Shop-a-holic-topic deel 14

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Waar is Lynn? Lynn gaat het goed met je?

2. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Hihi leuk. Ik zou het zelf niet zo snel kopen denk ik maar voor de gelegenheid is het wel erg leuk. Staat die kleintjes wel altijd erg schattig!

3. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Hihi, sorry ik stop al ;)

4. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha, zijn wel behoorlijk wat uitbundige types hier of niet :p. Misschien krijgen we je nog aan de kniekousen.

5. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Ik ook, maar dit is toch redelijk veilig? je blijft bij twee kleuren in ieder geval ;) Er komen ook nog laarsjes he, dus je ziet uiteindelijk maar een klein stukje!

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    haha vind pimpyourkids zoiezo een leuke site

7. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @diddl, jaa, ik was vandaag in O-B en daar hing ie ineens! Het wel een 86-92 dus nét aan, maar ach, hij kan prima voor nu. Dan rek ik de mouwen wel een beetje langer als ik hem was :D

8. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    haha wie weet..

Nee maar ik bedoelde zoiezo qua kleuren, mijn vriendinnen kijken af en toe echt zo van nou jij durft met die rare kleuren (niet dat ze die zoveel heeftc), vooral toen ik zei dat ik een oranje maillot had gekocht..

9. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    @ sandraske ik zou het gewoon doen helemaal hip! En je meisje kan het goed hebben! Bestel hem gewoon vind je het niks neem ik hem van je over!

10. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ja das waar..

kan ook de kniekousen doen met rode maillot GEINTJE

11. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Wat fijn zeg!

12. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    sandraske, ik sluit me aan bij de kleurige maillots! Denk dat dat het setje met het gele rokje veel meer pit geeft! Zou voor de geel-rode strepen gaan.
    Grijze legging vind ik een beetje saaiig onder beide rokjes, en streepjeslegging vinbd ik in deze combi niet zo. Ik zou dan eerder rode leggin bestellen idd! Blauwe legging wel leuk. En het gele rokje vind ik echt leuk, shirtje ook (heeft Julie ook)

mamavan MJ, sorry maar die nette pakjes voor kleine jongetjes is helemaal niet mijn ding

zo, ik heb even een black out ofzo, wat heb je nou geshopt in mt 86-92??

weetbel super dat je je eerste keus van sciptieonderwerp hebt! Wil je zeggen waar je het over gaat doen? Kun je nu al meteen aan de slag ermee?

13. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Scriptieonderwerp, Ben echt blij dat ik mn onderwerp heb. Hij moet gaan over het ontslagrecht en de WW, best actueel op het moment, dus denk dat ik daar wel wat mee kan. Anders had ik iets over godsdienst moeten doen, of bestuursrecht. Dus ik Ben happy.

Sandraske, het zijn inderdaad veilige setjes, maar wel leuk! Ik zou ook voor een leuke maillot gaan, breekt het wel weer een beetje!

Ik ga nu even strijken, ben steeds zo druk met school dat dat er een beetje bij inschiet. Trouwens, ik heb vandaag nog geshopt voor mezelf: een spijkerbroek, jurkje, grote sjaal, rokje en blouse met studs. Oh ja, ondergoed haha. Lekker low budget bij Hennes en Primark. Kinderstoel is ook binnen, en ik verwacht morgen het badpakje. De Lodger is ook onderweg, dus mn buren zullen wel weer denken haha.

Tesske, jij schiet me ineens te binnen. Wat vervelend dat je dochter steeds zo ziek is. Vind jullie altijd zo stoer met jullie meisje, lijkt me heel pittig hoor, jullie moeten er toch ook veel uit s nachts voor medicijnen etc? Zo goed da ze gewoon naar school wil, bikkeltje!

Lynn, ik mis je ook, hoop dat alles goed met je gaat! Zie dat je wel eens meeleest, geef even een teken van leven :).

Mirell, leuk brilletje. Dat poppie van jou kan het vast hebben!

Mama van MJ, pakje is niet helemaal mijn ding, maar het zal vast cute staan.

Oke, ik ben naar zolder, lees voor ik ga slapen nog wel even waar ik nu weer lekker mee wordt gemaakt! Haha, Wilde af en toe dat je jezelf voor een periode kon bannen van ZP, bankrekening zou er blij mee zijn!

14. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Haha, ik kan me voorstellen dat het nog maar net past want hier heeft Lot de 86-92!

15. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Sandraske, ik zeg ook DOEN!

16. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @miffy, ik heb het kobaltblauwe sterrenvestje van de Hema gekocht in 86-92 ;)

@sweetbel, leuk onderwerp. Idd heel actueel dus daar kun je alle kanten mee op. Mocht je wat willen weten, dan kan je me altijd PB'en ;)

17. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Ja dat las ik inderdaad vorige keer. Maar ik moest het gewoon proberen en het gaat nog goed met dat kleine lijfje van haar. Gelukkig heeft ze niet zulke lange armen :D

Ach, van de week had ik eindelijk een goed passend spijkershortje gevonden. Maat 86 :$;)

18. MMv2M

MMv2M Bekend lid

26 jul 2011
    944
    0
    0
    NULL
    Bij grote rivieren
    Vies :p
    Fijn dat het slapen beter gaat!

19. MMv2M

MMv2M Bekend lid

26 jul 2011
    944
    0
    0
    NULL
    Bij grote rivieren
    Wat een goed nieuws zeg! Ik las net je berichtje wat je eerder geplaatst had en er speelde meteen weer van alles door mijn hoofd heen...

20. MMv2M

MMv2M Bekend lid

26 jul 2011
    944
    0
    0
    NULL
    Bij grote rivieren
    Zoiets zou haar super staan! Bij elke outfit een bijpassend kleurtje natuurlijk ;)

Deel Deze Pagina