huh hoelang is jouw menneke!! zeker brabant welvaren?? hier draagt hij name-it nog steeds in 74. shirts wel soms al 86-92. maar billy en lilly nog 74-80. T is nu bijna 80 cm. gemiddeld qua lengte voor jongens met 14 maanden
Hier nog geshopt voor de mannen Dit vest voor mika Vest En voor Enzo deze trui Jongens en baby's - Truien/ vesten - Vingino trui - Merkkleding op Kleren.com | Goedkope merkkleding voor hem en haar Voor nadal wil ik ook nog een leuk vest, shirt of overhemd, maar word in zijn maat wel steeds lastiger
Natja, lekker geshopt meid! Miekje, weet niet precies hoe lang hij is. Vorige keer 70 cm. Gaan volgende week naar het bureau. Sep draagt voornamelijk stoffen broekjes ( lekker comfi) maar gaan echt richting de 80. Dat was bij Puck pas met 18 mnd... Beertje Wt, kekke stoel!
Pyama's, heb er wat van Lief!, Hema en van de Appie. Die laatste blijven trouwens best mooi! De Hema pyama's die ik heb vallen best smal. En broekenprobleem heb ik ook vaak maar die van de Appie niet. Mariomama, fijn dat je laptop het weer doet! Wonderteam, jeetje dat is idd schrikken! Gaaf die stoel! Tukker, knap hoor al 8 kilo Sweetbel, heftig! Teskke, goed voornemen en succes! Miekje en Madeliefke, wow jullie mannetjes gaan echt hard!! Sandraske, fijn dat het beter gaat! Natja, leuk geshopt! Hier vandaag de 2e mail van house of shoes gekregen! Ziet ernaar uit dat alles teruggestord word. Vanochtend nog even een sint kadootje geshopt voor M. Een startersset van Tiptoi, ziet er leuk uit. En M. is vandaag naar school, voor het eerst een hele dag!
Ik heb ook alvast een kadootje voor 5 december meegenomen bij de kruidvat, een dora kassa Verder wilt isabella iets heel duurs van klaas, ze wilt graag de butterscotch pony van fur real friends, kan hinniken lopen etc. Dat ding kost gewoon 99,-
@natja:super de vesten zeg! Mooie kleur paars. En op MP gekeken? Soms zie je ze zgan of nieuw @wt: nice Oh ja bij c&a online gratis verzenden t/m 11 nov. Pyjama's koop ik altijd de primark kost geen drol daar.
natja, hmm tis nog wel een bedrag ja. Snap dat ze het super vind, maar net als jij vind ik het wel in een categorie vallen: misschien zijn ze het na 2 weken beu...snap je. Hier heeft man in zn pauze schoencadeautjes gekocht...kwam iets leuks tegen zei hij...ben heel benieuwd