VANDAAG begonnen: bij de dirx zijn de weightcare maaltijden in de aanbieding. Buit: 3 chocola, 1 banaan. Ik ben ECHT vandaag begonnen. Ik ga eten: - 's ochtends weightcare - tussendoor fruit - lunch (1 boterham met beleg en bakje yoghurt met fruit) - tussendoor (1 shake of 1 mueslireep) - ' s avonds normale maaltijd en dan het grote punt: s'avonds na het eten niets meer eten. Wie doet er mee? Gisteren op de weegschaal gestaan: ik weeg 91 kilo. te erg voor woorden. twee jaar geleden (voor mijn zwangerschap 69 kilo).
meteen maar een banner gemaakt, lekker confronterend...... vandaag op: 1 thee, 1 koffie, 1 shake, 1 boterham met 30plus kaas en 1 banaan. Nog over kwark met fruit, en avondeten.
Ik ga ook weer beginnen met Weight Care, alleen in het nieuwe jaar pas! Ik wil 1 of 2 Januari gaan beginnen. Heb het een paar weken terug ook gedaan en toen er al 6-7 kilo mee af gevallen en die zijn er ondanks dat ik nu al weer een poosje normaal eet nog niet bij! Ik weeg ook 91 kilo zag ik vanochtend.. En ik wil ook terug naar de 75 kilo! Zo zwaar woog ik ook altijd en ik vond het een mooi gewicht bij mijn lengte van 1.78.
ja is ook echt een goed gewicht. 69 zal voor mij niet meer haalbaar zijn denk ik. Net gehoord van mijn internist dat mijn schildklier zelf zo goed als niets meer doet, dus ik heb al wel tijden thyrax, maar is toch anders denk ik als natuurlijk. Afvallen gaat wel extra moeizaam zei de internist. Maar het moet, dit ziet er echt niet uit!