Leuk voor jezelf shoppen! Rode broek, like! Goed hoor, al 2 weken niks gekocht, ik ga vanaf nu echt in shopstop-modus, anders geen geld meer over voor de verbouwing straks...
Goeiemorgen meiden, @ Wt vindt het beheer echt iets voor jou! Je bent hier best vaak aanwezig! En heftig zeg van je collega! Echt bizar zoiets!! @ Jasminum hopen dat de volgende ronde het snel raak is! @ Zo erg gave setjes! Vindt het jurkje van Ninni vi zo gaaf!! @ Mirell je wilt de jas niet retour doen maar krijg je dan wel je geld terug?? Leuke maillots zeg ook maar eens naar die zaken.. Ben gister op pad geweest voor maillots maar helaas geen leuke gevonden! @ Lynn gefeliciteerd met je grote mooie meisje!! Leuke foto`s en een stralende papa leuk! @ Loesjuh Gefeliciteerd met je meisje! @ Tulip klinkt leuk wat je geshopt hebt voor je man! Gekleurde broeken hoef ik hier niet te doen voor hem.. Zo jammer want vindt het echt heel stoer!! @ Liftrasa wat gaaf een eigen ruimte om taartworkshops te geven! @ Tukker gaaf een cursus fotografie heb er hier ook 1 liggen maar heb het eigenlijk veelste druk om eraan te beginnen.. @ Tesske hihihi dat heb ik dus ook klaar met kleertjes kopen over op de woonaccesoires.. Volgens mij hebben wij dezelfde smaak.. Hou ook erg van riviera maison en brocante en landelijke spulletjes.. En sterkte en beterschap met je meisje!! @ Miffy wat een gave laarsjes! Leuke foto van je meisjes! @ Mariomama Voor jezelf shoppen is af en toe ook echt heerlijk he!! Rode broek is leuk.. Heb ik voor mezelf ook! @ Hier was erg leuk in Dordrecht heel veel gekletst en lekker gegeten en geshopt! Heb een leuk setje van de Wibra voor eef voor Mila een setje van V&D (rokje met de strookjes) rokje voor Eef van V&D en nog 2 shirtjes van Name it.. Beetje low budget shoppen.. Ook nog haarspeldjes en ondergoed en sokken maar nog steeds geen maillots.. Kan echt geen leuke vinden!
Goedemorgen, vandaag even een lekker niks dagje. Alleen vanmiddag nog op verjaardagsvisite bij mijn neefje. Zo, grappig. Een vent van 20 en hij is helemaal gek met kinderen. Laatste weken weinig geshopt, ons huis staat te koop (net een bod gehad, joepie!) en wil sparen voor nieuwe spullen straks in huis. En verf , behang e.d kost natuurlijk ook wat. Miffy, ik heb je verzoek geaccepteerd. Futuremama, lowbudgetshoppen kan ook leuk zijn.
Goedemorgen! Mamatobe, fijn zeg al een bod! Futuremama, budgetshoppen is ook leuk! Koningterijk heeft presale vanaf vandaag, 30%. Zal zo de code in de club zetten. En zag vandaag dat House of Shoes geld heeft teruggestort. Wel van 1 paar, dus heb nog wat tegoed. Maar er is hoop dus!
*zwaai* Ik geniet nog ff van de "rust" hier op centerparcs, batterij weer bijna opgeladen, zo fijn nachten doorslapen.. Vanavond weer naar huis naar mijn schatjes..
miffy: Leuk zeg jubel geshopt nou ben benieuwd hoe lang je je aan te shopstop hou!! Futuremama: Lekker geshopt zeg in Dordrecht, jammer dat je geen leuke maillots kan vinden!! mama to be: Spannend zeg een bod ik hoop dat jullie je huis kwijt raken!! sandraske: *zwaai* veel plezier nog vandaag!! loesjuh: Fijn al geld terug van 1 paar laarsjes, super balen dat die winkel ineens failliet is!!
