Ik heb trouwens een lijstje met alle setjes die ik heb. Sommige setjes kan ik dan ook nog combineren met wat losse items, zodat het een iets ander setje wordt, maar dat reken ik dan als 1 setje zeg maar. Nou ben ik wel een beetje nieuwsgierig: hoeveel setjes hebben jullie ongeveer voor deze winter?
@Zo...setjes.. Ik heb een keer geteld en toen kwam ik over de 60. maar dat was dan met alle mogelijke combi's. Toch draag ik de meeste dingen in een "vaste" combi. dan zou ik rond de 35 zitten verwacht ik. Groeispurt heeft er hier weer voor gezorgd dat veel setjes niet meer compleet zijn of gewoon geheel niet meer passen.
Ehhmm... 3 complete Beebielovesets, 3 knofjes en 4 skinny's van Bengh, rokje met strikshirt Bengh, Mimpiset, 2 spijkerbroekjes met meerdere shirtjes, 2 Burberrysets, 2 Bombasets, 3 Billy en Lilly, SD le chicset, en dan nog een stuk of 6 makkelijke sets/joggingsets. Daarnaast nog wel losse shirtjes en shorts etc... Dus wel genoeg denk ik. Ik wil in de sale nog wel een jurkje van Z8, misschien nog wat Burberry als wat ik wil er nog is... Genoeg denk ik!
@glimlachje, ik dacht eerst wow 60? Maar las toen dat het dan alle mogelijke combinaties betreft hihi. Hier idd ook meestal vaste combi's en kom dan ook op ongeveer 35 (per kind). Dus dan is het niet zo overdreven veel @sweetbel, jij hebt ook een lekkere collectie hihi.
Zo, haha, wat een was moet dat opleveren! Ik wil graag nog twee kindjes erbij, maar als ik denk aan die was..... Haha. Ik moet erbij zeggen dat mijn moeder ook wel regelmatig wat koopt hoor!
Ik duik even onder de douche en dan in mn bedje. Vannacht was de stroom uitgevallen, dus koud water.. Brrrrrrr. Nu even heerlijk warm douchen!
Dat verklaard een hoop, had namelijk laarzen besteld voor mijn dochter hadden ze de verkeerde maat en kleur geleverd ik maar bellen en bellen, nou steeds geen gehoor, is tijdelijk niet bereikbaar, je moest maar mailen maar ik kreeg ook geen gehoor op de mail. Toen een winkel in buurt maar gebeld en mocht het ook in de winkel omruilen. mazzel dus, nu hoop ik dat ik het geld van de andere schoenen die ik terug gestuurd heb wel terug krijg..
mirell haarkleur staat je goed, wonderteam leuk geshopt vooral bakkaboe, legging met stippen had ik ook, naar 1 keer wassen kon die in de prullebak, dat was jammer de draden zaten allemaal in elkaar van de binnenkant. glimlachje leuk voorral de uggs. had een hele tekst getypt maar druk op de verkeerde knop alles weg dus nu maar even wat ik onthouden had, sorry dat ik niet op iedereen reageer dus. mijn dochter heeft vandaag afscheid genomen van de psz toch wel een emo momentje, wat wordt ze groot!! 4jaar alweer, gaat zo snel. fijn weekend!
@zo79, nee ze zijn idd van de babycollectie. Setjes moet ik hier eens kijken. Inmiddels past Fay namelijk niet alles meer. @loesjuh, hopelijk krijg je je geld. Van harte gefeliciteerd met dame!!!! @glimlachje, leuk dat kik-kid jurkje. @shannen, oh die momenten zijn altijd weer moeilijk. Start ze maandag dan volledig met school?
