Volgens mij doen ze dat alleen met het echte vaste groepje... Ik schreef ook een tijd mee maar ben ook niet uitgenodigt..
Jammer dat jullie nu op FB verder kletsen.. ik kletste graag mee als ik in shopmood was! fb lijkt me leuk maar niet als je verwijderd wordt als je even niet reageerd, daar heb ik de tijd niet altijd voor..
Misschien leuk om met de achterblijvers een nieuw topic te openen? Kunnen we misschien een combi maken van shopaholics en wat draagt mijn kind. Wie doet er mee?
@Ingrid, leuk idee, maar volgens mij is dit al eens eerder geprobeerd en niet echt gelukt? maar wie weet lukt het nu wel, nu er geen alternatief meer is
Er is inderdaad eens een nieuw topic geweest, maar toen zijn de meesten toch alsnog naar dit topic gegaan. In dat nieuwe topic kletste ik wel regelmatig mee, was ietsje minder druk dan hier, dus dat kon ik nog wel een beetje bijhouden. Ik wil ook best in een nieuw topic meekletsen, kan alleen niet beloven dat ik dagelijks post...
Hoi meiden, heb een nieuw topic 'kinderkleertjes' geopend. Zou het leuk vinden om daar met de achterblijvers verder te kletsen. Hoeft echt niet dagelijks, gaat mij ook niet lukken .