Maar dat houdt dan dus in dat je ongeveer 2/3e zelf betaald? Dat is wel erg veel hoor, dat is meestal pas bij een inkomen van 100.000,-- + Misschien dat er toch ergens iets niet goed gaat? Of wellicht heeft het te maken met het feit dat het jaarbedrag aan kinderopvangtoeslag door twaalf wordt gedeeld en je elke maand een deel krijgt. De maanden dat je dan niet afneemt, krijg je dan wel de toeslag als het goed is?
Mariomama, house of Shoes heeft online nu 50% korting! Oh zie dat je al geslaagd bent! Leuke laarsjes. Tulip gefeliciteerd!! Madeliefke, vind het ook wel erg veel hoor! Hier ook modaal hoor maar echt niet zoveel! Hadden een eigen bijdrage van 250 euro, nu gelukkig iets van 160 euro. M. gaat straks 1 dagje naar de BSO
hier betaal ik voor 2 dagen 580 euro en krijg 400 terug dus 180 eigen bijdrage straks naar de naschoolse ga ik 207 betalen en krijg ik 130 terug scheelt best wel lekker...
Ik heb vandaag laarsjes en schoenen gekocht bij de House of Shoes. Alvast een maatje groter voor J. en een paar laarsjes van Clic voor M. Deze voor J. (heeft ze nu ook al) Converse Bootee 734597 rood - Converse Don`t disturb 3/4 laars 1123 zilver - Don`t disturb Twins Enkellaars 0032615 rood - Twins En deze voor M. Clic 3/4 laars Cl-8068 zwart - Clic
Voor liefhebbers, bergstein ook voor 50% bij house of shoes! Alleen nog kleine of grote maten, helaas. Maar goed misschien heeft iemand daar wat aan?
ja maar hoeveel vergoed de belasting tot een bepaald uurbedrag geloof 6,50 alles daarboven is geen vergoeding over ik betaal straks voor naschoolse opvang 5.79 per uur
Thanks voor de tip van House of Shoes! Ik heb nu voor K ook schoenen gekocht, deze http://www.houseofshoes.nl/scripts/_INCsendbinary.asp?path=/Customershops/HouseOfShoes/331-80-24855.jpg&width=150&height=150&crop=2&sharp=false Past bij zijn donkerblauwe winterjas straks, warm gevoerd en vooral makkelijk zelf aan en uit te doen met het klittenband en donkergroene bergsteins voor hem een maat groter (29). De pinnochio's waren helaas eruit in maat 24 en de bergsteintjes ook.
Zag idd dat ze het Kiezeltje jasje niet meer hadden in de juiste maat. Ik heb voor J. een rood winterjasje van Kikkid besteld. 47 euro nu dus leuke prijs!
@mirell, ja hier hebben we in totaal ook zo'n 150 euro eigen bijdrage. ,dat is ook voor 1 kind. Ik ben blij dat Mason niet naar de BSO hoeft. Scheelt kosten haha. @ukkie, leuk raalte! Ken wel een paar mensen die er ook oorspronkelijk vandaan komen en/of nog wonen. @sandraske, fijn dat je nog even hebt kunnen slapen. @zo79, huhm dat is idd nwel vreemd. Je zou toch wel iets qua gewicht erbij verwachten. Wat is haar lengte/gewicht nu? @mariomama, leuke laarsjes! @loesjuh, Leuke schoenen, hadden ze bij jullie house of shoes ook 50%korting op de hele collectie?
Dat laatste is het idd. De toeslag is verdeeld over 52 weken en de opvang geldt maar 40 weken. Uiteindelijk moet het kloppen, maar zonder vakantie zijn het telkens dure maanden Loesjuh, leuke laarsjes. Vind vooral de Converse gympen erg mooi!