House of shoes: balen ik vond dat ze geweldig hielpen en liet er vaak meten. Wt die stippenlegging hier ook ik had hem bij primark jeans jurkje aan. Heb nu de grijze ook. Nog niet stuk.... Mirell stoer haar ik heb dat ook veel gehad maar nu blond vond dat kleding ook anders staat dan. Bb Cream vond ik nivea fijn maar gebruik nu Oriflame poeder/Pearls . Balen van BSo! Zo ik had begin seizoen met alle combi's apart geteld 45 opties geloof ik maar merk nu dat het soms kleiner/groter valt etc dus in praktijk 25-30 setjes denk ik? En jij dan? Club, inderdaad zie Lufthansa nooit meer kunnen we het beheer wijzigen? Sorry beetje kort maar zit nog steeds alleen met Phone pfff
@club, ik weet dat liftrasa vorige week hier nog een uitgebreide reactie heeft geplaatst en erg druk was, maar wellicht is het handig als ze het lidmaatschap overdraagt aan iemand die hier wel elke dag is? Ik zie wel een paar leden in de club staan die echt nooit hier zijn. Die kunnen er toch wel uit? Denk aan: bezigbijtje lima84 meril spiffy @mariomama, ja die grijze zag ik ook. Helaas was die niet in haar maat.Haha je telefoon maakt er een mooi woord van Lufthansa @lynn, ik zie je meelezen, hoe is het nu met je?
he dames, ik lees ook veel mee maar nu weer tijd om even te reageren. @klussen: goede moed voor volgende ronde! en sandraske nog even duimen. veel plezier dit weekend! @setjes hier ook wel over de 25 denk ik.. had ze geteld maar inmiddels weer wat verkocht en ook alweer wat bijgekocht. heb nog laarsjes van braqeez gekocht voor Ro, en ook nog Lief schoenen voor Jo erbij (nu 50,-!) want minimaal twee paar is eigenlijk toch wel handig. hij is superblij met die andere schoenen. Dus nu is het geld wel weer op tot einde van de maand. jammer @club, lijkt mij een goed idee om iemand die hier veel is het beheer te geven. @bbcream, gisteren op gegoogled thanks voor de tip, lijkt me ook wel wat!
balen zeg van de bso Mirell, zou ik ook heel vervelend vinden. vond het hier al lastig dat ze dat in de zomer een keertje deden. als je niet gewend bent alles met de auto te doen is dat gewoon lastig! en slecht dat ze het niet gezegd hadden. oja, en ik zag nog een heel leuk ninni vi jurkje! zo79 toch?
Hihihi autocorrect aanstaan denk ik? Ik zit op ongeveer 35 vast setjes per dochter. Binnen die setjes nog wel extra combimogelijkheden maar die tel ik dan niet mee.
Leuke schoentjes geke! Shannen, snap dat het emotioneel was. Veel plezier met het vieren van haar verjaardag! Club, mij maakt het niet zoveel uit. Vannacht even horror gehad. Onze dochter sliep bij ons, en is altijd heel onrustig, veel draaien etc. Nu lag ze doodstil, en horde haar niet ademen. Even geluisterd, toen opgetild, naar gezegd, nog geen reactie. Toen harder haar naam gezegd en geschud, en toen werd ze gelukkig wakker. Allebei keihard gehuild van de schrik, dacht dat ik helemaal gek was. Mn man is ook geschrokken, die werd wakker van me. Brrrrrr! Daarna heeft ze nog een half uur gehuild, en na een fles warme melk is ze weer gaan slapen.
@wonderteam, jammer, babycollectie maillot gaat T helaas niet meer passen. Vwb opschonen van de club, ik denk dat er idd wel leden uitkunnen, sommige schrijven hier nooit of hebben twee berichtjes geplaatst @geke, leuke laarsjes en stoere schoentjes! Ik was het inderdaad van het Ninni Vi jurkje Vandaag komt ook de blauwe binnen, jippie
@sweetbel, pfff jeetje wat schrikken!! Gelukkig dat er uiteindelijk niets aan de hand was, maar er is vast 10 jaar van je leven af..