Shop-a-holic topic deel 15

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 29 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Jah ik zou ook niemand bekritiseren hoor, ik heb mijn schoonzus ook hartelijk gefeliciteerd met de 6e! Maar zie wel dingen die mij steken!! Ze moet 4 keer per dag naar school en dan zitten er 2 op de fiest en 2 fietsen ernaast. En de jongste is van de week een jaar geworden moet altijd alleen in zijn bedje blijven, jah helaas kan niet mee. Ik denk dan jah koop dan een bakfiets.;)
    Hier ook rotopmerking gehad hoor bij de jongste zit ook 4 jaar tussen, van nou dan heb je zeker wel een hoop miskramen gehad.:$

2. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Nou ga op kraambezoek ga maar met de auto is hier spekglad. Dat is trouwens de derde met ook 4,5 jaar verschil omdat het niet eerder wilde lukken.;)

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @leeftijdsverschil wij hadden ze ook graag korter op elkaar willen hebben maarja 2 miskramen hebbben roet in het eten gegooid. Het zijn vaak mensen die niet weten hoe het zit, die commentaar hebben.

Ik vind het nu achteraf minder erg dat we wat meer leeftijdsverschil hebben straks, het heeft zo moeten zijn. Dingen gebeuren altijd met een reden (die gedachte hebben wij heel sterk) ook al zijn ze niet altijd leuk.

Maar die commentaren daar word ik zo moe van..

@geke door zulke dingen ga je inderdaad nadenken wat je zelf nog niet geregeld hebt. Wij hebben alles vastgelegd bij notaris voor als we allebei er niet meer zijn of één van ons wegvalt, voogdij en financieel. Plus goede overlijdensverzekeringen.

@madeliefke fijn dat ze hem gevonden hebben.

Net nog even bij kruidvat geweest, toch nog maar wat dingen meegenomen. Houten ijssalon, houten kaptafel, tekenbord en houten trein voor neefje, gaat wel de kast in nog.. En hoestdrank en neusspray want daar ging ik voor :D

Hier hebben ze alle duplo en lego uit de winkel gehaald, zaterdag stond er nog heel veel en nu helemaal niks..

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Echt sommige mensen :$

5. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    ik zal dan ook een bakfiets kopen!!! ja shopaholic of niet toc;):p

6. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Leeftijdsverschil, ik hoop dat we rond de derde verjaardag van onze meid een tweede mogen hebben, maar helaas weet ik ook day het langer kan duren door een miskraam/missed abortion. Het loopt zoals het loopt. Mensen moeten er niet zoveel commentaar op hebben, en zich gewoon met zichzelf bezighouden.

Diadeem, wat erg dat je schoonzus haar kind achterlaat. Zou als de dood zijn dat er brand uitbreekt ofzo. Eng hoor. Veel plezier op kraamvisite.gefeliciteerd nog he!

7. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Shopnieuws: een laptoppie gekocht. Het is een witte Sony Vaio geworden, gewoon 15,6 inch enzo. Een pad komt nog wel een keer, dit is gewoon om aan te werken. Blij mee!

8. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Hier ook een Vaio gehad (tot ik er cola overheen gooide :$:cool:) , nu een HP. Maar een Vaio is echt een toplaptoppie en mooi design. 't Oog wil ook wat he ;)

9. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Owwww balen van de cola! Soms doet hij het nog wel....heb ook een keer cola over de touchpad gegooid en na een jaar deed hij het weer :cool: (gebruik nu een losse muis, veel lekkerder ook)
    Zag de vaio bij mijn schoonmoeder en vond hem wel gaaf, nog even specificaties nagezocht en besteld!

