Shop-a-holic-topic deel 14

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ben even niet in shopmood en is even geleden dat ik hier gespiekt heb dus even een abbo..

2. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Heb net het Ninni Vi jurkje gepast en hij is zo leukkkkkk! Ben blij dat ik 'm ook in het blauw heb besteld, hij zit haar als gegoten! Voor de geïnteresseerden: foto in album :)

3. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik baal!!!! M'n laptop is gecrasht! Gelukkig heb ik m'n Phone nog maar toch. Man is de harde schijf aan het redden....

Wilde even melden dat ik super trots ben op e ze had namelijk vanmorgen een droge nachtluier! En daarna deed ze een supergrote plas op het potje! Hele dag bijna droog.

Sorry maar overal op reageren lukt even niet . Wt wat een naar verhaal van je collega inderdaad oneerlijk dan hè.....

Sandraske wat ligt je meisje heerlijk te slapen op die foto hopelijk knapt ze nu lekker op.

Tukker wat lief van je om dat te doen voor die kindjes. Zelf langs brengen lijkt me een goed idee!

Lynn ben je er nog? Heb je al even gemist...

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @mariomama das balen!!

Hier weer een dramanacht achter de rug, nouja ik kan twee nachten doorslapen vanaf vanavond! Lekker weekendje weg met vriendinnekes! Nog paar boodschapjes doen en dan lekker pleitos vanmiddag.

5. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

thnx voor jullie reacties :)

Pff, ging het 2 wkn aardig goed is Fay nu weer vanaf de klok elke nacht aan het spoken. Grrrrr houd het ooit op :(:(
    @tukker, idd gaat om het gebaar. Het is al superlief dat je het doet.
    @sandraske, whahaha die Rienke. Geweldig!! :D Geniet lekker van je weekend weg!!!! Oh bij jou ook al zo'n fijne nacht :(
    @mmv2m, oh ja idd die angst zul jij altijd bij je hebben. Pff heftig zeg! En super lekker geshopt zeg!
    @zo79, Het jurkje staat echt super en wat heb je toch een knappe dochter!
    @mariomama, balen van de laptop!!

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Wonderteam Gaat ook lekker bij jullie met slapen! Zal ooit wel goedkomen toch?? Mijn man zei al suikerklontje met jonge jenever??

7. MMv2M

MMv2M Bekend lid

26 jul 2011
    944
    0
    0
    NULL
    Bij grote rivieren
    Dat weekendje is wel slecht gepland ivm jullie (verplichte) gezamenlijke activiteit of niet :p

8. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ben niet vaak aanwezig, druk met school! Dus geen tijd om te shoppen :)

(@ tukker, wauw al 8 kilo kwijt! Goed hoor:))

9. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    #1209 sandraske, 2 nov 2012
    Laatst bewerkt: 2 nov 2012
    De "activiteit" hebben we al achter de rug, heb mijn ei al voelen springen gistermiddag (eigenlijk pregnyl voor niks gespoten dus)

Maar één kans dus, tis niet anders.. Het ging allemaal iets sneller dan verwacht..

10. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Thanks! Al had ik gister een zwak moment heb bijna een halve zak chocolade pepernoten opgegeten:):(. Nu maar tot 1 dec geen zoet meer.

Sandraske, ik hoop dat het met deze poging is gelukt! Ik duim voor jullie. Heel veel plezier alvast met het weekendje weg.

11. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ik heb al 1 ding hahahha
    maar wil even afwachtten wat ze met verjaardag krijgt
    daarna ga ik dat weer shoppen...
    maar wij doen met een groep
    50 euro eigen kind
    en dan 4 keer 12,50/15,00 voor de andere kindjes
    en lootjes volwassenen 2 keer 15,00

en dan vind ik m goed

12. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    schrik van berichten van die rotziekte
    hier een kennis met dochter eindelijk klaar met alle kuurtjes en gaat de betere kant op(meisje heeft een boek geschreven)
    en nu is haar zus 16 aan de beurt Lymfklierkanker

niet normaal meer toch!

13. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    zo vanmiddag word ik rood! whaaaaaaaaaaaaaaaa
    ben model bij een kapsalon om te kleuren allemaal nieuwe winterkleurtjes

spannend al jaren niet gekleurd dan alleen blond

14. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    is dat meisje pas op tv geweest?

Klote zeg!!!

15. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    ja klopt samen met haar klasgenoot die heel goed tekent heeft ze samen een boek gemaakt

16. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    dat heb ik gezien ja..

17. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dat is een hele verandering!

18. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Jee wat wordt er veel afgekletst :D

Heb zo veek gelezen en flarden onthouden...

sandraske, fijn van je ei! Nu een heel mooi setje aandoen vanavond en Rienke op tijd haar bedje in ;). Succes!

WT wat afschuwelijk van je oud collega... als ik er aan denk, die arme mensen, ga ik al huilen...

sweetbel jij stouterd, gewoon een bengh jurkje kopen bij een zeeman maillot :D. Heeeel gaaf jurkje trouwens, stond hier ook nog op het lijstje.

Zo, fijn dat het roze jurkje binnen is... heb jij die nog kunnen vinden in maat 98-10? Heb me er rot naar gezocht, wil eigenlijk de roze ook nog omdat het zo'n gaaf jurkje is.

fijn dat de agenda weer terecht is. de speelgoedbakken zijn altijd de eerste plaatsen waar ik kijk als iets kwijt is. En in de keukenkastjes van het speelkeukentje. Laatst vond ik mijn autosleutel terug in Julie's magnetron ;)

Tukker erg lief dat je die kindjes ook wat wil geven... zou het idd eerder bij hen thuis afgeven (en eerst even polsen of die moeders er behoefte aan hebben), dan hoef je ook niet gelijk iedereen wat te geven.

Heerlijke dag om vrij te hebben vandaag, hier is het ptachtig helder zonnig herfstweer. Vanmorgen heeft de hulp gepoetst, alles ruikt heerlijk naar Dettol (die geconcentreerde in dat kleinere flesje, is m'n nieuwste verslaving), en ik heb lekker alle strijk weggewerkt. Daarna wezen hardlopen en nu aan een kopje thee, manadarijntjes en bakje pepernoten :)

Gistreren met m'n zusje dagje weggeweest, de meiden en zoontje van m'n zusje (11 weken) bij opa en oma gedropt (die dat fanatastisch vinden). we hadden geen zin om te shoppen, waren wel zo'n beetje uitgeshopt, dus zijn we naar de kreadoe beurs in Utrecht gegaan. Truttigheidsgehalte was zeer hoog, maar toch een aantal leuke dingetjes gescoord. Natuurlijk bakspullen bij de leukste taarten, en lijm van pak &plak, kun je op van alles nog wat plakken met allerlei soorten papier (soort decopatch). Nu moet ik dus iets gaan verzinnen om kreatief mee te doen. Euhm....

19. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    we willen wel een foto natuurlijk! :)

20. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065