Leeftijdsverschil of het bij 1 kindje laten, wat een domme opmerkingen kunnen mensen maken zeg! Net alsof het altijd zomaar te plannen valt... en dan nog? Hoezo zielig voor een kindje als er veel of weinig verschil tussen zit? Volgens mij is opgroeien in een liefdevol gezin het belangrijkste en daarvan wordt een kind gelukkig. Hier 2 jaar verschil, vind het nu super leuk maar doordat mijn dochter zoveel huilde heb ik best veel gemist van mijn zoontje rond zijn tweede verjaardag en dat vind ik wel jammer. Want 2 is een super leuke leeftijd ja. Leuk geshopt Lynn! Vind Bomba ook leuk, ik ga nog wat shirt shoppen voor het voorjaar want de kleinste maat past ze dan nog makkelijk denk ik. Leuke broek Sandraske! Succes bij de gyn..
Vervelend op je werk Sweetbel! Beterschap met je hoofdpijn. Ik ben net op controle bij de revalidatiearts geweest met mijn dochter vanwege haar scheve linkervoet. Kom daar al vanaf de geboorte. Ze draagt 's nachts een spalk maar de arts stelde nu voor om met steunzolen of een echt aangepaste schoen te gaan werken.. uiteraard komt die laatste er als dat nodig is.. maar ik baal er wel van. Zie telkens zoveel leuke schoenen bij jullie voorbij komen die ik ook wil hebben.
ik ben met mijn dochter ook bij de orthopeed geweest voor haar hallux adductus *lees ben zelf therapeut* , vertrouwde het niet helemaal. haar voet groeide naar binnen. Ik koop daarom weinig schoenen online. Ik zou voor een steunzool gaan orthopedische schoenen kan altijd nog. Dat voorstel kreeg ik van de orthopeed, als het er met 4 nog is,dan doen we gewoon orthopedische schoenen. nou, dat wilde ik voorkomen, daarom was ik er al toen ze 2 werd. Ik zou goede stevige schoenen kopen. geen uggs of all stars. Hier is het echt mooi bij getrokken. maar haar in huis ook veel op schoenen laten lopen om scheefstand ter voorkoming. Het advies luid veel op blote voeten, maar dat was hier geen optie. hier is zechino d'oro echt geen optie, maar shoesme heeft een perfect alternatief. ik weet natuurlijk waar ik naar kijk. maar 1 tip koop goede stevige schoenen.
Fijn! Iemand die er verstand van heeft. Vond het gesprek met de arts net warrig. Het ging van nieuwe spalk naar... opnieuw kinderfysio naar... aangepaste schoenen . Wij zaten met 6 maanden bij de ka, die ons doorverwees naar de revalidatiearts. Ook nog een kinderfysio gezien trouwens.. Rev. arts ook een keer samen met de orthopeed gezien maar die adviseert ook niets te doen voor haar vierde levensjaar. Rev. arts wou toch iets doen vandaar die spalk. Maar iedere nacht huilt ze dat ze hem af wil. Schoenen koop ik nooit online, kwam altijd graag bij House of Shoes die perfect konden meten. Maar helaas... Ze heeft nu van die Shoesme flex. Maar daar loopt ze niet goed op. Ik zie zelf wel dat die hele stevige stugge laarsjes het beste lopen. Op blote voeten deed/doe ik ook nooit. Daarvan zie ik helemaal meteen dat het niet goed voor haar is. Helaas voor Fiene want dat doet ze het liefste.
Bij S hebben ze het ook over spalk gehad, maar heeft geen nut haar voet is flexibel! dus wat spalk je dan?? daar was de orthopeed het mee eens! mijn dochter kon ook heel laat pas goed rennen en springen. (ik ben zelf kindertherapeut) Heb haar op ballet gedaan en ze gaat goed vooruit. zie geen noemenswaardige achterstand meer op haar grote/grove motoriek. maar bij mij krijgt ze geen slippers aan, geen crocs (vind ik ook lelijk). in de zomer koop ik stevige ballerina's niet te groot, zodat ze goed aansluiten. daarnaast heeft ze wel gympen, maar draagt ze niet als we ver gaan lopen. Tevens koop ik altijd een paar teva's voor het voetbed. in de winter stevige laarsjes. Wij adviseren pas met 4 a 5 jaar steunzolen. Ik begin er zelf niet aan voordat ze 4 is. Dus ik ga volgend jaar met haar naar de podotherapeut.