10. mama32

mama32 Bekend lid

14 mrt 2010
    949
    0
    0
    Ik ben werkzaam als apothekersassistente!
    Zuid Limburg
    Diadeem, ben al met verlof! Had nog verlof openstaan dus ben 8 weken voor de uitgerekende termijn kunnen stoppen. Erg fijn, ook omdat ik last heb van m'n bekken komt het zo goed uit.. Ben ook altijd min. 45 minuten onderweg heen en 45 min. terug, hakte er ook wel in! Nu lekker aan t genieten van Mila en alles aan t regelen voor onz nieuwe huis en de verkoop van ons eigen huis!

Geke, kan me goed voorstellen dat je flink geschrokken bent door t overlijden van jullie vriend.. Op zo'n moment ga je bij je zelf na, wat als??? Zoiets laat je relativeren en genieten van elk dierbaar moment.

Sandraske, discussie over het leeftijdsverschil vind ik nergens over gaan!!! Iedereen moet naar zichzelf en hun eigen situatie kijken! Niet iedereen heeft t voor t zeggen! Ik wou altijd al jong kinderen, maar ook mede door kennissen en familie bij wie het zwanger worden, niet als vanzelfsprekend ging, hier ook niet te lang mee gewacht.. Ik heb telkens goed in m'n achterhoofd gehad, dat t wel eens maanden, jaren of zelfs helemaal niet kon lukken. Bij ons zit er nu 2 jaar en 3 maanden tussen! Als we ooit voor een derde gaan, zal t leeftijdsverschil zowieso groter worden! Een nakomertje lijkt me ook wel heel speciaal! Ik vind vooral dat iedereen moet doen, waardige zichzelf goed bij voelt!

11. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @mariomama mooie laptop! Hier ook hp, een zakelijke..

Zit te azen op een nachtje amsterdam op vakantieveilingen ;)

12. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Getver, werd net gebeld door mn werk: er is vannacht weer een bewoonster overleden. Ditmaal hadden we het echt niet verwacht. De andere bewoonster is nu een kleine maand geleden overleden. En weer heb ik avonddienst. Lekker, met een kop vol snot en hoofdpijn andere mensen troosten.... Bleegh.

Leuk, een nieuwe laptop Mariomama.

13. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb nog een shirtje en legging van bomba geshopt...:D Danique is zo dol op de longsleeves van Bomba heb ik gemerkt, dus er kon er nog wel eentje bij! :p

Bijgevoegde bestanden:

14. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    leuk!

15. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Leuk Lynn!

16. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    tnx dames!

@sweetbel: wat naar van je werk...moeilijk hoor!

17. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    lynn: Gaaf zeg dat bomba shirt, volgens mij ben je fan.:D

Sweetbel: Oei wat heftig zeg van je werk, sterkte vanavond!!

Mariomama: leuk zeg nieuwe laptoppie!!

Madeliefke; Oei zonde zeg van je Vaio!!:$

Sandraske en Djmomo: hopelijk is het gauw raak jullie 2e wondertje!

mama32: Zo lekker zeg 8 weekjes, succes met alle klusjes afwerken.:)

Miekje: Neem je nu geen bakfiets dan jij heb nog 2 kleintjes??

Nou het gaat super goed met mijn nichtje, ze mag vanavond al naar huis.:D

18. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik ben zelf ook fan! vind deze shirt zo mooi! blijven in de was ook super! heb nog shirts van de zomer, maar ook van de winter 3 a 4 shirts en blijf fan! vind de shirts van bomba leuker, als van bengh!!

19. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    nee joh! ga me niet het laplazerus fietsen. Ben erg makkelijk heb een auto! In het dorp gebruik ik de mama fiets van batavus. 1 voorop en ander achterop.. werkt prima!

20. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    ik denk dat ze mimpi nog leuker vind! of zoals mijn dochter hello kitty. S wat vraag je aan sinterklaas. veel spullen van hello kitty, omdat mijn mama dat niet mooi vind. wat kreeg ze van de sint! action ondergoed met hello kitty! moet zeggen dat de kwaliteit ondergoed goed is, dus gaat nog een keer terug om een berg in te slaan.:p

Deel Deze Pagina