Jeetje Sandraske, jullie krijgen het flink voor je kiezen qua slapen en gezondheid... Helpt je man 's nachts ook een beetje mee. Kan me voorstellen dat je jouw luikjes bijna niet meer open kunt houden.... Wt, veel zwemplezier en succes vnvd! Heb je zelf een voorgevoel? Minaa, jammer van de Kiezeltje jas, misschien nog even het net afspeuren, wan hij is wel errug leuk! Tukker, grappig vloerkleed. Heb je nog meer opties? Hier vandaag tekenen bij een nieuw GOB. Het vorige was veel te duur. Dus nu hopen we de kinderopvangkosten iets naar beneden te krijgen... Zaten op 600 euro netto voor 2 dagen
Jeetje madeliefke das echt duur. Tukker, ja vk gesproken. Urine is op kweek gezet en m. naar school lopen is geen probleem zolang ik er geen last van krijg. Geldt eigenlijk voor alles. Maar mag geen huishoudelijk zware klusjes meer doen (was ophangen, strijken, stofzuigen, poetsen, dweilen) zodrs de pijn,in regelmaat terugkomt moet ik bellen. Maandag weer controle. Weet niet of ik veel tijd heb om bij te lezen vandaag, ons moppie is vandaag jarig: 4 jaar!!!
Minaa: Zo echt een koopje zeg die voetenzak!! Leuk setje uit Amerika, vind vooral het shritje leuk!! Sandraske: Poeh die nachten hoe houd je het vol zeg Wonderteam; Veel plezier met zwemmen, ook weleens super he 1 op 1 aandacht! madeliefke: Wat een bedrag zeg voor het kdv. Tullip: Super gefeliciteerd met je meisje haar 4e verjaardag!! Nou moet ze na de vakantie zeker elke dag naar school!!
thnx iedereen @madeliefke, ik denk eigenlijk dat er gewoon gemiddeld uitkomt. @tuliip, joehoeeeee 4 jaar!!!! Van harte gefeliciteerd en een fijne dag!!!! En denk idd goed om jezelf hé! @diadeem, nou idd, denk dat Mason er echt van zal genieten.
Tulip, gefeliciteerd! Fijne dag! Sandraske, ik wens je naar geen sterkte meer want dat helpt niet Voel wel met je mee meid! Madeliefke, dat is niet buitensporig veel in mijn ogen maar hangt natuurlijk van je inkomen af. Wij betalen nu 500 netto voor 2 dagen maar Jo zit natuurlijk op school dus heeft alleen BSO. Wat niet wegneemt dat het een flinke hap geld is iedere maand! Zal blij zijn als Ro ook op school is, dan kunnen we misschien met 1 middag oppas af. Wij gaan ook zwemmen zo maar zwembad is om 10.00 open voor recreatie. Had wel eerder gewild... We zitten klaar Die Kiezeltje jas is leuk Minaa! Ik zag laatst dat er aanvulling was bij jijwel en ysatis maar heb je vast al gekeken?
@sandraske, hé wat een gekwakkel toch @madeliefke, 600 euro voor 2 kids 2 hele dagen? ( krijg je overigens toch nog wel je toeslag terug? ) Het klinkt niet heel veel eigenlijk. tenzij je toeslag er al vanaf is Hier 600 euro voor 2 dgn voor 1 kind, maar dan krijg ik nog wel toeslag terug.
Goedemorgen dames, Tijdje niet meer geweest. Sorry. Dus als jullie het goed vinden val ik hier weer in. Drukke periode gehad hier met veel stappen. Ons huis gaat in de verkoop! (jaja, in deze tijd) We hebben de keuze gemaakt om uit Zwolle weg te gaan en hopen dat dit realiseerbaar is voor oktober volgend jaar zodat Sophie gewoon direct naar de basisisschool in de nieuwe plaats kan gaan. We gaan sowieso eerst verkopen en daarna pas terug kopen. sandraske.. jetje heftig meid. Hoe hou je het vol! Tullip.. gefeliciteerd met je meisje! WT.. veel plezier! Ga je naar het nieuwe bad? Shopnieuws.. zeer weinig, of beter gezegd geen Nu moet ik echt gaan sparen voor een doel (lekker laat mee ) Ik heb met mezelf afgesproken dat ik per week een x bedrag krijg en als het op is is het op en dan moet ik maar wachten tot de volgende week. Zo kunnen we het meeste sparen (ik ben benieuwd )
Wonderteam, met netto bedoelt madeliefke denk ik dat de toeslag er al vanaf is? En toeslag is natuurlijk inkomensafhankelijk en hogere inkomens krijgen veel minder terug.
@ukkie, oh willen jullie in 1 van de omliggende plaatsjes? En al een plaats specifiek op het oog? Wij hebben het er ook wel eens over gehad. Mijn man wil wel ,maar ik zie het niet zitten. Ja we gaan idd naar het nieuwe bad Ben zeer benieuwd.
haha ja je hebt helemaal gelijk, ik las helemaal niet goed Maar persoonlijk vind ik dan 600 euro netto via een gastouder wel erg veel.
Ja, gastouder is natuurlijk meestal goedkoper dan KDV. Zag op ons nieuwe jaarbericht dat wij ook 7,- per uur betalen straks.
WT.. ja, Raalte wordt het. Ik kom daar vandaan en heb er 19 jaar gewoond. Mijn ouders wonen er nog. Wij zijn hier nu 6 jaar geleden gaan samenwonen met de intentie ooit te gaan verhuizen. Hadden het idee met 1 kindje maar het zijn er inmiddels 2 en zijn nu het huis echt ongroeit. We hebben hier in Zwolle ook gekeken en er staat genoeg naar onze zin te koop, zeker in Stadshagen maar willen voor de rust toch naar een dorp
Tulip, van harte gefeliciteerd met jullie moppie! En alvast heel veel plezier gewenst voor haar, ne sterkte voor jou, voor als ze morgen naar school gaat. Ik ga even naar Amstelveen, even struinen. Een van mn zadels is verkocht , en wrs wordt de trailer morgen opgehaald. Mn vader is in laatste onderhandeling met een meneer.
Klopt! Bewust, oma maakt op de een of andere manier altijd vlekken die ik er niet meer uit krijg haha