moet zeggen dat nu ik de foto van jouw meisje in het rode Bengh jurkje heb gezien, ik 'm eigenlijk nog steeds wil hebben. Maar ik heb nog tegoed op mijn Bijenkorf card staan dus denk dat het ergens volgende week toch een tripje Bijenkorf wordt @diadeem en sweetbel, mij verbannen Zou wel goed zijn voor mijn portemonnee @diadeem, ik krijg het rokje denk ik vrijdag binnen, dan kan ik je vertellen hoe hij valt. Ik weet wel dat het andere rokje van deze kleur, dat plooi achtige rokje, een stuk wijder valt. Maar dit rokje is weer een en al stretch, dus moet wel kunnen denk ik? @miffy, fijn dat alles goed was bij de gyn! En lekker geshopt met en voor je mannetje, heerlijk! @mmv2m, sterkte met de waterpokken! Hier ook een grote fan van Lalaloopsy. @loesjuh, oo gelukkig, begon al te denken dat ik toch een maat groter had moeten nemen, maar maat moet prima zijn. Wel handig, als het bij jouw M past dan weet ik dat het hier ook wel moet lukken hihi. Hij staat echt supergaaf bij M! *kan niet wachten tot ik ze hier eindelijk heb*
@all, lekker ge-sint-shopt allemaal lees ik. Hier ook, alleen niet bij Toys XL maar bij Intertoys met korting. Morgen nog even een paar dingen in de winkel halen en dan heb ik alles binnen. Wel goed verstoppen want Z komt met steeds meer vragen dus het zal wel het laatste jaar zijn voor haar
@mirell, al een paar dagen niks gelezen van je volgens mij? Gaat alles goed met je of ben je druk bezig met het voorbereiden van de grote verjaardag?