@tulip gefeliciteerd!!! @hier net even geslApen met zijn tweetjes, hooffdpijn is weer wat minder gelukkig. Hoe ik het volhoudt? Uh niet lang meer mijn man heeft vorige week twee nachten/ochtenden van mij overgenomen maar hij moet gewoon werken natuurlijk en maakt hele lange dagen... @madeliefke das wel heel veel geld!
@sandraske, vervelend! Beterschap vandaag met je meisje.. @tullip, gefeliciteerd! @geke, bedankt! Helaas hebben ze de jas daar niet.. @ukkie, spannend! Succes met het verkopen!
Ik zou niet in een stad kunnen wonen, ben echt een dorpsmens haha. Heel veel succes met de verkoop zal niet makkelijk zijn in deze tijd! Hier is verhuizen weer een stapje verder weg, nouja mijn schoonzus twijfelt of dat ze wel naar huis van schoonvader wil (wij zouden in hun hiis gaan en schoonvader nieuwbouwe ). Dus ff afwachten, ik snap dat ze twijfelt maar tis wel even k u t. Hadden we eindelijk beetje zekerheid, is die weer weg. Nou komt het toch wel goed, als dit niet doorgaat dan gaan we alsnog nieuwbouwen maar moeten dan wel tekeningen aan laten passen omdat de huidige voor ons financieel haalbaar is..
@ Miffy, Het label zegt dat ie van de Hema is! @ diadeem, Pip is mijn naam en 2 keer x voor mijn twee kindjes. Ben nu toch wel benieuwd naar afkomst van je naam @ Mina, Leuke kleding! @ Sandraske, Vervelend! Hopen dat het snel over zal gaan! En dames allemaal bedankt voor jullie welkommen, is dat een woord, en voor de complimentjes!
@minaa, leuke voetenzak en leuke shopsels uit Amerika @wonderteam, leuk zo'n projector! Nee Z groeite gewoon gelijkmatig door, maar T is niet aangekomen. Vanochtend op de weegschaal - 2 ons vergeleken met bijna een jaar geleden. Wel 8 cm langer Spannend die uitslag van de intelligentietest! En veel plezier met zwemmen! @sandraske, pfff het houdt ook niet op bij jullie he. Hoop dat R niet ziek wordt, sterkte! @madeliefke, poeh 600 euro opvangkosten word je niet vrolijk van.. Hoop dat jullie nu minder gaan betalen. Het zal ongetwijfeld hoor, maar hebben jullie zeker weten wel het goede verzamelinkomen ingevuld voor de kinderopvangtoeslag? @tulip, gefeliciteerd met M!!! @geke, ook veel plezier met zwemmen @ukkie, spannend jullie huis in de verkoop! Hoop dat het snel verkocht is @sweetbel, shop ze in Amstelveen. Vind het echt een leuk winkelcentrum daar, moet er nodig weer eens heen.
ah, hoeveel moet ze er nog, sandraske? Sjaak alleen de achterste vier nog.. Heb al weer een tijdje niet gebuurt, om te zien of er al wat nieuws zit te broeden. maar weer eens doen!
Oei heftig zeg! Ga in ieder geval vanavond pcm geven. Als ze nou volgende week gewoon ff doorkomen, dan krijgt ze toch al zwaardere pijnstilling voor de keelamandelen
Sandraske, als het tandjes zijn kan ze er idd best veel last van hebben, dat was hier ook altijd een paar zware nachten. Gelukkig is E er vanaf, tenmisnte, de tandarts zei dat ze alle tanden al heeft. Ik gaf altijd veel pcm en detinox hielp ook wel. Tukker gaaf kleed! Mijn meisje speelt ook wel met auto's en zo maar dat kan bijna niet anders met een grote broer. Toch of juist daarom kies ik voor haar meestal liever, pip of lief daar lijkt het hier wel op ja.
Tulip, proficiat meid!! Alweer 4 jaar! Wat een mooie mijlpaal en bijna grote zus natuurlijk. Fijne dag!! Mbt de opvang. Bedrag is met de toeslag eraf. Ik neem ongeveer 150 uur per maand af. Maar dat is natuurlijk iedere maand anders ivm vakanties ed. Ze gaan alleen de schoolweken naar de opvang. In de zomer gaan de kindjes helemaal niet. Daarom zou een kdv voor ons relatief veel duurder zijn. Verzamel inkomen is hetzelfde als we gebruiken voor de bd en iets hoger zodat we sowieso niet hoeven bij te betalen. Wij verdienen modaal denk ik. Manlief in de bouw en ik in het onderwijs, iig geen vetpot....
Sandraske, aha, de boosdoener ontdekt. Idd pcm, dat kan goed helpen in de nacht. Pipxx, welkom. is Pip je echte naam? Vind ik nl zooooo gaaf!
Hulp gevraagd! Ik mis echt gekleurde laarsjes, ik heb alleen donkerblauw en zilver de rode die ik gekocht had bleken te klein. Nu zoek ik andere voor een leuke prijs. Diverse sites beginnen nu met korting maar ik heb nog niet zoveel schoenensites met korting gezien. Ik wil ontzettend graag deze schoenen voor mijn dochter: https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR1XITZ-NlgCbIEw9ln0Gecy33b0fa3YDvXqnCK59h9Xcf_bd9- In maat 24 met liefst wel met korting. Weet iemand een site waar ze die verkopen met korting, of heeft iemand een kleertjes.com code oid?
tulip, is je dochter jarig? van harte! hier overigens nog steeds geen verrassingspakket van tommy.........................