@mirell haha grappig van de week noemde ik D. een 'ouwe oma' voor de grap omdat ze zo langzaam de trap op ging en sindsdien zegt ze steeds: ik ben toch geen ouwe oma????
als ik ouwe teutebel zeg zegt ze je bent zelf een ouwe teutebel vanmiddag op de fiets zei ze domme mama ik zeg wat zei u mevrouw???? nee ik had het tegen een andere mama daar in huis
Nou fotootje van vandaag in de garage capri vingino, shirtje jubel (sorry voor de wazige foto, ik moet echt een andere telefoon)
Even abonneren! Lees nog steeds mee als ik tijd heb hoor.. Zal binnenkort weer eens een foto van mijn dametje plaatsen
@loesje, leuk!! laarsjes zijn ook gaaf @frederike, haha geweldig die pyama Je dochter wel een leuk setje, maar niet te warm voor nu? Hier is het echt heel warm nu en mouwloze jurkjes weer
die dikke sloffen had ze zelf aan gedaan ...en inmiddels ook al weer uit en dan lekker met blote pootjes...valt mee qua warmte...heb zelf ook een lange broek aan...en rubin vindt zijn pyjama ook helemaal geweldig...hij is ook nog glow in the dark ...ziet er s'avond erg grappig uit als je m in bed ziet liggen hihi
ps op de fiets dan met het groene blazertje erbij. K droeg een groene polo met oranje-groene ruitshort, lekker matching!