Shop-a-holic topic deel 15

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 29 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Moet alles nog bijlezen! Zag wel een heel gaaf Kiezeltje jurkje van sandraske, echt leuk!

Ik ben desperately op zoek naar de gestreepte maillot van bengh (met de felle kleurtjes). Als iemand m nog weet te vinden.... ik denk voor Julie mt 86-92

2. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Jingles, wat leuk dat je meisje het zo leuk vond met Sinterklaas!

Sandraske, leuk leuk, die maillot heb ik ook geshopt! Jurkje ook heel leuk!

babydream, poeh wat een reactie! Respect! Knap dat je meisje al zo goed puzzelt. Hier gaan 16 stukjes vlot, maar meer gaat toch wel langzaam

Miffy, ik zal mn ogen open houden. Hoe gaat het met Elin?

3. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Wat heb je gekocht?

4. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hier een puzzel van 36 stukjes van hello Kitty,wordt al zelf gelegd. Nieuwe puzzel ook! Snap er niks van, ben zelf niet goed in puzzelen en heb er zelf helemaal niks van. Ook bambinologo is eigenlijk al te makkelijk, op de lees opdrachten na! Maar wil haar dat gewoon nog niet leren. Vriendin van mij heeft een 3 jarige die al woordjes leest!

5. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @miffy jurkje kiezeltje vond ik begin van het seizoen al leuk maar veel te duur. Hij zal nog wel te groot zijn maargoed kan prima in het voorjaar.

@madeliefke haha leuke die maillot, heb twee shirtjes nu van moodstreet in die kleuren dus ik denk is wel leuk erbij en voor dat geld tja dan kan ik het niet laten!

@babydream shirtje met de stipjes is ook heel leuk!

@puzzelen hier geen puzzelaar, ze vindt er geen zak aan. Thuis puzzelt ze nooit en op kdv alleen omdat het moet n dan niet te moeilijk.

Rienke was vorige week maandag ontzettend boos geworden op kdv, ze gingen kettingen maken en ze kreeg van die megagrote kralen en de oudere kindjes kregen kleinere kralen, nou het hok was te klein voor mevrouw. Ze hebben haar toen laten spelen ipv kettingen maken. PM-er haalde dit incident aan toen ik haar kwam halen, ik zeg ja thuis zit ze ook kleine kralen te rijgen dus ik snap wel dat ze die grote dan niet wil als ze oudere kindjes met kleine kralen ziet. Ohja had de staigaire beter op in kunnen spelen :(

Vrijdag hebben ze haar dus maar mee laten doen met activiteit voor de oudere peuters en dat ging prima, sommige dingen snapt ze nog niet of kan ze nog niet goed zeggen maar het was de hele dag goed gegaan zonder huilmoment of driftbui. Ze heeft gewoon wat meer uitdaging nodig, ik heb een hele vragenlijst meegekregen om in te vullen met dingen die ze kan/doet en niet kan/doet, ben er al anderhalf uur mee bezig...

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    das wel heel vlug met 3 al lezen!

7. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Sandraske wel fijn dat ze er nu op in spelen en haar meer uitdaging gaan bieden..

Miekje dat merk ik ook aan Dyoni ... Ze kent alle letters herkent haar eigen naam en papa mama opa oma enz.. Ook alle cijfers weet ze en vraagt nu telkens op de klok hoe laat het is.. Op de wekker zegt ze bv zeven 2 balletjes : dus tien en een vijf

8. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Babydream, dat laatste snap ik niet?

Sandraske, tja, soms moet je even verder denken natuurlijk. Kinderen zijn niet gemiddeld!
    Leuk jurkje en maillot! Jurkje kan idd prima in voorjaar. Kiezeltje schijnt groter te vallen vanaf 98...

Madeliefke, je hebt gelijk, shopstops zijn niet voor shopaholics en in de sale al helemaal niet ;) maargoed, het helpt wel om het wat binnen de perken te houden. Bovendien had ik wat verkocht dus de schade valt wel mee.

9. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Vooral veel shirts van No Tomatoes (wordt echt een merk voor hier denk ik, lekker stoer en fel), voor beide kids, Moodstreet, Mim pi, Noppies broekje, shirtje Lief! Echt een hele waslijst voor een klein bedrag :)

10. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hoe is de verkoop bij jou? Ik vind het nu even tegenvallen.

11. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Geke dat zegt ze als het 7:15 is .. Zeven 2 balletjes tien en een vijf

Madeliefke lekker ingeslagen dus! Ik vind dat jijwel toch altijd al van die leuke dingen heeft...

12. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

haaaa he he gevonden hihi, het is even zoeken. Maar ik heb denk ik het forum gevonden waar madeliefke mij naar toe verwees.
    Hoi meiden als allereerst natuurlijk!

Hoe zijn jullie ervaringen met br@nd en Ninni Vi? Ik heb br@nd maar wil Ninni Vi. Maar het lijkt veel op elkaar ik vind het van br@nd erg jammer dat de vestjes erg pillig worden. Hoe zijn jullie ervaringen? Is er nog iemand geintereseerd voor de setje van br@nd 98-104 Heb er nog een bijpassende legging bij. (deze is in gedragen staat) De kleertjes zijn ehct zo goed als nieuw.

Hoor graag van jullie hoe de ervaringen zijn.

Groetjes

13. ProudMom28

14. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @geke kinderen zijn inderdaad niet gemiddeld en ieder kindje loopt op een bepaald vlak wel voor of achter.. Ligt ook maar net aan waar de interesses van het kind liggen denk ik..

@miekje verkoop valt inderdaad tegen

Heb voor Rienke nog gaap en slaapboek besteld op aanraden van een vriendin, ben benieuwd..

15. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    oei ook een leuk merk!

16. tulip

tulip Niet meer actief

Jingles, fijn dat ze het zo naar de zin heeft gehad met sinterklaas.

Madeliefke, o das lekker shoppen, met die kortingscode uit de club toch?

Babydream, o verbaas mij,idd ook elke dag weer wat ze allemaal snel leren.

17. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb veel Ninni vi! Valt klein. Mooie materialen.

18. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oef ja nu je t zegt wist ik het wel van je bankrust, ik snap dat je ze dan op school wilde hebben!

19. ProudMom28

Ja is het mooi materiaal? Super heb nu een rokje en shirtje en ziet er erg mooi uit. Bengh vind ik ook super mooi! Maar hhet is zoooo duur he. EN wat ik vooral op mp zie is dat de kleding in minder mooie staat is dan wat ze zeggen.

20. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL

Deel Deze Pagina