@diadeem, wat leuk dat je dochter in een koor zingt! Leuk he als ze iets hebben waar ze zoveel plezier aan beleven. Heeft Z hier met hockey, vindt ze heerlijk! Balen dat er nog niets zinnings is te zeggen over de thuissituatie. Ik hoop dat je man snel bij zinnen komt en hulp accepteert en er dan echt voor wil gaan samen met jou! @miffy, Jubel shortje is leuk! Welke longsleeve heb je erbij besteld? @futuremama, super dat je een leuke dag hebt gehad gister! Jammer dat je geen maillots kon vinden. wat voor maillots zoek je, misschien dat er online wat tussenzit? @loesjuh, fijn dat in ieder geval het geld van 1 paar laarsjes is teruggestort! @sandraske, veel plezier nog vandaag! @sweetlake, gisteren nog vergeten op jou te reageren, maar het roze jurkje van Ninni Vi heb ik bij Muchachakids vandaan en het blauwe jurkje bij Woods.
En hier net een nuttige aankoop gedaan: twee Maxi Cosi rodi autostoelen voor T. Ze mag er nog niet in, maar kon ze voor deze prijs niet laten staan, was een supergoede aanbieding. Dan kunnen ze maar vast klaar staan!
zo,idd nuttige aankopen, autostoelen! Nuttige aankopen zijn een prima excuus om te shoppen toch! (alhoewel ik de grens van wat is nuttig en wat is luxe regelmatig verleg ) diadeem wat enig dat koortje! Lijkt me zo superschattig als ze er zo van geniet! future jammer dat je geen maillots hebt kunnen vinden, maar gezellig dagje is wel leuk! Als ik geen leuke maillots kan vinden, stort ik me op de kniekousen, altijd leuk om te combineren met een effen maillot. loesjuh, oof je hebt dus geld teruggehad van house of shoes, nu hopen dat de rest ook nog komt. Ben toch wel blij dat ik er niet besteld heb vorige week, de schoentjes lagen al in m'n winkelmandje. mama to be wat fijn een bod op je huis! Nu duimen dat het doorgaat allemaal! sandraske lekker genieten meid, heerlijk! @Jubel setje, heb bij het donkerblauwe shortje dit shirtje: Kobaltblauw shirt met speelse opdruk en applicaties van Jubel | Kixx Online kinderkleding & babykleding Moest me wel erg inhouden om niet nog meer te kopen, vond het spijkershortje ook zo leuk, en dat gestreepte short met het roodborstje, en.... zo, en nu sleur ik mezelf van m''n stoel af en ga hardlopen!
Rode broek, ik had er al eerder 1 besteld maar daarvan viel de kleur tegen. Hopelijk is deze beter..... Heb al blauw en groen en dat draag ik veel! K draagt de gekleurde broeken ook vaak, leuk toch! Mijn man heeft ook een blauwe. Oker zou niet lukken denk ik vorig jaar laten passen en vond hij te.
miffy, stoere laarsjes zeg!! leuke foto. mirell en futuremama, tja ben ook benieuwd wat hij er van vindt, hij is niet zo van de gewaagde kleuren haha. zo79, waar heb jij die goede aanbieding gezien van de rodi sandraske, fijn dat het zo relaxt is..
net een shirtje gepimpt voor Julie, ze vindt het zelf helemaal fantastisch omdat er een poes op staat . Daarna werd ze boos op de poes omdat die volgens haar haar zonnebril had afgepakt zonder te vragen (haha inderdaad, de poes heeft ook een zonnebril rood met witte stippen) 10% op B&L... hmmzz ik wacht nog even leuk, mannen in gekleurde broeken (bepaalde kleuren dan). Vorige week nog een poging gedaan bij mijn man, ik kon hoog of laag springen maar hij wilde niet eens passen
Van www.depimpwinkel.nl, was een tip van Madeliefke en ze hebben hele leuke! Haha leuk he dat zonnebrilletje, Juul wil 'm bij ieder zonnestraaltje op