Shop-a-holic topic deel 15

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 29 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Mirell, ik vertel het uit eigen ervaring! Ik heb exact dezelfde sterkte's gehad als jou meisje en ook een cilinderafwijking. Ik ben er niet vanaf gekomen ( heb nu +5 en +5,25). Ik kon als kind met deze slechte waarde's nog een boek lezen. iedere oogarts stond altijd verstelt. Maar dit lukt met goede concentratie. Mijn dochter is geslaagd voor de ogentest. Toch houd ik het hier ook goed in de gaten. Want ze is wel bang met op en af stapjes. Twijfel over haar diepte inzicht. kleine man is nog even afwachten.

fijn, dat ze haar bril zo fijn vind. Ik heb met 12 jaar al lenzen genomen

2. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zie geen diepte, en ben idd heel bang met afstapjes (vnl). De Chinese muur óp was geen probleem, maar het laatste stuk ging naar beneden. Hel.

3. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Madeliefke wat heb jij een pech met bestellingen!
    Zou het door de sales drukte komen?
    Super balen zeker als het niet meer op voorraad is dan!

4. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Ja, en dan ook nog het Ninni Vi jurkje dat niet is aangekomen... :(

Maar het kan ook goed gaan: vandaag Billy en Lilly binnen en dat was allemaal top. Ben zooooo blij met het gele rokje. Heb maat 110/116 en valt best mee qua grootte ennnnnnn nu uitverkocht, dus echt superblij dat ik niet tot de SALE heb gewacht :D

Diadeem, lief hoor, zo heerlijk rose!!\

Slaapwekker, hier ook Kidssleep, het konijntje. Maar Puck komt haar bed niet uit, roept idd als er wat is.

5. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Vandaag Sinterklaasfeest gehad van het werk van mijn schoonvader..Madame had weer haar eigen privepiet toegeeigend hihi ze vonden dr helemaal leuk ;) Is erg blij want heeft een Lalaloopsy reuzenrad gekregen, nu dus al een aardige collectie..Daarna even snel bij de AH boodschappen gedaan en daar kreeg ze van Piet een winkelwagentje!Ze is dus weer flink verwend vandaag!

Gister nog wat labels van Van Ikke besteld, vind ze zo leuk!Nu alleen nog even shirtjes ervoor kopen..

@diadeem;Gefeliciteerd met je nichtje, wat een frummeltje!Gaat alles goed?Wat een schattig setje, hertjes zijn zo cute!

@mariomama;oe jij durft al met sandaaltjes!Hoeveel maatjes groter heb je gekocht?

@mama32;ooh wat fijn als je huis verkocht is!En weer lekker shoppen jeej hahaha

@zo;Wat een heerlijk gevulde kast, daar hou ik van!Hier dus ook hahaha

@momo;Wat fijn dat je fotoprobleem wordt opgelost!

@mirell;Wat fijn dat je meisje zo blij is met haar bril en zo haar wereldje nu nog mooier is geworden!

@madeliefke;jeej gelukkig is er toch een bestelling nog goed gegaan!

6. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@madeliefke;Hoe vind je het rokje qua lengte bij Dyoni zitten?Ik vind het heel leuk staan..Zonder vestje is ook erg leuk maar madame wilde hem niet uit vond ze koud ;)

7. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Ik vind m prima kunnen qua lengte, maar op het plaatje bij JIJwel toonde hij echt als een lang modelletje en ik wilde hem bewaren voor komend najaar, het shirt van LT had ik ook echt ruim gekocht, dus te ruim voor nu en ws te krap voor het najaar (het rokje dan...)

8. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ik heb vanmiddag toch nog even 3 paar schoenen geshopt bij house of shoes. 2 paar voor mijzelf en 1 paar voor Fay.
    Verder hebben we onverwacht vanavond pakjesavond gedaan. Wat een cadeau's :O Mijn vader had ook stiekem mee gedaan :D

@diadeem, gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje!! Superleuk setje!!!
    @natja, ik klop het gelijk maar af ,maar vooralsnog gaat het redelijk met zijn gaatjes.
    @tullip, knap hoor dat je man en jij dat beiden zo goed vol kunnen houden wbt het geslacht!
    @mirell, super dat ze haar bril zo goed op houd!

9. wonderteam

@babydream, klinkt als een zeer geslaagd sinterklaasfeest!

10. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Ik heb het idee dat de knofjes nu groter vallen??
    Hier draagt ze knofje van deze winter in 98/104 en die valt net boven haar knie, foto in mijn album. Net zo lang als de twiggy in die maat..

En wat goed dat ze haar bril zo goed ophoudt!!

11. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Diadeem, gefeliciteerd met je nichtje!

Madelief, fijn dat je billy en lilly wel binnen is!

Wonderteam, hebben ze leuke dingen gekregen?

12. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @madeliefke fijn dat b&l wel goed is gegaan

Jijwel stuurt shirtje goede maat alsnog op en ik mag de verkeerde terugsturen naar antwoordnummer. Dus das opgelost, alleen retour nar b&l is nog steeds niet terecht :(

13. wonderteam

@ise hier de aanwinst :D ( verder had Mason ook nog een gaaf shirt en nog wat cars auto's ,maar die zijn mee naar bed gegaan :D

Bekijk bijlage 289845

14. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    wow leuk wonderteam!! goed verwend! Ik hoorde dat dat nijntje spel erg leuk is!

15. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    Whow WT wat zijn ze goed verwend!!
    Leuk hoor!

16. wonderteam

@ise, ja dat las ik hier ook. Ga het morgen uittesten :D

17. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    Diadem, proficiat met je nichtje!
    Setje is leuk!

18. wonderteam

19. wonderteam

20. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Leuk wt.. ik hou van die fitzkitz gympjes voor de zomer..

Deel Deze Pagina