Rienke heeft een doorgezakt voetje, maar krijg van iedereen andere antwoorden over wat er mee gedaan moet worden... Maargoed heb gewoon stevige schoenen en dan loopt ze prima
De HOS bij ons was een eeuwen oude schoenenzaak die overgenomen was door HOS. Personeel ook mee overgenomen. Hier in het dorp ook een echte kinderschoenenzaak, maar daar meten ze de schoen niet eens dus daar ben ik weggegaan. Iemand nog een tip voor goeie schoenenzaken in de buurt van Tilburg?
Lob, stond haar voetje al vanaf het begin scheef? Lijkt me idd lastig met schoenen kopen. Maar Miekje heeft prima tips gegeven volgens mij Sandraske, succes bij de gyn! Ik hoop op een mooi ei en een pregnyl shot. Krijg je mooie 30 aug baby's van Miekje, hier moppert manlief niet zoveel over de kleding, maar doe haar ook niet echt haar "dure" setjes naar haar GO op de boerderij. Dan is het een lekkere spijkerbroek met een leuk shirtje. Maar volgend jaar gaan ze naar school, dan ga ik geen onderscheid meer maken. Vind het ook belangrijk dat ze er dan een beetje leuk bijloopt. Lob, heel erg maar hier in de omgeving wel echte kinderschoenenwinkels, maar het advies vind ik prut... Hier trouwens een dochter met heel smalle voetjes en platte wreef, winkelt ook lastig, al heb ik nou met Koel het wel gevonden denk ik. (zag trouwens op een site dat Koel ook als orthopedisch merk verkocht wordt) Net even bij H&M in de sale wat blousen voor mezelf gekocht. Voor de kids was al het leuke al weg jammer genoeg. Had gehoopt nog wat leuke, goedkope broekjes voor Sep te kunnen scoren.
@Sandraske: Succes. Gave broek geshopt, heb ik hier ook nl. @Miekje...hier heb ik de leidsters op KDV ook al gevraagd niet continue wat te zeggen over de kleding. de vaste leidsters zijn er mee opgehouden. Grrr..mannen kunnen dan zo doorzagen! @!Geke...he bah altijd naar om dit soort nieuws te krijgen. @Sweetbel...aah arme jij. Sterkte! @Lob...sorry kan je niet helpen met advies voor goede schoenenwinkel. Hier nog de BOMBA maillot geshopt, voor onder het blauwe bengh knofje en rokje. Met dank aan inspiritatie die ik heb opgedaan bij sweetbel. Hier bevallen de shirtjes van bomba ook heel goed. Ben alweer aan eht rondkijken voor nog meer shirtjes.
Hier bij kruidvat speelgoed geshopt voor man (in januari jarig): top gear spel en een Volkswagen bus met surfplanken (ook voor k).
Zo even tijd om te reageren, zit naast een slapende smurf dus kan even rustig internetten op mijn ipad Ze ligt te rochelen & pruttelen door al het slijm in haar longetjes, geluid is vergelijkbaar met een pruttelend koffiezetapparaat. Geke wat schrikkken! Je wordt zo weer erg met de neus op de feiten gedrukt bah.. Glimlachje gaan de nachten al iets beter? Weet even niet meer of je nog naar de huisarts was geweest om iets lichamelijks uit te sluiten? Diadeem, wil even zeggen dat ik je vind overkomen als een hele sterke vrouw in deze situatie met je man.. Wil hij nog steeds geen hulp? Verder weet ik het zo uit mijn hoofd even niet meer Wij hebben dit weekend pakjes avond gevierd (2x) en Tess is ontzettend verwend, er zat ook een K3 pyjama bij ( van oma) waar ze helemaal blij mee is.