whahaha wat een dametjes zijn het ook he? Hier krijgt ze wel spullen (puzzels en speelgoed en pyjamas) van hello kitty maar geen dagelijkse kleding, maar idd dat zou ze best willen @Miekje hoe valt dat blauwe bomba rokje met de paarse strik, jij hebt toch maat 86/92 daarvan? Denk je dat D. die nog goed past?
whaha sorry lig hier in een deuk, ja af en toe zie je hier mensen bijna het bruggetje niet op komen! Maar je heb ze tegenwoordig ook met elektrische trapondersteuning.
Hij valt ruim! hij kan hier nog steeds erg goed! shirt wordt alleen te klein. Je mag die van mij eventueel wel overnemen. Ik ben er altijd erg zuinig op geweest!
@miekje, dankje. ik kan hem nog nieuw krijgen maar denk er nog even over na....denk dat ie op zich wel leuk bij groene theepot shirt van bomba past, die heeft een paars randje aan het boord zitten.
Lynn, leuk joh die spulletjes van Bomba! Ik vind het er ook prachtig uitzien, maar blijf het prijzig spul vinden. Misschien dat ik nu in de SALE een keer overstag ga, maar dan moet ik natuurlijk niet te lang twijfelen Sweetbel, he wat verdrietig dat de bewoonster is overleden, succes met je avonddienst! Diadeem, wat fijn dat je nichtje al naar huis mag! DJmomo, heb jij al geld van je retour van Jijwel ontvangen? Iemand al bestellingen van Wooply.be binnen? Ben zo benieuwd naar de laarsjes
bij jijwel! heb je nu flinke korting. ik had voor 69 euro een complete set! bomba doet het wel minder op MP! je mag mijn rokje ook overnemen die in mijn album staat! kan leuk groen op...
Leeftijdverschil, hier 2 jaar en 1 maand. Maar achteraf gezien is 3 jaar ertussen veel praktischer geweest. Heb het idee dat ik een flink stuk gemist heb en juist de leeftijd vanaf 2 jaar is zo leuk. En net of je het voor het zeggen hebt, sommige mensen :S
diadeem, fijn nieuws van je nichtje!! lynn, leuk shirt!! mariomama, ff googled....mooie laptop! @discussie leeftijdsverschil...ik maak zulke opmerkingen dus ook niet zomaar he Alleen als mensen mij lopen te beledigen. madeliefke, ooo goed nieuws van kixx. miekje, whaha "omdat mama dat niet mooi vindt"...wat een wijsneusje.
Maar weer op de bestelknop gedrukt, rode broek heb ik al tijdje op het oog (zal leuk staan met de blauwe koel laarsjes haha die nog niet binnen zijn)
Leuk Sandraske! Echt wat voor jouw meid, lekker stoer! Ik ga afsluiten, nog even een wasje ophangen en dan naar mn werk. Koppijn is nog steeds niet weg, dus de paracetamollen zitten in mijn tas!
@sandraske, lekker aan de shop. Klinkt leuk al dat speelgoed, misschien moet ik zo ook nog even gaan kijken. Nog gelukt om dat nachtje Amsterdam te bemachtigen? Leuk die broek! Shirtje is mooie kleur zeg. @sweetbel, sterkte met werken vanavond! @lynn, leuk shirtje @tulip, logisch toch, ik zou me ook niet kunnen inhouden als iemand zo'n domme opmerking maakt
@sandraske: leuke broek! Shirtje nms. @tulip: vooral van je hart geen moordkuil maken hoor. @miekje: ach wat weten die mannen er nou van.... die van mij wilde vorige week een trui voor J. kopen met een ronde boord.... uit welk tijdperk kom je? Was even een kleine crisis hier,maar uiteindelijk is íe NIET besteld.... pfff was even bang dat ik het hem echt moest aantrekken.